Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Asi nikdy nepochopim preco by clovek kupoval hentaku crepinu co i len za 33€.
Nízke prevádzkové náklady , smiešna nákupná cena, smiešna spotreba, minimum elektroniky ktorá sa môže pokaziť,.....super autíčko na presúvanie sa na krátke vzdialenosti po meste, po dedine, po sídlisku. Navyše mizivá šanca že mi ho niekto ukradne....... .Mám dva autíčka, druhé pracovné je Felícia (predajná cena by ani nepresiahla tých 33 € ) , na krátke presuny ideál, do práce, na nákup...ani to občas nezamykám. Pracovné auto, narvem tam bežky alebo cement. Samozrejme nejazdím ako barbar, ale nerieším či ho kdesi oškriem. Parkujem pred domom....nezamykám ho, kľúče cez deň v zapaľovaní....keď potrebujem kdesi odskočiť, len nasadnem a idem, žiadne garážovanie .Veľmi užitočný pomocník .
je to jednoduché-ak potrebujem ísť na nákup 5 km,nebudem štartovať naftovú Alhambru,ktorá sa v zime zohreje až po cca 10 - 15 km,takému autu krátke trasy velmi škodia,je úplne nevhodné na krátke trasy-ale toto malé auto-benzín 1,1 sa zohreje rýchlo ,ideálne na krátke pojazdy ...
inetriér veru vyzerá ošúchane,ale niet divu,to auto jazdilo denne,hlavne rýchlostná páka je akoby som miešal hustý guláš gumennou varechou ale čo je prekvapivé,je motor-žiadny klepot,cvakanie,cinkot,ide ako hodinky-nedostatky porobím,keď sa polepší počasie...
ja zasa nevidím zmysel kúpiť nové auto,ktoré za pár rokov stratí polovicu hodnoty,okrem toho mám silné pochybnosti o výdrži dnes vyrábaných áut,napr.také benzínové motory VW group toto nedajú ani náhodou
Ja som zakúpil pred dvoma rokmi C3 za 200 €.Zrkadla,okná v elektrike,klíma fachci.S opravami a prepisom nejaké 400€.Hnije ako každá C3,ale slúži v zime v lete furt.A stk s prstom v nose.A hlavne žena sa naučila na tom vozit.Ale do S-maxa nechce sadnúť,to nás radšej bude voziť v tomto malom prditku😀.Takže aj lacné autá môžu dobre slúžiť.A má aj airbagy.
Tak si pozri bazar, okolo 200-400e tam je toho plno
A niesu to ziadne tunerske auta aj ked presne viem na co narazas.
Ja to len poviem narovinu, mne sa tie male pidi auta hnusia(specialne fr a ita ) a este hentake 30rocne crepiny co boli crepy uz ked vysli z linky, je to moj nazor, mozno blby ale moj
cize pud sebazachovy neexistuje, fasa .. dufam,ze ho nikde nestretnem
Ved je to auto za prepis. Ma svoje urcenie, a vramci neho neprekroci 50km/h v okruhu 5km od domu. Pokial nie je naskrz hrdzave, urcite taka nakupna taska nie je proti nijakym pudom sebazachovy. Aj bez akychkolvek prvkov pasivnej bezpecnosti je to bezpecnejsie ako bike. Nejazdis sam cestu?
A uz vobec neviem v com by to malo ohrozit teba...
Danove znalosti okolo aut tiez mozem potvrdit, prave na Sephii z minulej strany mi menil vyfuk, zadne tlmice, tycky stabilizatora...
Pani ako je mozne ze mam v aute 14rocnu baterku ktora v tychto mrazoch nastartovala na brnk? a s autom som za posledny mesiac presiel mozno 3km po dedine a z toho som ho startoval asi 10x...
Podla mna je to rozumne, vzdy som tuzil mat dve auta. Jedno v garazi na zmrzky cez vikendy prip vylety a jedno priblizovadlo do tesca. Neriesis kde zaparkujes ako ti to hockto obucha dverami a podobne. Mam fabiu rs a nech davam pozor ako chcem tie biele sedacky su za pol roka spinave.
Je tam povodna OEM Varta "bezudrzbova". Ale musim sa priznat ze ju vzdy pred zimou dolejem vodou a poriadne nabijem.
Horsie to je ale so zafirou. Tam je AGM baterka. Doliat sa neda a nabije sa par minut na 100%
Podla mojej skúsenosti vydržia oem baterky vždy najviac. Aj keď sa potom kúpi kvalitnejší kúsok, tak nikdy nám nevydržal toľko ako originál.
Ak sa baterka za pár minút dobije doplna, tak je asi správny čas na jej výmenu. Ja som podobne reklamoval baterku z motorky, občas štartovala pekne a občas zo seba nedala ani toľko aby rozsvietila kontrolku neutrálu. Úspešne vyreklamovaná, problém bol v spoji medzi blokmi baterky, alebo také niečo. Inak baterky sa zle reklamujú, musel som to tam zaniesť osobne.
