Kategórie
Bike-techAké kotúčové brzdy na MTB? # MTB # skúsenosti # poradenstvo # rady # jazda do kopca # technika jazdy # technické otázky
chcel by som od Vas radu,ake su dobre kotucove brzdy.Berme to teraz z hladiska kvality,co by ste si dali na svoj bike aby to poriadne brzdilo.Presnejsie mali by to byt nejake hydrauliky.Momentalne mam Tektro Auriga Comp a nezda sa mi ze by brzdy ucinok bol nejaky ohromujuci.Chcel by som nieco co ide uplne lahucko a nieco v takom style ze tuknem a stojim.Prosim poradte.Linky su vitane.
Dakujem
-29% SRAM Level T hydr. predná brzda, Post Mount, had. 950 mm + platničky
74,99 €
-29%
MOC 106 €
savings Shimano Deore BL-M6100/BR-M6100 hydr. predná brzda, Post Mount, had. 1 000 mm + platničky G05S
60,99 €
savings
MOC 104 €
savings MAGURA MT Trail Sport hydr. brzdy, 4-piest/2-piest, páčky 1-Finger HC
132 €
savings
MOC 229,90 €
-15% Shimano Deore XT BL-M8200/BR-M8200 hydr. zadná brzda, Post Mount, had. 1 700 mm + platničky P03A
191 €
-15%
MOC 225 €
savings Shimano XTR M9120 hydr. predná brzda, 4-piest, Post Mount, had. 1 000 mm + platn. N30A
198 €
savings
MOC 315 €
-15% Shimano XTR BL-M9200/BR-M9200 hydr. zadná brzda, Post Mount, had. 1 700 mm + platničky
246 €
-15%
MOC 289 €
-11% Shimano Deore XT BR-M8120 hydr. zadná brzda, Post Mount, had. 1700 mm + plat. N03A
129 €
-11%
MOC 215 €
savings Shimano Altus BR-MT200/BL-MT201 hydr. zadná brzda, Post Mount, had. 1700 mm + platničky B01S
23,99 €
savings
MOC 39,99 €
-14% Shimano BL-MT200/BR-MT200 hydr. zadná brzda, pravá, had. 1 600 mm, OEM
24,99 €
-14%
MOC 28,99 €
77,99 €
-19%
MOC 113 €
savings Shimano XTR M9120 hydr. zadná brzda, 4-piest, Post Mount, had. 1700 mm + platn. N30A
217 €
savings
MOC 315 €
-5% MAGURA MT Sport hydraulická brzda, páčka 2-finger, predná/zadná
51,99 €
-5%
MOC 61,99 €
-15% Shimano hadička hydraulická 1000mm biela M975/775/615/485/396/355/315
9,39 €
-15%
MOC 11 €
Výpredaj -10% Alligator Supersupreme hydraulická hadička 1m, červená
12,09 €
-10%
MOC 18,99 €
presne toto je prave u sramu
Ešte by som chcel vedieť ten rozdiel medzi saint a zee či sa olapatí priplatiť tých 100€
http://www.bikeradar.com/mtb/gear/category/components/disc-brake-systems/product/sram-guide-re-review-51218/
Ešte by som chcel vedieť ten rozdiel medzi saint a zee či sa olapatí priplatiť tých 100€
Je tam trochu krajšia páka, ktorá ma navyše nastavenie vzdialenosti páčky takým točítkom ako napr. SLX alebo XT (Zee nastavuješ imbusom) a nastavenie kontaktného bodu (Zee nemá). Tá páka je vraj trochu viac poruchová ako Zee, ale čo presne sa kazí si už nepamätám. Asi 2 sezóny jazdím Zee a som spokojný. Oveľa silnejšia ako SLX a pritom stále veľmi dobre dávkovateľná brzda.
Zee je v podstate Deore páka + Saint strmeň.
po nejakych 300-350km som zacal registrovat od zadnej brzdy vzdy pri zabrzdeni nejaky zvuk a pri stani na mieste pri zabrzdeni malo koleso tendenciu sa trochu pohnut, prekontroloval som vsetko a zistil ze je to pri nitoch, brzdna cast o ktoru sa dotykaju dosky ma vůli zhruba 0.5mm oproti stredu ktory je na náboji viz foto
ma s tym niekto skusenosti ci to nemam riesit ? nerad by som bol ak by to niekde pri zjazde prdlo
Takže piesty skôr nerozťahovať vôbec, či keď už tak, tak otvorit expanzku dat lievik a roztiahnuť...?
Či??
Či??
Ked sa meni v brzdach olej alebo sa odvzdusnuje tak miesto brzdovych platni tam musi byt ten zlty spacer nato urceny, ma presnu hrubku koli naplneniu systemu aby sa naplnilo presne mnozstvo kvapaliny, cize ak to clovek takto urobi tak pri vymene platniciek moze bez obav piestiky roztiahnut bez akehokolvek otvarania expanzky. Neviem kto kedy videl otvarat expanzku koli vymene opotrebovanych dosticiek.
Niekto tu pisal ze zvykne po nahodeni dosticiek este striekackou dotlacit kvapalinu aby sa mu vysunuli piestiky a potom mal kratky chod packy tak ten doticny musi pri roztlacani piestikov otvorit expanzku kedze ma preplneny system, lebo si koleduje o problem svojou chybou.
po nejakych 300-350km som zacal registrovat od zadnej brzdy vzdy pri zabrzdeni nejaky zvuk a pri stani na mieste pri zabrzdeni malo koleso tendenciu sa trochu pohnut, prekontroloval som vsetko a zistil ze je to pri nitoch, brzdna cast o ktoru sa dotykaju dosky ma vůli zhruba 0.5mm oproti stredu ktory je na náboji viz foto
ma s tym niekto skusenosti ci to nemam riesit ? nerad by som bol ak by to niekde pri zjazde prdlo
Toto neries, mozes si vsimnut ze v tych nitoch je kotuc rieseny tak ze pri brzdeni sa zapiera o unasac, a zas opacne kebyze ides dozadu a silno zabrzdis tak sa ti posunie o volu v nitoch, su proste konstruovane pre brzdenie do jedneho smeru, cize normalne dopredu, nie ked ides dozadu
https://youtu.be/ep40XmwOEvM