Tak v tvojom prvom prispevku nie je ani stopa po zamestnaneckom pomere. Ale ano, take existuje a aj sa to presne tak vola (poistenie skody sposobenej zamestnavatelovi). Uz vodici referenstkych vozidiel ho maju drahsie ako ty, co v praci nesoferuju. Takze prepokladam, ze profi vodici budu bud nepoistitelni, skody na vozidlach budu vo vylukach, alebo to poistne bude dobra sumicka.
V kazdom pripade na Slovensku si podla zakona moze vymahat zamestnavatel skodu tusim max. do 3x nasobku mzdy, takze to ani poistovne extra trapit nebude.
jezus: hej .. je taka poistka ( u nas), ale za vozidlo si este musis dalej priplacat a len tak namatkou som pozrel jedny podmienky a je tam taka klauzula, ze ak si nesplnis povinnost odvratit hroziacu skodu, tak nist. Co je presne tento pripad. A pocitam, ze v USA to bude presne tak. Ze ak vlezies kam nemas, tak ta ziadne poistenie neochrani. Aj ked, mozno taka poistka je, ale bude pekne mastna. Takze nikto z ucastnikov nema potrebu nieco robit a ani nic neurobia, pretoze tak to je vo svete, kde si kazdy hladi svoje vlastne sukromne pravo.
neviem preco by taketo pripady (u nás) nemali byt plnene z havarijnej poistky ... ved kryje vsetky skody, ktore si sposobi vodic sam ... a je jasne ze ked vodic sposobi skodu, tak porusil nejaky predpis ... ved to by potom poistovne nic neplnili ked niekto sposobi havariu tym ze vlezie do krizovatky na cervenu alebo vlezie do jednosmerky, neda prednost a pod. ...
poistovna neplni len vtedy, ked pripad spada pod presne definovane vyluky v zmluve, inac plni ... ak je auto firemne, vodic zodpoveda za skodu vo vyske spoluucasti
Mal až 2 možnosti so 100% záchranou - ísť dopredu alebo vycúvať, neurobil nič z toho. Prečo si ľudia myslia, že tie závory sú z neprierazného materiálu? Akože za trest, že šli na červenú, aby sa odtiaľ nedostali?
veľa ľudí prišlo o život práve pre to, že neprerazili závory... neviem prečo tak skratovo reagujú... možno sú v tom že vlak nejde a hádam si nepoškriabu lak
Udržujem a servisujem závory na železniciach. Jedny sú ruskej výroby iné zasa AŽD české, ale to je jedno... .Tie závory sú z dreva. Poväčšine mäkké , suché a prehnité drevo na ktoré pôsobia poveternostné vplyvy ako dážď,sneh,voda,mráz, slnko a ktorého náter sa pravidelne obnovuje, ale aj tak sú prakticky krehké. Oni nemajú za cieľ udržať auto vonku (ani vo vnútri), oni plnia úlohu značky,zábrany...nie sú vyrobené tak aby sa nedali zničiť a ulomiť, práve naopak. Je mi jasné že nie každý to vie ale aj tak radšej zničím závoru než ostať v aute na koľajisku. Vlaky chodia strašne rýchlo, nepočuť ich a ak sú závory už dole tak ostáva fakt len pár sekúnd vypariť sa .
A ešte jedna poznámka...keď je závora sklopená, dá sa v pohode nadvihnúť človekom, nie je nijako zaistená proti zdvihnutiu, preto aj vodiči v autách mohli zareagovať a nadvihnúť ju. Riešilo by sa to potom cez železničnú políciu, ale zachránili by sa životy....
toto je nejak úplne mimo môjho chápania... prečo musí niekto vyhadzovať bordel za jazdy, prípadne keď už si ho zbiera v aute, prečo ho nevyhodí tam kde treba ale tiež do priekopy... ale palce hore tým dobrovoľníkom čo to chodia čistiť
u nás si pravidelne niekto vysýpa celý popolník, je to v strede prudkého kopca a na pravej krajnici, vajgle sú na kope, tak to za jazdy ani z okna robiť nemôže... tam už akákoľvek logika ide mimo akýkoľvek zdravý úsudok.. navyše, keď ten čo to robí má maximálne 1km domov - ďalej nie je cesta. ešte je tu teda možnosť žeby to robil cestou dole.. čo je o málo logickejšie ako zastaviť v prudkom kopci, obísť auto a vyklepať na krajnici popolník
Pred pár dňami som kúsok od nás smerom na Vadovce našiel pri cicpauze vyhodený ch v kríkoch asi 20 ks stvorlitrovych fliaš od motorového oleja. To co za kok.ta toto dokáže spraviť?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
V kazdom pripade na Slovensku si podla zakona moze vymahat zamestnavatel skodu tusim max. do 3x nasobku mzdy, takze to ani poistovne extra trapit nebude.
poistovna neplni len vtedy, ked pripad spada pod presne definovane vyluky v zmluve, inac plni ... ak je auto firemne, vodic zodpoveda za skodu vo vyske spoluucasti
Tento chcel tiež veľmi zachrániť závoru a aj tak ju poškodil
Nechcel si predsa zničiť auto.
A ešte jedna poznámka...keď je závora sklopená, dá sa v pohode nadvihnúť človekom, nie je nijako zaistená proti zdvihnutiu, preto aj vodiči v autách mohli zareagovať a nadvihnúť ju. Riešilo by sa to potom cez železničnú políciu, ale zachránili by sa životy....