Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Akcia -21% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.6" HardWALL SmartGRIP Gravity plášť, TLR, kevlar
58,99 €
-21%
MOC 109 €
savings Maxxis Shorty 27.5x2.40" WT DD 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
60,90 €
savings
MOC 94,99 €
savings Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.25" Addix Performance TwinSkin plášť, TLR, kevlar
22,99 €
savings
MOC 44,99 €
-35% Maxxis Rekon 27.5x2.60" WT 3C EXO+ MaxxTerra plášť, TR, kevlar
54,90 €
-35%
MOC 89,99 €
Výpredaj -27% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.60" HardWALL SmartGRIP plášť, TLR, kevlar
53,99 €
-27%
MOC 82,99 €
-18% Maxxis Dissector 27.5x2.40" WT EXO+ 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
45,99 €
-18%
MOC 85,99 €
savings Continental Mountain King II 27.5x2.30" Performance plášť, drôt
15,09 €
savings
MOC 25,99 €
savings Schwalbe RACING RALPH 27.5x2.25" TLR plášť, kevlar
24,99 €
savings
MOC 44,99 €
savings Continental Double Fighter III 27.5x2.00" plášť, drôt, reflex
17,79 €
savings
MOC 31,90 €
Ja by som tipol, ze je poskodena pätka plasta. Skus iny plast, ci sa bude spravat rovnako. Ak hej, tak hladat pricinu v paske - ci na nejakom mieste nie je prilis vysoko pri bocnej stene rafika alebo pod.
edit: no vida, ako pise tulenik . Jezus .. raz som zazil pokazenu patku .. stary plast a zacali tam praskat droty v patke, najprv som nechapal tie defekty a potom som pochopil, ked sa vyzliekol plast
Ale toto je nieco k teme - pruznost pätiek moze byt pri rafikoch s hookless a nizkym bokom problem:
A ešte o mojich plášťoch (Schwalbe Rocket Ron, Kevlar, 2.25, LiteSkin;
Schwalbe Racing Ralph, Kevlar, 2.25, LiteSkin) sa opýtam, tuším ich niekde neodporúčali na bezduše, že prepúšťali, môžu mať pravdu?
Inak na webe stans som nenasiel crest mk3, ze je hookless. To je ten ultralahky ?
Krstina: napis k tomu viac, ked uz tulenik s tym zacal
Inak na webe stans som nenasiel crest mk3, ze je hookless. To je ten ultralahky ?
Tiež mi na krste buchli dva ikony.jeden som hodil pokrstený do koša. Majú hrubé päťky.to papier crest nemá rád...
Edit: kristína, vďaka.
Hookless dizajn vznikol hlavne pre MTB ráfky. Tu sa fúka oveľa nižší tlak a tak zahnutie ráfka nemá veľký zmysel. MTB plášť je tiež mohutneší a kevlarový kord v patke je pevnejší a teda menej náchylný na roztiahnutie. "Hookless" ráfik má boky oveľa pevnejšie, ktoré vydržia aj väčšie klepnutia ráfku až o zem. Ráfik s klasickým zahnutím bol oveľa náchylnejší na poškodenie v prípade kontaktu so zemou. Širšie ráfky taktiež umožňujú fúkať nižšie tlaky v plášťoch. Plášť je na širšom ráfku stabilnejší a nežuje sa. Väčšinou sa však neodporúča fúkať tubeless plášte na hookless ráfkoch na viac ako 3bar. Inak hrozí premaľovanie servisnej miestnosti bezdušovým tmelom