Liteville pouzival vramci scaled sizing rozne velkosti kolies medzi velkostami jedneho modelu, od 26" pre <S az po 29" pre XL+, ale pre jednu velkost boli standardne obe kolesa rovnake (az na XS, to bolo vzdy default 24" vzadu a 26" vpredu), moznost rozne velkych kolies bola volitelna. To iste plati aj pre 601.
co uz len moze nejaky dopravny inzinier vediet. urcite mu ani nedoslo ze vo Viedni je metro. magistrat spravil opat chybu - skutocni odbornici (a nielen na dopravu, na vsetko) su na tunajsom fore.
Zobudte sa, metro v BA je sci-fi najbližších 100 rokov určite.
Pokým by to cele nezacvaká EU tak tu prachy na taký megaprojekt ako je metro nikdy nenájdu.
A vo veľkých mestách doprava autami je tiež už za zenitom dobrých 20-30 rokov a ďalej to týmto smerom nepôjde, to je vám snáď tiež jasné.
Nechápem ako niekto môže v roku 2019 obhajovať automobilovú dopravu vo velkomestách.
IDVert3X: ako ok .. pod metrom sa nemysli ale len tunel a podzemka, metro jazdi nad zemou aj vo Viedni. Metro je hlavne preto, ze to nie je elektricka, co stoji pri kazdom strome a kymaca sa na kolajnickach z hrackarstva .. v Prahe som chodil tiez tak .. dojdes po dialnici , sup na parkovisko hned vedla, kusok prejdes a metrom si skoro vsade. Alebo zo satelitu .. kupis si listok 30km od Prahy, vlak kazdych 10-15 minut na Andela, odtial pekne metrom a si skoro vsade.
perez: ano, to som si vsimol, vsade je plno odbornikov, ktori vedia ako sa ma robit politika. Vacsinou sa pobiju pred volbami .. aj to, ako nahovno spravili privadzace s Pristavneho a nielen ja som to kritizoval a cuduj sa svete .. idu to prerobit. Nie na vsetko treba mat 2 vysoke skoly a nie kazdy, kto je inzinier tomu aj rozumie. Hlavne ak robi pre developerov , vsakano. Ono casto staci necitat PR clanky (tento konkretny napr.) a pozerat sa. Alebo sa prejst peso/bajkom po BA. Samozrejme, ze ma vo vela veciach pravdu, aj to, ze ak sa ludia napchaju do MHD, bude lepsie. Lenze .. ta MHD je prave problem /hlavne a v prvom rade v okoli BA/ a to si nechcu priznat Nemozem pisat za vsetky casti BA, ale poznam rozne casti BA velmi dobre a po strane auto/bus/elektricka/bajk/peso .. viem o tom docela dost. Nie dost na to, aby som mohol robit dopravneho inziniera, tam treba aj ine veci, ale viem dost na to, aby som niektore veci vedel posudit. Kazda minca ma dve strany, sa vravi. V prvom rade sa robi to, ze namiesto toho, aby stavali okolo BA, kde je dostatok moznosti pre dopravu, zahustuju vsetko vo vnutri svelijakymi sprostostami, kazdy kusok zelene davaju dole, ludia potom nemaju inu moznost, ako utekat cez vikendy prec. A to vsetko v mene jedinej veci ... prachy. A na chamtivost , na toto zakapu.
Nechápem ako niekto môže v roku 2019 obhajovať automobilovú dopravu vo velkomestách.
1. bratislava nie je velkomesto
2. MHD v bratislave je prakticky nefunkcna (ak je vyhodnejsie z casoveho hladiska trcat v kolone, ako ist MHD, tak je nieco velmi zle)
3. hlavny problem su satelity (takze ide o dopravu do mesta, nie v meste) + medzinarodny tranzit cez BA
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Liteville dával 27,5 a 29 na 301 ...
Liteville pouzival vramci scaled sizing rozne velkosti kolies medzi velkostami jedneho modelu, od 26" pre <S az po 29" pre XL+, ale pre jednu velkost boli standardne obe kolesa rovnake (az na XS, to bolo vzdy default 24" vzadu a 26" vpredu), moznost rozne velkych kolies bola volitelna. To iste plati aj pre 601.
Overenie najdete tu https://www.usegalileo.eu/accuracy-matters/SK
Autor sa rozhodol vymazať svoj účet spolu s obsahom, ktorým do fóra prispel.
Uz mi je jasne, preco to vyzera tak ako to vyzera. Takze konzultovali sme to s Viednou , tam nam ukazali, ako MHD pomaha. Jasne .. lebo tam je metro
Pokým by to cele nezacvaká EU tak tu prachy na taký megaprojekt ako je metro nikdy nenájdu.
A vo veľkých mestách doprava autami je tiež už za zenitom dobrých 20-30 rokov a ďalej to týmto smerom nepôjde, to je vám snáď tiež jasné.
Nechápem ako niekto môže v roku 2019 obhajovať automobilovú dopravu vo velkomestách.
Autor sa rozhodol vymazať svoj účet spolu s obsahom, ktorým do fóra prispel.
perez: ano, to som si vsimol, vsade je plno odbornikov, ktori vedia ako sa ma robit politika. Vacsinou sa pobiju pred volbami
1. bratislava nie je velkomesto
2. MHD v bratislave je prakticky nefunkcna (ak je vyhodnejsie z casoveho hladiska trcat v kolone, ako ist MHD, tak je nieco velmi zle)
3. hlavny problem su satelity (takze ide o dopravu do mesta, nie v meste) + medzinarodny tranzit cez BA