Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
video je dostupne na pumpe, ty skodoradostnik jeden... radsej porad, kde som urobil chybu...
Predchadzala tomu ina scenka: pri cakani na kompresor tam stala bezradna pohladna mamicka. S cielom urychlit proces som sa jej ponukol s pomocou nafukat jej kola. Nasuchoril som perie, poprosil manzelku, nech hra chvilu sestru a pustil sa do roboty...
Po uspesnom dofukani vsetkych styroch kolies som jej galantne otvoril dvere Octavie... a ona nastupila na miesto spolujazdca a odfrcala...
...auto bolo z GB...
už som tu raz dával stav tachometra,dostal som Citroen C2,motor 1,4 i ,auto slúžilo na rozvoz dielov po BA-foto je z 2.3.2018,teraz je tam o 50 000 km viac,stále jazdí
kontrolka emisií svieti,aj air bag - ale karoséria bez hrdze,toto žabožrúti vedia
Vcera, podobne ako Dudo, som pomahal fukat kolesa jednemu panovi v Senci po ceste od matko001. Nejaki mili susedia mu spustili dve kolesa a chudak to tam tlacil cyklopumpou, tak som sa pristavil, ze mam kompresor, tak sme to fukli na 2,5atm, nech aspon na benzinku dojde. No ale nejake rozdiely oproti Dudovej nezistnej pomoci Nebola to zena, bol to velky Mercedes Viano a este som aj vyfasoval vysluzku
ja som mal viacero menších závad, odpor ventilátora kúrenia v záruke, ostrekovanie zadného skla, ktoré som nikdy nepoužil, ale otočili ma kvôli tomu na STKčke, v 2. roku sa niečo dodrbkalo v prevodovke po prehriatí, ale pokiaľ som sa dostal do servisu sa to samoopravilo, furt vymlátené predné čapy, ale jazdím dosť offroad a aj po zlých cestách rýchlo, tak sa nieje čo čudovať, už tretie brzdy, pritom skoro nebrzdím (1. po 50KKm), teraz akurát tretia baterka a to jazdím iba dlhé trasy, začínajú kapať žiarovky osvetlenia palubky, kufor začal hrdzavieť pri treťom brzdovom, ale prah mám v prvom roku oškretý do živého a bez náznaku hrdze...
určite som ešte dosť vecí zabudol, ale žiadna fatálna/drahá závada, takže za mňa OK
možno to hrkotanie bude začiatok konca
a 700ot na voľnobehu je v pohode, aj na Ravke mám v protokole z STK 690ot
btw nechcel som sa chváliť nájazdom, iba pekným číslom
lukas6s8p Jasné chápem že nebol dôležitý nájazd ale pekné číslo, počkaj si na podobné číslo napr. 202020 celkovo a pod tým 2020 výlet. Som niekde videl na nejakom autodiskusnom portály že sa fotili nie max. dosiahnuté km, ale práve nejaké také čísla napr. 123456 a podtým 1234km. Ale to si musíš dopredu vypočítať a určiť si že to chceš dosiahnuť. Aj tak sa to nemusí na presný okamih podariť spraviť, a ešte k tomu zastaviť a nafotiť.
ja som to práve vôbec nearanžoval, skoro som to prešvihol, spomenul si len 3km pred a že je 7.7. som si uvedomil, až keď som pozeral čas v exife a pekné boli aj súradnice polohy
Co by ste si vybrali, octavia 3 scout 4x4 alebo kombi octavia 4 ?
Som predajca v Škode, ak ti mám poradiť ako priateľ kúp Octaviu 3 scout, sú tam teraz hodne dobré ceny a to auto je kvázi už vychytané, a scout je všestrannejší ako nejaké SUV.
Octavia 4 je technologicky popredu, ale ešte to nie sú úplne podarené kusy ktoré idú z výroby, hlavne v oblasti infotaimentu sú zvolávacie akcie, ak sa to všetko vychytá bude to fajn. To auto má ale o dosť bohatšiu výbavu, preto je drahšia, keby mala rovnakú základnú výbavu ako 3, bola by drahšia o cca 300,-€
Ja by som bral scouta kvoli zadnej naprave. Je to stvorkola takze by tam mala byt normalna naprava nie ten vlecny kostitras co prezentuju ze vsetkym obchodskom staci..
Vyssie vybavy novej Octavie so silnejsimi motormi maju nezavisle zavesenie zadnych kolies.
