Ahojte, uz dlhsie pouzivam tento web a mozem ho vrelo odporucit. Je to free a Strava ma aj free aplikaciu pod iOS alebo Android a vie spracovat aj data z Garmin navigacnych pristrojov. GPS v mobile tym padom posunie na iny level. Daju sa aj pouzit Ant+ snimace k mobilu. Najviac sa mi paci to, ze porovnava useky, po ktorych uz niekto presiel, a tak si viete pozriet, ako rychlo iny cyklisti presli dany usek a kde presne ste na nich urobili najvacsi naskok resp. stratu
Lenže ja som nebol v nijakých verejných výsledkoch, ide o to, že mi zmizli moje osobné výsledky. Vždy som mal nastavenie private, teraz followers (kvôli osobným heatmaps na skúšku) a zdá sa, že len na tomto segmente sa výsledky stratili, na ostatných segmentoch to vyzerá byť správne...
Ramon narazal na moje delene vyjazdy. Rano vyrazim do roboty na biku Pauzou prerusim vyjazd a po 9 hodinach v robote si znova pustim Garmina a idem domov. Musi byt velmi najivny ked si mysli ze keby som cestu do roboty ulozil ako jeden vyjazd a cestu domov ako druhy bol by nejaky zasadny rozdiel v priemerke. Ako priklad pouzijem dnesny "deleny" vyjazd. Rano 21 km/130 vm do roboty s priemerkou 35,5 km/h a poobede dalsich 60km/300vm domov. Celkovo 80,3 km priemer 34,7km/h a cca 218W. vlastoch mam davno po 50-tke a som "dieslovy" typ takze pri dlhsich vyjazdoch mladici s ktorymi prevazne bikujem zacinaju mat problemy a ja sa len rozbieham. U mna plati pravidlo cim dlhsie tym lepsie a 25 km vyjazd na cestaku som posledne roky snad ani neabsolvoval.
a presne to je ten problem ... ty si NEPRESIEL "Celkovo 80,3 km priemer 34,7km/h" ... nechapes ? ty si presiel 21km s priemerkou 35,5 a po 8hodinach 60 km s nejakou priemerkou ... ale NIE 80 km ... 80 km NARAZ, bez 8h prestavky po 21km, by si rozhodne nepresiel priemerkou 35,5 ...toto je pointa ... jednoducho spajanie vyjazdov po 8h prestavke je podvod bez ohladu na to aky si myslis ze si typ ved preto aj strava meria cas segmentu ako hruby css, nie cas v pohybe ... to by ake bolo jednoduche prejst polovicu segmentu, pauznut, 2hodiny sa vydychat a potom dat zvysok segmentu ...
Ramon narazal na moje delene vyjazdy. Rano vyrazim do roboty na biku Pauzou prerusim vyjazd a po 9 hodinach v robote si znova pustim Garmina a idem domov. Musi byt velmi najivny ked si mysli ze keby som cestu do roboty ulozil ako jeden vyjazd a cestu domov ako druhy bol by nejaky zasadny rozdiel v priemerke. Ako priklad pouzijem dnesny "deleny" vyjazd. Rano 21 km/130 vm do roboty s priemerkou 35,5 km/h a poobede dalsich 60km/300vm domov. Celkovo 80,3 km priemer 34,7km/h a cca 218W. vlastoch mam davno po 50-tke a som "dieslovy" typ takze pri dlhsich vyjazdoch mladici s ktorymi prevazne bikujem zacinaju mat problemy a ja sa len rozbieham. U mna plati pravidlo cim dlhsie tym lepsie a 25 km vyjazd na cestaku som posledne roky snad ani neabsolvoval.
Ja by som s tebou problémy nemal ...
