Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
3V - tri hrnky, to tak do fóbie HTP, nie do auta čo sa má tváriť seriózne.. každý čo vie ako funguje motor, tak pri 3V je najviac nevyvážený chod zo všetkých možností... to si len konštruktéri musia stále honiť ego že práve oni ten motor dotiahnu do dokonalosti..
Tak sa utekaj previest a potom mozes vyvodzovat zavery nad tym motorom.
Treba pochopit ze to je ekonomicky motor a nie hladat v nom hladkost chodu velkych motorov.
ja by som to z princípu nechcel, jednak nikdy nie tri valce a turbo tiež nemusím, ale chápem že je to teraz in... mám technické vzdelanie, moc si zo školy nepamätám, ale to ako nám pán profesor na predmete spalovacie motory hovoril hate na 3V motory som nezabudol... skôr by ma zaujímal ten benzínový vznetový motor od mazdy ako trojhrnec s turbom.
Na ten vznetový benziňák som tiež celkom zvedavý ako bude fungovať v praxi a aká bude spoľahlivosť.
Na SM prof. Kukuča? To boli parádne prednášky
ja som blbec na mená, to už si fakt nepamätám, ale ešte bol prof. Matejka ten mal konštrukciu vozidiel to bol tiež pán profesor a prednášky boli super... ja som bol autoelektrikár, tak tieto predmety sme tam mali len doplnkovo ale rozhodne to bol top z celej školy a najviac ma to bavilo.
Jáááj, lebo lebo sa mi zdalo, že si kedysi spomínal, že si chodil aj na VŠ do Žiliny. Spaľovacie motory som tam mal s ním. Aj keď ako Konštrukcia strojov a zariadení sme mali SM len jeden semester. Chalani motorári toho mali o dosť viacej.
my sme mali tiež len po semestri, to bolo celé zle, spravili nový odbor a vzniklo to len tak že dali dokopy nejaké predmety čo sa učili roky, takže to bola len strašná teória a nakoniec to ani nemalo pokračovanie na ing, aj keď to na začiatku sľúbili.. tak som potom doštudoval totálnu blbosť čo ma ani trochu nebavila - polovodičové meniče.. keby som vedel vrátiť čas určite by som šiel radšej na tú cestársku fakultu. ale aj tak nakoniec robím s drevom
Teraz sa robia auta tak aby splnali nezmyselne trendy a eu-eko normy.
...a preto som po 298tis.km dal urobit mensi servis Pretoze nove motory co dnes idu na trh mozem okaslat a to aj vratane Subaru,lebo normalne motory sa do EU nedovazaju. Este mam zalusk na Outback 3.6L rocnik od 2013 ale to az na buduci rok...
3V - tri hrnky, to tak do fóbie HTP, nie do auta čo sa má tváriť seriózne.. každý čo vie ako funguje motor, tak pri 3V je najviac nevyvážený chod zo všetkých možností... to si len konštruktéri musia stále honiť ego že práve oni ten motor dotiahnu do dokonalosti..
Ja sa na 3V vozím už štvrtý rok a nesťažujem si - jazdí to.
Ako sa tvária autá seriózne?
PS: Bez turba a pri 51kw motore 12ventil. No a papká nám do 5,5litra*
*keď jazdíš s rozumom.
Nemám potrebu sa ukájať 200 a viac koníkmi a na to moje približovanie je to ideál.
Preco motory(resp. auta) od subaru tolko zeru ? Su tazke tie auta ? Co pozeravam recenzie tak malokedy idu pod 10 litrov. Oproti nemcom je ta spotreba o dost vyssia.
Preco motory(resp. auta) od subaru tolko zeru ? Su tazke tie auta ? Co pozeravam recenzie tak malokedy idu pod 10 litrov. Oproti nemcom je ta spotreba o dost vyssia.
A napr.ktory benzinovy motor od hitlerwagenu papka menej?
Kludne aj trojliter TFSI, neporovnavam teraz ziadne konkretne katalogove cisle, tie su uplne nerealne, u nemcov duplom ale co pozeravam rozne motomagaziny uz roky tak si vsimam ze subaru auta maju vyssie spotreby. Rovnako aj volva mavaju dost vysoke spotreby. Neviem, mozno je to len moj pocit alebo to vypliva ako bikejoring hovori z celkoveho konceptu auta, ze je to 4x4, aerodinamika, CVT prevodovka, univerzalnejsie obutie atd.
