Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
savings Continental Double Fighter III 27.5x2.00" plášť, drôt
15,69 €
savings
MOC 25,99 €
Continental Xynotal 27.5x2.40" Trail Endurance E-25 plášť, TLR, kevlar
65,99 €
MOC 73,99 €
-20% Specialized Slaughter Grid 27.5 x 2.6" 2BlissReady plášť, kevlar
34,99 €
-20%
MOC 48,99 €
-17% Maxxis High Roller II 27.5x2.40" DH 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
49,90 €
-17%
MOC 89,99 €
Výpredaj -20% Vittoria Martello 27.5x2.6 G2.0 TNT TLR plášť, kevlar
47,99 €
-20%
MOC 59,99 €
-35% Maxxis Rekon 27.5x2.60" WT 3C EXO+ MaxxTerra plášť, TR, kevlar
54,90 €
-35%
MOC 89,99 €
Výpredaj -17% Pirelli Scorpion™ Enduro H 27.5x2.4" HardWALL plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-17%
MOC 112 €
Výpredaj -25% Pirelli Scorpion™ Enduro R 27.5x2.4" SmartGrip ProWALL plášť, kevlar
50,99 €
-25%
MOC 76,99 €
savings Schwalbe Marathon Plus MTB 27.5x2.25" Performance SmartGuard plášť, drôt, reflex
36,99 €
savings
MOC 54,99 €
Výpredaj -20% WTB Vigilante 27.5x2.30" Tough High Grip plášť, TCS, kevlar
47,99 €
-20%
MOC 109,99 €
-9% Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.40" Evolution ADDIX Soft Super Trail plášť, TLE, kevlar
59 €
-9%
MOC 76,99 €
Ja by som tipol, ze je poskodena pätka plasta. Skus iny plast, ci sa bude spravat rovnako. Ak hej, tak hladat pricinu v paske - ci na nejakom mieste nie je prilis vysoko pri bocnej stene rafika alebo pod.
edit: no vida, ako pise tulenik . Jezus .. raz som zazil pokazenu patku .. stary plast a zacali tam praskat droty v patke, najprv som nechapal tie defekty a potom som pochopil, ked sa vyzliekol plast
Ale toto je nieco k teme - pruznost pätiek moze byt pri rafikoch s hookless a nizkym bokom problem:
A ešte o mojich plášťoch (Schwalbe Rocket Ron, Kevlar, 2.25, LiteSkin;
Schwalbe Racing Ralph, Kevlar, 2.25, LiteSkin) sa opýtam, tuším ich niekde neodporúčali na bezduše, že prepúšťali, môžu mať pravdu?
Inak na webe stans som nenasiel crest mk3, ze je hookless. To je ten ultralahky ?
Krstina: napis k tomu viac, ked uz tulenik s tym zacal
Inak na webe stans som nenasiel crest mk3, ze je hookless. To je ten ultralahky ?
Tiež mi na krste buchli dva ikony.jeden som hodil pokrstený do koša. Majú hrubé päťky.to papier crest nemá rád...
Edit: kristína, vďaka.
Hookless dizajn vznikol hlavne pre MTB ráfky. Tu sa fúka oveľa nižší tlak a tak zahnutie ráfka nemá veľký zmysel. MTB plášť je tiež mohutneší a kevlarový kord v patke je pevnejší a teda menej náchylný na roztiahnutie. "Hookless" ráfik má boky oveľa pevnejšie, ktoré vydržia aj väčšie klepnutia ráfku až o zem. Ráfik s klasickým zahnutím bol oveľa náchylnejší na poškodenie v prípade kontaktu so zemou. Širšie ráfky taktiež umožňujú fúkať nižšie tlaky v plášťoch. Plášť je na širšom ráfku stabilnejší a nežuje sa. Väčšinou sa však neodporúča fúkať tubeless plášte na hookless ráfkoch na viac ako 3bar. Inak hrozí premaľovanie servisnej miestnosti bezdušovým tmelom