Obdobný výjazd v nedeľu po 24 hodinovej službe a 3 hodinách spánku . Za tri dni pred výjazdom som odpracoval 56 hodín / 24, 8 , 24 / ... schvalne to píšem , aby si ty aj ostatní pochopili , prečo sa ťažko so mnou rovnať a prečo ja sa nemôžem nikdy priblížiť výkonom mladíkom 20-26 ročným , ktorí okrem poloamaterskeho pretekania nemajú veľa čo na práci . Ivan to chápe prečo to zdôrazňujem . 81 km , 2:41 hod , 213w priemer . Váha 73 kilo , vietor neriešim , žiadne spájanie výjazdov , bez zastavenia , bez akejkoľvek pevnej stravy počas výjazdu , na raňajky proteinovy nápoj a 2 espressa ... doporucujem velky Lakko niečo podobne vyskúšať .
vlastoch on to aj tak nepochopí ... nechaj ho v tom , že je roztáčač zemegule . Tak , ako nepochopil priemernú rýchlosť na cyklotrenažeri cez 40 km / hod , hoci mu to tu vysvetľovali . Uzavrel to ako ináč “ Drivo podvodom “ a mojim klamstvom .
a presne to je ten problem ... ty si NEPRESIEL "Celkovo 80,3 km priemer 34,7km/h" ... nechapes ? ty si presiel 21km s priemerkou 35,5 a po 8hodinach 60 km s nejakou priemerkou ... ale NIE 80 km ... 80 km NARAZ, bez 8h prestavky po 21km, by si rozhodne nepresiel priemerkou 35,5 ...toto je pointa ... jednoducho spajanie vyjazdov po 8h prestavke je podvod bez ohladu na to aky si myslis ze si typ ved preto aj strava meria cas segmentu ako hruby css, nie cas v pohybe ... to by ake bolo jednoduche prejst polovicu segmentu, pauznut, 2hodiny sa vydychat a potom dat zvysok segmentu ...
Keď to je podvod, tak povedz akú dlhú prestávku si môžem maximálne dať? Jeden môj náročný výjazd: 82km, 3165vm (by strava), čč: 8:14:06, hč: 12:46:59, avg:10km/h. Je to podvod alebo nie? Mal som si to rozdeliť na 3-4 výjazdy? Ty ako pri každom státí a prestávke nahadzuješ nový výjazd? Segmenty sa merajú spôsobom: čas na konci mínus čas na začiatku určitého definovaného úseku, tak ako každá rýchlostná skúška v každom športe, rovnako sa hodnotí čas na každých pretekoch a maratónoch. Ak berieš celé trasy ako preteky, tak musíš porovnávať hrubý čas a nie čistý čas pohybu a z toho vypočítať priemerku. V takom prípade je priemerná rýchlosť nič nehovoriaca nezmyselná hodnota. Že to tak strava automaticky počíta, ťa nemusí trápiť.
PS: budem vedieť, ak budem mať prestávku viac ako 10min, tak ukončím výjazd...
EDIT: alebo 213km, 3985vm (by strava), čč: 8:15:50, hč: 11:32:08, avg:25,8km/h, tiež podvod?
Koľko hodín naspíš za týždeň /priemer za 24 hodín/ a aký máš maximálny pulz.
Som v prdeli Ivan ... denne iba 5 hodín , niekedy od jedného rana napr. štvrtok do piatku 15:30 som v práci . Pričom pri zlej službe len 3-5 hodín od polnoci aj to niekedy intermitentne . A to týždeň čo týždeň cely rok mám taký štvrtok - piatok . Mesačne 230-250 hodín v práci ... o zodpovednosti s čím pracujem a nemožnosti chybovať nemusím písať . Žiaden autopilot ako v lietadle , nonstop kontrola seba, pacienta , prístrojov , chirurgov , prácu sestričiek . A keď skončíš kontrolujem opäť odznovu ... nenormálne vyčerpávajúce . V mojom povolaní staci 3/5 minút a je koniec ... otázka života a nezvratného poškodenia zdravia . Maximálny pulz 178 / 180 asi teraz . S berablokatormi ktoré som už vysadil som mal 172 max . Ale posunul sa mi anp , aep , výkonnostne podľa PR tohto ruku na takmer všetkých segmentoch s výnimkou prudkých kopcov / nárast hmotnosti o 1-1,5 kilo / som išiel dopredu .