Mám Legacy 2.5i automat a momentálne mám spotrebu 8,5l a to dlhodobú. Ale mám do roboty cca 20km, ked som mal motačky okolo komína tak cez 10l nie je problém.
Je to vela? Pre mna nie.
Kachle nechcem a ked chce človek benzín čo trochu ide a má to byť trochu seriozne auto a nie nákupná taška tak nemôže chcieť 7l benzínu. Ludia sa tých objemov boja jak čert kríža, ale treba si aj uvedomiť že silný motor má dlhšie prevody = točí menej otáčok a kedže má aj nejaký ten krútiaci moment tak ho človek nemusí tak žmýkať.
Vela ludí vraví že im stačí aj slabé auto, ale ja teda nechcem auto kde ked sadnú 4 osoby tak to totálne zdochne.
Ja ked chodím po cestách tak mi to príde že 70% vodičov neustále sleduje aktuálnu spotrebu, pravidelne 10km/h pod limit a to na úsekoch kde by sa to dalo prekvalifikovať aj na rýchlostnú cestu, dynamika ich jazdy je podobná slimákom = velmi jemná akcelerácia
Robio:No ja mam priemer 10,2l a to ho nesetrim a nebyvam na nizine.A keby som byval nikede na juhu SK, tak jazdim za 8-9l.Je to 6valec,automat, AWD,180kw.Dufam že ho nechceš porovnavat s nejakym trojvalcom?
Robio : 3.0TFSI má turbo a výkonu na rozdávanie, ten motor netreba absolútne nahánať a teda ani nutne nemusí vela žrať. Pravda za 6l to asi nebude jazdiť ale verím že do 10l sa dá
Šef firmy má MB S63 AMG Cabrio a žerie to smiešných 12l a to má skoro 600PS...
Tam ked ideš po dialnici normálne tak máš okolo 1700rpm, ked tomu švihneš na 200km/h tak to preradí o dalšie kvalty a točí okolo 2000rpm
Ja na mojej 2.5i mám 2000rpm tak pri 90km/h, pri 150km/h 3500rpm
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Treba pochopit ze to je ekonomicky motor a nie hladat v nom hladkost chodu velkych motorov.
Na SM prof. Kukuča? To boli parádne prednášky
Na SM prof. Kukuča? To boli parádne prednášky
ja som blbec na mená, to už si fakt nepamätám, ale ešte bol prof. Matejka ten mal konštrukciu vozidiel to bol tiež pán profesor a prednášky boli super... ja som bol autoelektrikár, tak tieto predmety sme tam mali len doplnkovo ale rozhodne to bol top z celej školy a najviac ma to bavilo.
...a preto som po 298tis.km dal urobit mensi servis
Ja sa na 3V vozím už štvrtý rok a nesťažujem si - jazdí to.
Ako sa tvária autá seriózne?
PS: Bez turba a pri 51kw motore 12ventil. No a papká nám do 5,5litra*
*keď jazdíš s rozumom.
Nemám potrebu sa ukájať 200 a viac koníkmi a na to moje približovanie je to ideál.
A napr.ktory benzinovy motor od hitlerwagenu papka menej?
Je to vela? Pre mna nie.
Kachle nechcem a ked chce človek benzín čo trochu ide a má to byť trochu seriozne auto a nie nákupná taška tak nemôže chcieť 7l benzínu. Ludia sa tých objemov boja jak čert kríža, ale treba si aj uvedomiť že silný motor má dlhšie prevody = točí menej otáčok a kedže má aj nejaký ten krútiaci moment tak ho človek nemusí tak žmýkať.
Vela ludí vraví že im stačí aj slabé auto, ale ja teda nechcem auto kde ked sadnú 4 osoby tak to totálne zdochne.
Ja ked chodím po cestách tak mi to príde že 70% vodičov neustále sleduje aktuálnu spotrebu, pravidelne 10km/h pod limit a to na úsekoch kde by sa to dalo prekvalifikovať aj na rýchlostnú cestu, dynamika ich jazdy je podobná slimákom = velmi jemná akcelerácia
Šef firmy má MB S63 AMG Cabrio a žerie to smiešných 12l a to má skoro 600PS...
Tam ked ideš po dialnici normálne tak máš okolo 1700rpm, ked tomu švihneš na 200km/h tak to preradí o dalšie kvalty a točí okolo 2000rpm
Ja na mojej 2.5i mám 2000rpm tak pri 90km/h, pri 150km/h 3500rpm