AGM baterky maju inu konstrukciu nez klasicke. Dokazu sa nabijat ovela rychlejsie nez klasicke a preto sa pouzivaju v autach so start&stop.
A aj na "pomalej" nabijacke do nej huci 6A
A môžeš si Ty vypnúť start-stop, figu Ti to pomôže. Presne takú skúsenosť ako popisujú mal aj kolega. Má asi ročné auto a po prejdení asi 250 km ráno síce natočil ale palubák mu hlási start-stop nedostupný. V servise kvôli nízkej kapacite AKB, bolo treba dobiť baterku. Paráda, mám strach si kúpiť nové auto. Všade nejaké kur...tko.
A co cisto elektricke auto? Mat strach zeci vydrzi baterka vobec 5rokov a vymena bude tak draha ze sa oplati kupit rovno druhe auto a to pouzite bude tym padom uz nepredajne.
Ved je to auto za prepis. Ma svoje urcenie, a vramci neho neprekroci 50km/h v okruhu 5km od domu. Pokial nie je naskrz hrdzave, urcite taka nakupna taska nie je proti nijakym pudom sebazachovy. Aj bez akychkolvek prvkov pasivnej bezpecnosti je to bezpecnejsie ako bike. Nejazdis sam cestu?
A uz vobec neviem v com by to malo ohrozit teba...
Danove znalosti okolo aut tiez mozem potvrdit, prave na Sephii z minulej strany mi menil vyfuk, zadne tlmice, tycky stabilizatora...
nic to nemeni na tom,ze nic nepisal o bezpecnostnych prvkoch a ci ich vymeni aj tu,takze naco zase tieto tvoje vylevy?a preco by malo ohrozit inych? no nuze asi preco preboha?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ved aj furik alebo kosacka stoji viac..
Nízke prevádzkové náklady , smiešna nákupná cena, smiešna spotreba, minimum elektroniky ktorá sa môže pokaziť,.....super autíčko na presúvanie sa na krátke vzdialenosti po meste, po dedine, po sídlisku. Navyše mizivá šanca že mi ho niekto ukradne....... .Mám dva autíčka, druhé pracovné je Felícia (predajná cena by ani nepresiahla tých 33 €
inetriér veru vyzerá ošúchane,ale niet divu,to auto jazdilo denne,hlavne rýchlostná páka je akoby som miešal hustý guláš gumennou varechou
ja zasa nevidím zmysel kúpiť nové auto,ktoré za pár rokov stratí polovicu hodnoty,okrem toho mám silné pochybnosti o výdrži dnes vyrábaných áut,napr.také benzínové motory VW group toto nedajú ani náhodou
A niesu to ziadne tunerske auta aj ked presne viem na co narazas.
Ja to len poviem narovinu, mne sa tie male pidi auta hnusia(specialne fr a ita ) a este hentake 30rocne crepiny co boli crepy uz ked vysli z linky, je to moj nazor, mozno blby ale moj
Ved je to auto za prepis. Ma svoje urcenie, a vramci neho neprekroci 50km/h v okruhu 5km od domu. Pokial nie je naskrz hrdzave, urcite taka nakupna taska nie je proti nijakym pudom sebazachovy. Aj bez akychkolvek prvkov pasivnej bezpecnosti je to bezpecnejsie ako bike. Nejazdis sam cestu?
A uz vobec neviem v com by to malo ohrozit teba...
Danove znalosti okolo aut tiez mozem potvrdit, prave na Sephii z minulej strany mi menil vyfuk, zadne tlmice, tycky stabilizatora...
Horsie to je ale so zafirou. Tam je AGM baterka. Doliat sa neda a nabije sa par minut na 100%
Ak sa baterka za pár minút dobije doplna, tak je asi správny čas na jej výmenu. Ja som podobne reklamoval baterku z motorky, občas štartovala pekne a občas zo seba nedala ani toľko aby rozsvietila kontrolku neutrálu. Úspešne vyreklamovaná, problém bol v spoji medzi blokmi baterky, alebo také niečo. Inak baterky sa zle reklamujú, musel som to tam zaniesť osobne.
A aj na "pomalej" nabijacke do nej huci 6A
Tu máte pekne, jednoducho, vysvetlené prečo Vám baterka v novom aute nevydrží:
http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici-autobaterie-tohle-byla-draha-uspora-113291
A môžeš si Ty vypnúť start-stop, figu Ti to pomôže. Presne takú skúsenosť ako popisujú mal aj kolega. Má asi ročné auto a po prejdení asi 250 km ráno síce natočil ale palubák mu hlási start-stop nedostupný. V servise kvôli nízkej kapacite AKB, bolo treba dobiť baterku. Paráda, mám strach si kúpiť nové auto. Všade nejaké kur...tko.
A uz vobec neviem v com by to malo ohrozit teba...
Danove znalosti okolo aut tiez mozem potvrdit, prave na Sephii z minulej strany mi menil vyfuk, zadne tlmice, tycky stabilizatora...