To čo piše lakko nie je - spolu 80 km priemerkou 34,7 km/h, ale dvojfázový tréning s 8 hodinami fyzického odpočinku medzi dvomi samostatnými fázami. Spájať to do jednej aktivity je ako miešanie jablk s hruškami. Prečo k nim potom nepripojiť nasledujúce dve aktivity po 16 hodinách s tou istou 8 hodinovou pauzou atď.
[quote="@1421414"]Keď to je podvod, tak povedz akú dlhú prestávku si môžem maximálne dať? Jeden môj náročný výjazd: 82km, 3165vm (by strava), čč: 8:14:06, hč: 12:46:59, avg:10km/h. Je to podvod alebo nie? Mal som si to rozdeliť na 3-4 ...
Nechápem čo stále nechápeš ... segment na Strave sa počíta od času kedy do neho vstúpiš po čas kedy ho opustíš ... ak stojíš , močiš a stojíš na biku , piješ a zastaviš sa , čas ti stále ide , hoci tebe na komjuteri stoji pri autostope a pauze . Ak ideš mocný kopec napr. Sv. Jure počíta sa čas keď prejdem zavoru po vrchol vysielacu !!! Keď stojím čas ide , keď si dám pauzu na banán môj problem ... už chápeš ?
Keď to je podvod, tak povedz akú dlhú prestávku si môžem maximálne dať? Jeden môj náročný výjazd: 82km, 3165vm (by strava), čč: 8:14:06, hč: 12:46:59, avg:10km/h. Je to podvod alebo nie? Mal som si to rozdeliť na 3-4 výjazdy? Ty ako pri každom státí a prestávke nahadzuješ nový výjazd? Segmenty sa merajú spôsobom: čas na konci mínus čas na začiatku určitého definovaného úseku, tak ako každá rýchlostná skúška v každom športe, rovnako sa hodnotí čas na každých pretekoch a maratónoch. Ak berieš celé trasy ako preteky, tak musíš porovnávať hrubý čas a nie čistý čas pohybu a z toho vypočítať priemerku. V takom prípade je priemerná rýchlosť nič nehovoriaca nezmyselná hodnota. Že to tak strava automaticky počíta, ťa nemusí trápiť.
PS: budem vedieť, ak budem mať prestávku viac ako 10min, tak ukončím výjazd...
EDIT: alebo 213km, 3985vm (by strava), čč: 8:15:50, hč: 11:32:08, avg:25,8km/h, tiež podvod?
Keď presiahne výjazd s väčším počtom prestávok dlhších ako 2 minúty určitú dobu /5-6 hodin/ - nebude to tréning ale turistika. Takže žiadna katastrofa.
Som v prdeli Ivan ... denne iba 5 hodín , niekedy od jedného rana napr. štvrtok do piatku 15:30 som v práci . Pričom pri zlej službe len 3-5 hodín od polnoci aj to niekedy intermitentne . A to týždeň čo týždeň cely rok mám taký štvrtok - piatok . Mesačne 230-250 hodín v práci ... o zodpovednosti s čím pracujem a nemožnosti chybovať nemusím písať . Žiaden autopilot ako v lietadle , nonstop kontrola seba, pacienta , prístrojov , chirurgov , prácu sestričiek . A keď skončíš kontrolujem opäť odznovu ... nenormálne vyčerpávajúce . V mojom povolaní staci 3/5 minút a je koniec ... otázka života a nezvratného poškodenia zdravia . Maximálny pulz 178 / 180 asi teraz . S berablokatormi ktoré som už vysadil som mal 172 max . Ale posunul sa mi anp , aep , výkonnostne podľa PR tohto ruku na takmer všetkých segmentoch s výnimkou prudkých kopcov / nárast hmotnosti o 1-1,5 kilo / som išiel dopredu .
