Zaujima ma ake mal kto skusenosti pri reklamaciach so zlomenym, pripadne prasknutym ramom. Nakolko tieto info sa tazko hladaju chcel by som vediet ako pristupuju k reklamaciam jednotlivi vyrobcovia. (Haibike, Cube, CTM, Ghost, Trek, Specialized...)
Ehm tak ja zacnem: Zlomeny TREK Fuel 90, jazdene ako XC (agresivnejsie). Reklamacia vybavena velmi ustretovo vyrobcom. Vymenena zadna stavba bez natahovaciek...
posledný komentár: 17. 5. 2013 o 21:28
Tiez si myslim. Zaujimavy skok, od zamietnutia reklamacie, az k novemu ramu.
Autor sa rozhodol vymazať svoj účet spolu s obsahom, ktorým do fóra prispel.
oni potrebujú aby si každé 2-3 roky kúpil nový, aby sa prachy točili a ekonomika "šlapala".
peniaze až na prvom mieste.
a tak to je aj s autami a v podstate zo všetkým.
Je to o kompromisoch....kazdy chce co najlahsi bike s co najlepsimi jazdnymi vlastnostami za svoje peniaze a tomu zodpoveda ponuka. Vyrobcovia su tlaceni na hranu vyrobnych moznosti s ohladom na ich zisk. Takze ak by vyrabali ramy, ktore urcite nikomu nikdy neprasknu, nepredavali by nic, lebo by to nikto nechcel, lebo by boli pritazke oproti konkurencii. Navyse, pri urcitom zatazeni praskne vsetko, aj keby to bolo pozvarane z ocelovych I-cok.
Autor sa rozhodol vymazať svoj účet spolu s obsahom, ktorým do fóra prispel.
petermerta posli fotku predajcovi nech sa k tomu vyjadri ...
pripadne mu to ukaz v ramci servisnej prehliadky - ak si kupoval v kamennom obchode