Občas to sledujem, toto je už 143 "nehoda" od roku 2012. Ale vodiči tam mali semafory, signalizáciu, LED tabuľu informujúcu že sú vyšší ... a stále sa tam niekto snaží pretlačiť.
Ku tomu mostu no neviem neviem, ale otvorim zakladne tabulky na podchodne vysky pre rozne typy dopravy tak to navrhnem a zrealizujem a nie opacne, spravim most a potom signalizacie, ze stop si vyssi. To je ako staly prisun pre poistovne
plati to aj opacne, nakolko dvihat liniovu stavbu - zeleznicu je nerealne (neviem ako v USA), tym padom prisposobujem vozovku. To je otazka niekolkych dni pre typkov co sa opieraju o zlte tabule pri robote na ceste v USA
Otazka niekolkych dni... realita je taka ze par stop pod vozovkou je kanalizacia - stoka - ktora je rrovnako 100 rokov stara. A kedze ide samospadom v rovinatej oblasti by bolo asi este nakladnejsie ako zvysit tu zeleznicu.
Problem je ze je to jeden z mala podjazdov nesplnajucich standardy na vysku a vacsina vodicov nevie, ake vysoke ma auto pretoze to nikde inde (ak nevchadzaju do nejakych garazi a hangarov) nemusia riesit.
Ale hlavne: nikomu (zeleznicnej spolocnosti anio mestu ani cestarom) sa nechche do toho investovat.
FAQ:
1. Why is the bridge so low?
This train trestle is about 100 years old. At the time when it was built, there were no standards for minimum clearance..
2. Why don’t they fix it?
Depends on who “they” are and on what “fix” means.
The North Carolina Railroad Company owns the train trestle, and their concern is primarily with keeping the trains running and keeping them running safely. So their concern is mainly with reducing the impact of the truck crashes on the actual structure of the train trestle. As far as they are concerned, they solved that problem by installing the crash beam.
The city of Durham has installed “low clearance” signs on each of the 3 blocks leading up to the trestle (Gregson is a one-way road). There is a sensor that triggers an LED blackout warning sign when In overheight vehicle approaches the trestle (more info below). Several blocks ahead of the trestle the speed limit is 25 MPH. The folks from the city planning department said that they made an effort to prevent accidents.
The North Carolina Dept. of Transportation maintains the road, but not the signage. I suspect they have much bigger problems to deal with statewide than this bridge.
3. Can’t the road be lowered?
That would be prohibitively expensive because a sewer main runs just a few feet below the road bed. That sewer main also dates back about a hundred years and, again, at the time there were no real standards for minimum clearance for railroad underpasses.
Will insurance cover the damages?
Most truck rental insurance policies specifically exclude overhead damage from coverage. However, a good auto insurance or liability insurance might pick up the tab. Check with your agent. Or even better – don’t hit the bridge!
Existuje aj poistenie zodpovednosti za skodu, ktore mozu mat vodici, takze ani teraz by to poistovniam jedno byt nemalo, kedze uz jedna oprava nakladaku je asi drahsia ako instalacia spomalovaca.
Vtedy to poistovni (tej co ma poisteny most/trat) jedno nebude
Tej co poistuje most to je jedno, lebo skodu bude vymahat od vinnika/jeho poistovne.
Jezus PZP sa nevztahuje na skody sposobene na vlastnom aute. Vseobecne poistenie hmotnej zodpovednosti sa tiez nevztahuje na skody sposobene sebe + skody sposobene autom ma vo vylukach, lebo to kryje PZP.
Ja som to video dával preto, že tiež nechápem prečo sa to nerieši radikálne. Hlavne ako som tam videl, že vodiči neohrozujú len seba, ale predovšetkým všetkých okolo. Raz do takto zablokovaného nákladiaku napáli auto s rodinou alebo to orezavátko strhne náklad, či celý nákladiak na protiidúce auto. By som chcel vedieť ako to dopadne, keď sa to radikálnejšie nerieši...
Palo, ja som nepisal nic o PZP. Pisal som o poisteni skody sposobenej zamestnavatelovi. Zamestnanec (vodic) sa moze poistit voci skode ktoru sposobi nedbanlivostou a pod. svojmu zamestnavatelovi (prepravnej firme a pod.). Nezaujimam sa o poistky detailne, ale spominam si na taky produkt z minulosti.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Najväčšiu prácu tam robí ten kus poriadnej jokloviny/orezavátka pred mostom
Tento je asi najväčší macher ak to niekto nedopozeral do konca
misopetrovic nič? žiadne info ďalšie?
Otazka niekolkych dni... realita je taka ze par stop pod vozovkou je kanalizacia - stoka - ktora je rrovnako 100 rokov stara. A kedze ide samospadom v rovinatej oblasti by bolo asi este nakladnejsie ako zvysit tu zeleznicu.
Problem je ze je to jeden z mala podjazdov nesplnajucich standardy na vysku a vacsina vodicov nevie, ake vysoke ma auto pretoze to nikde inde (ak nevchadzaju do nejakych garazi a hangarov) nemusia riesit.
Ale hlavne: nikomu (zeleznicnej spolocnosti anio mestu ani cestarom) sa nechche do toho investovat.
FAQ:
1. Why is the bridge so low?
This train trestle is about 100 years old. At the time when it was built, there were no standards for minimum clearance..
2. Why don’t they fix it?
Depends on who “they” are and on what “fix” means.
The North Carolina Railroad Company owns the train trestle, and their concern is primarily with keeping the trains running and keeping them running safely. So their concern is mainly with reducing the impact of the truck crashes on the actual structure of the train trestle. As far as they are concerned, they solved that problem by installing the crash beam.
The city of Durham has installed “low clearance” signs on each of the 3 blocks leading up to the trestle (Gregson is a one-way road). There is a sensor that triggers an LED blackout warning sign when In overheight vehicle approaches the trestle (more info below). Several blocks ahead of the trestle the speed limit is 25 MPH. The folks from the city planning department said that they made an effort to prevent accidents.
The North Carolina Dept. of Transportation maintains the road, but not the signage. I suspect they have much bigger problems to deal with statewide than this bridge.
3. Can’t the road be lowered?
That would be prohibitively expensive because a sewer main runs just a few feet below the road bed. That sewer main also dates back about a hundred years and, again, at the time there were no real standards for minimum clearance for railroad underpasses.
Will insurance cover the damages?
Most truck rental insurance policies specifically exclude overhead damage from coverage. However, a good auto insurance or liability insurance might pick up the tab. Check with your agent. Or even better – don’t hit the bridge!
edit: Minikin ma predbehol
Tej co poistuje most to je jedno, lebo skodu bude vymahat od vinnika/jeho poistovne.
Jezus PZP sa nevztahuje na skody sposobene na vlastnom aute. Vseobecne poistenie hmotnej zodpovednosti sa tiez nevztahuje na skody sposobene sebe + skody sposobene autom ma vo vylukach, lebo to kryje PZP.