Ale na Paliho nemáme , on je turbodiesel
No, Ramon, neviem. Málo spánku, psychické a fyzické zaťaženie - to zrejme nem dobrá kombinácia. Ale ako sa hovorí - radšej sa zodrať ako zhniť.
Viem ... no ja som fatalista , všetko alebo nic . Racionálny Jekyll mi hovorí “ daj si pauzičku , si unavený , hovno vládzeš , porazí ta ...” . No ale Hyde povacsine vyhra a už sa nohy točia a endorfíny stúpajú . Čistá závislosť .
- ak by to bolo skutočne P 213 W pri váhe 73 kg 160 minút - watty 2,9 W/kg na ,,hobby nepretekára,, veľmi dobré hoci na rovine /menší normalizovaný výkon/, na takýto priemerný výkon dosť nízke pulzy /81% z max. - vysvetliteľné únavou, dobrou trénovanosťou/, na takéto watty - P 213 W na rovine dosť nízka priemerka /vysvetliteľná použitým cyklo materiálom, posedom,.../. Pri porovnaní wattového výkonu s lakkom /pri rovnakých podmienkach - cyklo materiál, posed,.../, na rovine v hobby preteku okolo 2:30 hod. by ste na tom mali byť približne rovnako. Tvojou výhodou by bola menšia váha v členitejšom profile - kde by lakko v 3 km kopci s 5-6 % pri váhe 80 - 82 kg možno odletel, no jeho výhodou by bolo zas lepšie umiestnenie v tomto preteku /kategória nad 50 rokov/. Porovnávanie ,,na diaľku,, cez watty - kedy môže byť rozdiel v meraní rozličnými wattmetrami až +-11% /23 W pri 213 W - teda nie 213 ale 234 alebo 190 W/, cez priemerky kedy na trase s rovnakým profilom, vetrom môže byť za rozličných okolností - sólo tréning, v skupine, materiál, posed, ... aj s jazdou hoci na okruhu pri rovnakých wattoch napr. okolo P 210 W - rozdiel v AVG aj 6, 10, 20 km za hodinu /pri 210 W môže byť AVG 30 aj 50 km za hodinu/ - bude to porovnanie vždy nepresné, diskutabilné. Treba sa postaviť na štart preteku - cestného, časovky. V jeden deň, v rovnakej vekovej kategórii. .
... 80 km NARAZ, bez 8h prestavky po 21km, by si rozhodne nepresiel priemerkou 35,5 ...toto je pointa ...
tak to sa velmi mylis. Nemam problem prejst 90 km s 35km/h priemerom a hned potom odbehnut polmaraton okolo dvoch hodin. Absolvoval som niekolko polovicnych Ironmanov. Ja mam za sebov nejake vysledky narozdiel od "vzdelaneho" Ramona ktory viac o trenovani pise ako trenuje. Este nikdy som nevidel ze by sa zucastnil nejakych pretekov kde by preukazal svoju vykonnost ked uz tak "kvetnato" o nej tak vypisuje svoje hlasenia. Je to miestna "celebrita" staci jeho meno spomenut v kosickej bikerskej komunite a tie uskrnky na tvarach stoja za to. Ked aj dorazil na spolocny trenning tak uz po 25 km sa odpojil, lebo raz bolo tempo prilis rychle, alebo planovana vzdialenost dlha. Stale len vyhovorky lebo jednoducho nestihal. Trenningy absolvujem koli sebe a nie koli tomu aby som niekoho ohuril svojimi priemerkami. Ako si ich evidujem to je len moja vec. Mozno si ty v robote odychnes ale ja urcite nie aj ked manualne nerobim. Ci prejdem 21 km s priemerom 35,5 a potom po 8 hodinach dalsich 60 km priemerom cca 34km/h (pocitat sa mi to nechce) je uplne jedno aspon mne. U mna to bude stale denny najazd 80 km s priemerom 34,7km/h. Ked to beriete ako podvod tak vas podvadzam. Snad to nejako prezijete.