Inak v losich testoch na YouTube su Skodovky na tom velmi biedne.
Dnes som si nasiel defekt, tak som pristavil na pumpe a vyuzil fantasticku lepiacu sadu (nie prvykrat). Vybral spic zo skalpela z pneumatiky, nasledne nasadil nadobu s latexom a kompresor. Mysliac si, ze nadoba je uz prazdna, tzn. cely obsah v pneu, som odstranil kompresor a zacala sranda. Zvysny latex som spatnym tlakom z pneu rozstriekal po okoli ako nadrzany panic...
zadrbana stena a vyklad pumpy, kompresor, predajna vytrinka s olejmi a vodami do ostrekovacov, ja uplne cely od hlavy az po paty, cely bok auta a samozrejme cely chodnik... teta z pumpy "mala radost"...
proste taka ekologicka ejakulacia brontosaurusa... j.bem taky system, chcem spat neekologicku rezervu...
Po istej skusenosti s tmelom som sa vratil pre istotu k rezerve.
Super, ked ju mas kam dat. Ja mam na mieste rezervy druhy okruh klimatizacie.
Ale zase vozim zo sebou knoty na opravu defektu - naposledy som v pneumatike nasiel 5mm imbus.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Aj keby sme odignorovali tu kontrolku "check engine", tak asi uplne bez problemov nie: https://www.mtbiker.sk/forum/post1605419.html#p1605419
video je dostupne na pumpe, ty skodoradostnik jeden...
Predchadzala tomu ina scenka: pri cakani na kompresor tam stala bezradna pohladna mamicka. S cielom urychlit proces som sa jej ponukol s pomocou nafukat jej kola. Nasuchoril som perie, poprosil manzelku, nech hra chvilu sestru a pustil sa do roboty...
Po uspesnom dofukani vsetkych styroch kolies som jej galantne otvoril dvere Octavie... a ona nastupila na miesto spolujazdca a odfrcala...
...auto bolo z GB...
suvis s nadrzanym brontosaurom cisto nahodny
kontrolka emisií svieti,aj air bag - ale karoséria bez hrdze,toto žabožrúti vedia
Palo písal za seba
ja som mal viacero menších závad, odpor ventilátora kúrenia v záruke, ostrekovanie zadného skla, ktoré som nikdy nepoužil, ale otočili ma kvôli tomu na STKčke, v 2. roku sa niečo dodrbkalo v prevodovke po prehriatí, ale pokiaľ som sa dostal do servisu sa to samoopravilo, furt vymlátené predné čapy, ale jazdím dosť offroad a aj po zlých cestách rýchlo, tak sa nieje čo čudovať, už tretie brzdy, pritom skoro nebrzdím (1. po 50KKm), teraz akurát tretia baterka a to jazdím iba dlhé trasy, začínajú kapať žiarovky osvetlenia palubky, kufor začal hrdzavieť pri treťom brzdovom, ale prah mám v prvom roku oškretý do živého a bez náznaku hrdze...
určite som ešte dosť vecí zabudol, ale žiadna fatálna/drahá závada, takže za mňa OK
možno to hrkotanie bude začiatok konca
a 700ot na voľnobehu je v pohode, aj na Ravke mám v protokole z STK 690ot
btw nechcel som sa chváliť nájazdom, iba pekným číslom
Som predajca v Škode, ak ti mám poradiť ako priateľ
Octavia 4 je technologicky popredu, ale ešte to nie sú úplne podarené kusy ktoré idú z výroby, hlavne v oblasti infotaimentu sú zvolávacie akcie, ak sa to všetko vychytá bude to fajn. To auto má ale o dosť bohatšiu výbavu, preto je drahšia, keby mala rovnakú základnú výbavu ako 3, bola by drahšia o cca 300,-€
Inak v losich testoch na YouTube su Skodovky na tom velmi biedne.
zadrbana stena a vyklad pumpy, kompresor, predajna vytrinka s olejmi a vodami do ostrekovacov, ja uplne cely od hlavy az po paty, cely bok auta a samozrejme cely chodnik... teta z pumpy "mala radost"...
proste taka ekologicka ejakulacia brontosaurusa... j.bem taky system, chcem spat neekologicku rezervu...
Po istej skusenosti s tmelom som sa vratil pre istotu k rezerve.
Ale zase vozim zo sebou knoty na opravu defektu - naposledy som v pneumatike nasiel 5mm imbus.