Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Preco cez dovozcu? Aby si usetril cas? Alebo nejaky iny dovod?
Cas je tiez podstatny ale hlavne neovladam nemcinu ani nemam predstavu co treba zariadit. Vsetko zariadia, privezu, prihlasia za cca 1300,- EUR vratane poplatkov.
Aku znacku filtrov (olej, vzduch) odporucate, resp. aku neodporucate z tychto? (na beznu prevadzku)
Písal sa o tom porovnávací test v maďarčine.
Preložím ti výsledok: Pokiaľ cena nie je rozhodujúca, ale len kvalita, potom Mann.
Keď chceš najlepší pomer cena/kvalita, tak jednoznačne Hengst. Nie je o čom...
mnavak Golf Variant v automate je najlepšie auto aké som kedy mal....mám 12/2015, Golf 7 Variant DSG, 2.0 Blue Motion, 150k a s predošlým Passatom sa to nedá porovnávať.
absolutne suhlasim. za posledne 2 roky som vyskusal nejakych 30 modelov aut, ale dieslovy Golf Variant bol jednoducho top. to auto je maximalne prakticke, idealne na dlhe cesty, malo to zerie. mne na nom nic nechybalo. samozrejme, pri zakladnej vybave to nemusi byt idealne.
ked si predstavim ze pred cca 15 rokmi sme nasho Wartburga dali za odvoz je mi do placu, teraz lepsie kusy idu okolo !4000! a za uplne crepy pytaju viac ako za feliciu...
ked mas taku starinku kde parkovat a chce sa ti o to trochu aj starat, tak nie je o com
no je to o dost menej ako pred tym tak netreba prskat, prihlasenie auta zo zahranicia bude teraz s usmevom na tvari co sa financnej stranky tyka
nie ze netreba prskat, ale cele to mali radsej zrusit a vratit povodny stav, co ty teraz akoze usetris, zaplati niekto iny, a niekolkokrat, pri kazdom dalsom prepise, pri kazdom prepise vramci SR
Na stranke MV je zatial ten upraveny spravny poplatok spomínaný len pri zapise noveho auta a pri zapise dovezeneho auta. Pri prepise v rámci okresu a z ineho okresu tam ziadne zmeny nemaju uvedene.
Nemam predstavu kolko krat auto za svoju zivotnost zmeni majitela. Ja som mal prve ako 3 majitel a 4mu som ho predal ako 19rocne. Terajsie mam 15rocne ako 1 majitel, prave riesim vymenu a beriem po 1vom majitelovi. Podla mna je najlepsie neplatit vobec alebo nech si zaplati kazdy ale co najmenej, terajsi stav mi pride ako vyhovujuci.
nie ze netreba prskat, ale cele to mali radsej zrusit a vratit povodny stav, co ty teraz akoze usetris, zaplati niekto iny, a niekolkokrat, pri kazdom dalsom prepise, pri kazdom prepise vramci SR
samozrejme ze netreba, pisal som o dovoze zo zahranicia, nieje ziadne tajomstvo ze ponuka na SK je onicom a kazdy predajca si mysli ze preda svoju "kopku sraciek" pomaly za cenu noveho auta. takto sa mozno ludia spamataju ked si radsej pojdu zaujemci pre auto do DE za polovicnu cenu
navyse pri kupe na SK si aj doteraz platil za znacky + zmenu majitela cca 33+60 a tieto poplatky ostavaju
Bolo to tak, ze za prepis na noveho majitela v okrese 33eur, mimo okresu treba zmenit aj tabulky cize 16,5/ks tj 33eur. Cize dohromady 66eur. Teraz je to este +33 poplatok ci ako vlastne?
Nie, 33eur sa zrusilo a platis len ten poplatok, ktory je vzdy minimalne 33eur alebo viac podla vykonu motoru a koeficientu veku.
Cize keby si kupoval 103kw 2 roky stary passat, tak po starom zaplatis 33eur a po novom 142,80eur. Lebo poplatok za 103kw je 210eur a koeficient pre dvojrocne auto je 0.68.
tak v Europe skor podporuju zaujemcov o kupu novych a ekologickejsich vozidiel a stare dizlaky chcu pomaly zakazat, kym u nas je to naopak. mozno sa krajina, v ktorej sa vyrobi najviac aut na svete na obyvatela (to sme my ), stane smetiskom vrakov zo zapadnej Europy
a tak to aj bude, lebo benzin tu bol vzdy drahsi a statom omilostena nafta este viac podpori kupu tych smradlavych olejovych kachli. A potom, lebo je to teraz moderne a IN, sa budeme o*****t po EU velkomestach, ktore zakazuju naftove motory v mestach, obmedzuju premavku vozidiel na parne a neparne SPZ apod. Lenze tie auta tu uz budu, a ludia za ne uz zaplatili vratane vsetkych poplatkov. Takze vlastne este zarobia lebo vsetci najprv vyhodia peniaze za vrak a budu nasledne nuteni kupit nove auto splnajuce eko normu.
no napr. v parizi uz nesmu jazdit auta, ktore boli registrovane pred rokom 2000, benzin ci diesel. Takze ak ma niekto starsieho milacika na roadtripy, tak tam len cez vikend
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Cas je tiez podstatny ale hlavne neovladam nemcinu ani nemam predstavu co treba zariadit. Vsetko zariadia, privezu, prihlasia za cca 1300,- EUR vratane poplatkov.
Písal sa o tom porovnávací test v maďarčine.
Preložím ti výsledok: Pokiaľ cena nie je rozhodujúca, ale len kvalita, potom Mann.
Keď chceš najlepší pomer cena/kvalita, tak jednoznačne Hengst. Nie je o čom...
absolutne suhlasim. za posledne 2 roky som vyskusal nejakych 30 modelov aut, ale dieslovy Golf Variant bol jednoducho top. to auto je maximalne prakticke, idealne na dlhe cesty, malo to zerie. mne na nom nic nechybalo. samozrejme, pri zakladnej vybave to nemusi byt idealne.
ked mas taku starinku kde parkovat a chce sa ti o to trochu aj starat, tak nie je o com
nie ze netreba prskat, ale cele to mali radsej zrusit a vratit povodny stav, co ty teraz akoze usetris, zaplati niekto iny, a niekolkokrat, pri kazdom dalsom prepise, pri kazdom prepise vramci SR
https://www.facebook.com/RichardSulik/videos/1264149416998117/
https://www.facebook.com/RichardSulik/videos/1264149416998117/
samozrejme ze netreba, pisal som o dovoze zo zahranicia, nieje ziadne tajomstvo ze ponuka na SK je onicom a kazdy predajca si mysli ze preda svoju "kopku sraciek" pomaly za cenu noveho auta. takto sa mozno ludia spamataju ked si radsej pojdu zaujemci pre auto do DE za polovicnu cenu
navyse pri kupe na SK si aj doteraz platil za znacky + zmenu majitela cca 33+60 a tieto poplatky ostavaju
Cize keby si kupoval 103kw 2 roky stary passat, tak po starom zaplatis 33eur a po novom 142,80eur. Lebo poplatok za 103kw je 210eur a koeficient pre dvojrocne auto je 0.68.
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/418765-gaz-3409-rusky-bobor-prejde-vsade-a-s-noblesou-rollsu/
asi som mimo temu ked to nema 4 kolesa
https://autobild.cas.sk/clanok/212904/filter-pevnych-castic-uz-aj-pre-benzinove-motory/