Možno sa zlepšil - kedy bol naposledy na spoločnom tréningu kde nestíhal. Tie watty - 213 - 160 minút takmer bez prestávky - nejak nesedia. Alebo sa to dá nejako našpichtľovať ?
Nechápem čo stále nechápeš ... segment na Strave sa počíta od času kedy do neho vstúpiš po čas kedy ho opustíš ... ak stojíš , močiš a stojíš na biku , piješ a zastaviš sa , čas ti stále ide , hoci tebe na komjuteri stoji pri autostope a pauze . Ak ideš mocný kopec napr. Sv. Jure počíta sa čas keď prejdem zavoru po vrchol vysielacu !!! Keď stojím čas ide , keď si dám pauzu na banán môj problem ... už chápeš ?
No o tom presne vravím celý čas. Ak som dobre pochopil ivana, tak asi je problém označovať taký výjazd ako tréning. To môže byť pravda, ale to už ide mimo mňa, ja mám len 2 názvy a typy výjazdov: MTB a Road. Už som si myslel, že som nejaký ťažký podvodník a strava ma zmaže ak si dám niekoľkohodinovú prestávku... no a lakko si to môže tiež môže označovať výjazdy ako chce, tak ako ja.
Možno sa zlepšil - kedy bol naposledy na spoločnom tréningu kde nestíhal. Tie watty - 213 - 160 minút takmer bez prestávky - nejak nesedia. Alebo sa to dá nejako našpichtľovať ?
Mozno sa zlepsil, nezaujima ma, vsak mu to nikto neberie, tato cela nezmyselna debata vznikla len z toho ze som mu spochybnil jeho 5 min nad 400W. Nic viac, nikto mu nepochybnil jeho vykonost, cas v segmente ani jeho druhe miesto medzi "miestou spickou" Jednoducho Ramon vykon nad 400W v trvani 5 minut a to este v klesani neudrzi.
Stacilo, rano som si odbehol 10 km a teraz sa idem povozit na MTB-cko ktory uz takmer nevyuzivam. Zajtra road povozenicko nejaka 100-vecka. Ramon pod si "cicinu pomerat" o 9.00 hod ta cakam pri Auparku.
Bikerska Košická komunita ? O čom točíš ? Kedy som kedy odpadol , asi si pomiešal mena ... a ako a koľko trénujem , koľko tomu davam poviem len jedno . Koľko vládzem , aj včera mi vyšiel čas až o 20:00 . Tacx 1,5 hodiny . Stačilo , viac som nevládal . A treba zohľadniť aj to čo ti píšem ... moja a bežná práca sa nedajú porovnávať . Si uvedom kde som a kedy som začínal . Pred 8 rokmi som mal temer 110 kilo . Pred 3 rokmi som radikálne schudol , ale netrénoval . Minuly rok som ako tak začal s objemami 9300 km + bežky + turistika . Tento rok tréning s wattmetrami so snahou o nejakú formu treningu v rámci mojich možnosti . Budúci a nabudúci rok s trénerom . Moje údaje mám všetky na Strave , watty , segmenty , časy ... a keď dáš dole tie svoje “ zrkadlovky “ v ktorých sa len ty vidíš , možno zbadal , že progres ktorý som zaznamenal nie je až taký nevýrazný . A jediný ktorý ma dá dole na hocijakom segmente je z tej tvojej skupinky je Julo Badiar. Ostatných som schopný keď nie predbehnúť aspoň držať vyrovnaný krok .. a na teba mám už teraz , to mi na tento rok staci . A ešte raz . Pozri aj vek a vahu , potom zrovnavaj ...
Dakujem za ponuku , no som v Tatrach . Ak pôjdete na budúce a neoplujete ma hneď na začiatku , rad pôjdem . Pekný deň a výjazd .
