Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
-18% WTB Vigilante 27.5x2.60" TCS Tough, Fast Rolling plášť, kevlar
54,90 €
-18%
MOC 66,99 €
savings Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.80" Performance Addix plášť, kevlar
28,99 €
savings
MOC 43,99 €
Výpredaj -24% Pirelli Scorpion E-MTB S 27.5x2.60" HyperWALL plášť, TLR, kevlar
60,99 €
-24%
MOC 88,99 €
Výpredaj -15% Continental Trail King 27.5"x2.2 ProTection plášť, TR, kevlar
39,99 €
-15%
MOC 49,17 €
Výpredaj -28% Pirelli Scorpion™ E-MTB M HyperWALL 27.5x2.6 plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-28%
MOC 88,99 €
savings Maxxis Minion DHR II 27.5x2.40" WT 3C MaxxGrip EXO plášť, TR, kevlar
54,90 €
savings
MOC 78,99 €
Nafukaj znova a zisti kade fuci.Je vela moznosti.Mne fucalo okolo ventilu,ale po naliati tmelu sa to utesnilo a uz ani neviem kedy som naposledy dofukoval.
Mám kolesá Crankbrothers Cobalt 2. Nahodil som Continental Xking+Rking vo verzii Protection (oba plášte TLready), najprv pomcou duše, pätky krásne zaskočili. Použil som tmel Caffelatex.
No zadné koleso s Racekingom nedržalo tlak. Dva-tri dni po nahodení koleso púšťalo popri ráfe červenú tekutinu, vždy ráno som našiel pod kolesom tak pol deci, tlak sa však strácal pomaly, takže som to jazdil. Po čase však koleso zacalo strácať tlak úplne, fúkať som musel pred každým výjazdom. Keď som to otvoril, tmel bol komplet zaschnutý. Neviem ci je to normálna vlastnosť tohto tmelu, ale nezdá sa mi to.
Predné koleso s Xkingom drží v pohode, resp. dofukujem asi raz za dva týždne, resp. podľa potreby, ako potrebujem prispôsobovať tlak na konkrétny výjazd.
Váš názor? Pomôže mi niečo rozbehať to ešte bez duše? Ideálne bez kupovania nových plášťov, keďže som za ne vysolil viac ako 40€/ks..
Vopred ďakujem.
Mam rovnaku skusenost s caffelatex,teraz mam notubes a je pokoj
Vcera som nahadzoval DHR2 a MinionSS. Ten minionSS mi sfuklo - nepretrepal som kolesom
wc007 aku verziu toho DHF mas ? Tiez planujem dat dopredu.
Ten ráfik máš vyžratý pod páskou a tam by sa tmel nemal dostať.
Keď niekomu po čerstvej inštalácii sfúkne do rána guma, najjednoduchšie je to zvaliť na zlý tmel. (Caffelatex)
"Dva-tri dni po nahodení koleso púšťalo popri ráfe červenú tekutinu, vždy ráno som našiel pod kolesom tak pol deci"
https://www.mtbiker.sk/forum/post955618.html#p955618
Po čerstvej inštalácii koleso tlak držalo, možno nejaké mikro úniky, ktoré som hneď nepostrehol. Postupne však za pár týždňov prerástli do sfúknutia za deň. Evidentný bol únik vzduchu popri pätke. Jednoducho kombinácia TL ráfu Crankbrothers a tých konkrétnych plášťov asi nefunguje. Napriek tomu, že pätky zaskočili..
No napadá niekomu, prečo sa hustý biely tmel dostáva von v podobe riedkej červenej tekutiny? Myslím, že musí vnútri nejako reagovať. Akonáhle nedrží spoj plášť-ráfik, tmel sa to snaží na veľkej "ploche" zalepiť a tá tekutina by mohla byť tohto prirodzeným výsledkom. Ale je možné aj to, že "tomu prd rozumiem". ?