Mozno sa zlepsil, nezaujima ma, vsak mu to nikto neberie, tato cela nezmyselna debata vznikla len z toho ze som mu spochybnil jeho 5 min nad 400W. Nic viac, nikto mu nepochybnil jeho vykonost, cas v segmente ani jeho druhe miesto medzi "miestou spickou" Jednoducho Ramon vykon nad 400W v trvani 5 minut a to este v klesani neudrzi.
Stacilo, rano som si odbehol 10 km a teraz sa idem povozit na MTB-cko ktory uz takmer nevyuzivam. Zajtra road povozenicko nejaka 100-vecka. Ramon pod si "cicinu pomerat" o 9.00 hod ta cakam pri Auparku.
Pekne citanie chlapi,dobre sa pri tom obeduje
No tema je o strave a momentalne mam problem,rad by som vedel ci som sam.alebo to maju viaceri.
Garmin connect mi nechce synchronizovat dnesnu aktivitu so stravou,uz su tomu 2h od ulozenia.V aplikaci gaminu je normalne.Viem ze sa to obcas deje,no mne sa to este nestalo.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
a presne to je ten problem ... ty si NEPRESIEL "Celkovo 80,3 km priemer 34,7km/h" ... nechapes ? ty si presiel 21km s priemerkou 35,5 a po 8hodinach 60 km s nejakou priemerkou ... ale NIE 80 km ... 80 km NARAZ, bez 8h prestavky po 21km, by si rozhodne nepresiel priemerkou 35,5 ...toto je pointa ... jednoducho spajanie vyjazdov po 8h prestavke je podvod bez ohladu na to aky si myslis ze si typ
Ja by som s tebou problémy nemal ...
Obdobný výjazd v nedeľu po 24 hodinovej službe a 3 hodinách spánku . Za tri dni pred výjazdom som odpracoval 56 hodín / 24, 8 , 24 / ... schvalne to píšem , aby si ty aj ostatní pochopili , prečo sa ťažko so mnou rovnať a prečo ja sa nemôžem nikdy priblížiť výkonom mladíkom 20-26 ročným , ktorí okrem poloamaterskeho pretekania nemajú veľa čo na práci . Ivan to chápe prečo to zdôrazňujem . 81 km , 2:41 hod , 213w priemer . Váha 73 kilo , vietor neriešim , žiadne spájanie výjazdov , bez zastavenia , bez akejkoľvek pevnej stravy počas výjazdu , na raňajky proteinovy nápoj a 2 espressa ... doporucujem velky Lakko niečo podobne vyskúšať .
https://www.strava.com/activities/1890196947/shareable_images/map_based?hl=en-US&v=1538924177
vlastoch on to aj tak nepochopí ... nechaj ho v tom , že je roztáčač zemegule . Tak , ako nepochopil priemernú rýchlosť na cyklotrenažeri cez 40 km / hod , hoci mu to tu vysvetľovali . Uzavrel to ako ináč “ Drivo podvodom “ a mojim klamstvom .
Keď to je podvod, tak povedz akú dlhú prestávku si môžem maximálne dať? Jeden môj náročný výjazd: 82km, 3165vm (by strava), čč: 8:14:06, hč: 12:46:59, avg:10km/h. Je to podvod alebo nie? Mal som si to rozdeliť na 3-4 výjazdy? Ty ako pri každom státí a prestávke nahadzuješ nový výjazd? Segmenty sa merajú spôsobom: čas na konci mínus čas na začiatku určitého definovaného úseku, tak ako každá rýchlostná skúška v každom športe, rovnako sa hodnotí čas na každých pretekoch a maratónoch. Ak berieš celé trasy ako preteky, tak musíš porovnávať hrubý čas a nie čistý čas pohybu a z toho vypočítať priemerku. V takom prípade je priemerná rýchlosť nič nehovoriaca nezmyselná hodnota. Že to tak strava automaticky počíta, ťa nemusí trápiť.
PS: budem vedieť, ak budem mať prestávku viac ako 10min, tak ukončím výjazd...
EDIT: alebo 213km, 3985vm (by strava), čč: 8:15:50, hč: 11:32:08, avg:25,8km/h, tiež podvod?
Som v prdeli Ivan ... denne iba 5 hodín , niekedy od jedného rana napr. štvrtok do piatku 15:30 som v práci . Pričom pri zlej službe len 3-5 hodín od polnoci aj to niekedy intermitentne . A to týždeň čo týždeň cely rok mám taký štvrtok - piatok . Mesačne 230-250 hodín v práci ... o zodpovednosti s čím pracujem a nemožnosti chybovať nemusím písať . Žiaden autopilot ako v lietadle , nonstop kontrola seba, pacienta , prístrojov , chirurgov , prácu sestričiek . A keď skončíš kontrolujem opäť odznovu ... nenormálne vyčerpávajúce . V mojom povolaní staci 3/5 minút a je koniec ... otázka života a nezvratného poškodenia zdravia . Maximálny pulz 178 / 180 asi teraz . S berablokatormi ktoré som už vysadil som mal 172 max . Ale posunul sa mi anp , aep , výkonnostne podľa PR tohto ruku na takmer všetkých segmentoch s výnimkou prudkých kopcov / nárast hmotnosti o 1-1,5 kilo / som išiel dopredu .
Ale na Paliho nemáme , on je turbodiesel
Nechápem čo stále nechápeš ... segment na Strave sa počíta od času kedy do neho vstúpiš po čas kedy ho opustíš ... ak stojíš , močiš a stojíš na biku , piješ a zastaviš sa , čas ti stále ide , hoci tebe na komjuteri stoji pri autostope a pauze . Ak ideš mocný kopec napr. Sv. Jure počíta sa čas keď prejdem zavoru po vrchol vysielacu !!! Keď stojím čas ide , keď si dám pauzu na banán môj problem ... už chápeš ?
PS: budem vedieť, ak budem mať prestávku viac ako 10min, tak ukončím výjazd...
EDIT: alebo 213km, 3985vm (by strava), čč: 8:15:50, hč: 11:32:08, avg:25,8km/h, tiež podvod?
Keď presiahne výjazd s väčším počtom prestávok dlhších ako 2 minúty určitú dobu /5-6 hodin/ - nebude to tréning ale turistika. Takže žiadna katastrofa.
Ale na Paliho nemáme , on je turbodiesel
No, Ramon, neviem. Málo spánku, psychické a fyzické zaťaženie - to zrejme nem dobrá kombinácia. Ale ako sa hovorí - radšej sa zodrať ako zhniť.
A takýto tréning
https://www.strava.com/activities/1890196947
- ak by to bolo skutočne P 213 W pri váhe 73 kg 160 minút - watty 2,9 W/kg na ,,hobby nepretekára,, veľmi dobré hoci na rovine /menší normalizovaný výkon/, na takýto priemerný výkon dosť nízke pulzy /81% z max. - vysvetliteľné únavou, dobrou trénovanosťou/, na takéto watty - P 213 W na rovine dosť nízka priemerka /vysvetliteľná použitým cyklo materiálom, posedom,.../. Pri porovnaní wattového výkonu s lakkom /pri rovnakých podmienkach - cyklo materiál, posed,.../, na rovine v hobby preteku okolo 2:30 hod. by ste na tom mali byť približne rovnako. Tvojou výhodou by bola menšia váha v členitejšom profile - kde by lakko v 3 km kopci s 5-6 % pri váhe 80 - 82 kg možno odletel, no jeho výhodou by bolo zas lepšie umiestnenie v tomto preteku /kategória nad 50 rokov/. Porovnávanie ,,na diaľku,, cez watty - kedy môže byť rozdiel v meraní rozličnými wattmetrami až +-11% /23 W pri 213 W - teda nie 213 ale 234 alebo 190 W/, cez priemerky kedy na trase s rovnakým profilom, vetrom môže byť za rozličných okolností - sólo tréning, v skupine, materiál, posed, ... aj s jazdou hoci na okruhu pri rovnakých wattoch napr. okolo P 210 W - rozdiel v AVG aj 6, 10, 20 km za hodinu /pri 210 W môže byť AVG 30 aj 50 km za hodinu/ - bude to porovnanie vždy nepresné, diskutabilné. Treba sa postaviť na štart preteku - cestného, časovky. V jeden deň, v rovnakej vekovej kategórii. .
tak to sa velmi mylis. Nemam problem prejst 90 km s 35km/h priemerom a hned potom odbehnut polmaraton okolo dvoch hodin. Absolvoval som niekolko polovicnych Ironmanov. Ja mam za sebov nejake vysledky narozdiel od "vzdelaneho" Ramona ktory viac o trenovani pise ako trenuje. Este nikdy som nevidel ze by sa zucastnil nejakych pretekov kde by preukazal svoju vykonnost ked uz tak "kvetnato" o nej tak vypisuje svoje hlasenia. Je to miestna "celebrita" staci jeho meno spomenut v kosickej bikerskej komunite a tie uskrnky na tvarach stoja za to. Ked aj dorazil na spolocny trenning tak uz po 25 km sa odpojil, lebo raz bolo tempo prilis rychle, alebo planovana vzdialenost dlha. Stale len vyhovorky lebo jednoducho nestihal. Trenningy absolvujem koli sebe a nie koli tomu aby som niekoho ohuril svojimi priemerkami. Ako si ich evidujem to je len moja vec. Mozno si ty v robote odychnes ale ja urcite nie aj ked manualne nerobim. Ci prejdem 21 km s priemerom 35,5 a potom po 8 hodinach dalsich 60 km priemerom cca 34km/h (pocitat sa mi to nechce) je uplne jedno aspon mne. U mna to bude stale denny najazd 80 km s priemerom 34,7km/h. Ked to beriete ako podvod tak vas podvadzam. Snad to nejako prezijete.
No o tom presne vravím celý čas. Ak som dobre pochopil ivana, tak asi je problém označovať taký výjazd ako tréning. To môže byť pravda, ale to už ide mimo mňa, ja mám len 2 názvy a typy výjazdov: MTB a Road. Už som si myslel, že som nejaký ťažký podvodník a strava ma zmaže ak si dám niekoľkohodinovú prestávku... no a lakko si to môže tiež môže označovať výjazdy ako chce, tak ako ja.
Mozno sa zlepsil, nezaujima ma, vsak mu to nikto neberie, tato cela nezmyselna debata vznikla len z toho ze som mu spochybnil jeho 5 min nad 400W. Nic viac, nikto mu nepochybnil jeho vykonost, cas v segmente ani jeho druhe miesto medzi "miestou spickou" Jednoducho Ramon vykon nad 400W v trvani 5 minut a to este v klesani neudrzi.
Stacilo, rano som si odbehol 10 km a teraz sa idem povozit na MTB-cko ktory uz takmer nevyuzivam. Zajtra road povozenicko nejaka 100-vecka. Ramon pod si "cicinu pomerat" o 9.00 hod ta cakam pri Auparku.
Dakujem za ponuku , no som v Tatrach . Ak pôjdete na budúce a neoplujete ma hneď na začiatku , rad pôjdem . Pekný deň a výjazd .
Idem s deťmi regenerovať na Vysne Hagy ?♂️
Stacilo, rano som si odbehol 10 km a teraz sa idem povozit na MTB-cko ktory uz takmer nevyuzivam. Zajtra road povozenicko nejaka 100-vecka. Ramon pod si "cicinu pomerat" o 9.00 hod ta cakam pri Auparku.
426 W - 5:20 min. - 5,8 W/kg
No tema je o strave a momentalne mam problem,rad by som vedel ci som sam.alebo to maju viaceri.
Garmin connect mi nechce synchronizovat dnesnu aktivitu so stravou,uz su tomu 2h od ulozenia.V aplikaci gaminu je normalne.Viem ze sa to obcas deje,no mne sa to este nestalo.