Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Ten plech majú aj v predu skoro všetky autá, akurát tam máš priemerom o 1/3 a viac väčšie brzdy,tak to nevidno.ak by tam nebol-capy, silenty,poloosy a všetko gumené by veľmi rýchlo zaplakalo. Niektoré značky ho robia vzadu väčší a upevňujú on mechanizmus ručnej brzdy
Druhá vec, ze do kotúča, ktorý už nechceš použiť, budeš mlátiť hocijako...keď si ho chceš nechať, tak neviem no
S tou podobnosťou je to asi tak, že ma to strmen, má to kotúč, je to utiahnute skrutkami. Prístup je ale horší, uvoľňuje sa to ťažšie, pôsobí na to omnoho viac korózia...
lenze to je predne o tom, mat potrebne naradie a hlavne sa toho nebat, lebo brzdovy kotuc je len poisteny jednym srobom,inak samotny kotuc drzi na kuzeli a ako vieme pri brzdeni sa tvori trenie ktore tvori teplo a tak sa nam kotuc na tom kuzely kusne a preto tvrdit ze na obycajnom zdvihaku to ide dole je dost odvazne tvrdenie kedze treba poriadnu ranu kladivom aby sa kotuc odlepil
My sme pouzili kovovu metrovu trubku co sme mali v robote paka fungovala lepsie ako buchanie kladivom
Ono zase brzdy po 2,5 roku niesu nejak extra skorodovane tie kotuce su samozrejme bez poskodenia a este ich vozim v kufri auta ? musim si najst cas poridne ich vycistit a budu z nich lowcost cinky na brusaky na doma ?
Opakujem ze sme robili predne brzdy... tam je moznost otocit volantom do strany a zlepsit si pristup... v zadu mam bubniky
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Kazdopadne dole kotuc a strmen dokazes daj aj doma na zdvihaku
Ale v podstate je to len prerastena verzia bajkovych brzd
Scarinko... tvoje neustale pokusy o skodoradost a ustipacnost su uz dost ubohe
S tou podobnosťou je to asi tak, že ma to strmen, má to kotúč, je to utiahnute skrutkami. Prístup je ale horší, uvoľňuje sa to ťažšie, pôsobí na to omnoho viac korózia...
Ono zase brzdy po 2,5 roku niesu nejak extra skorodovane
Opakujem ze sme robili predne brzdy... tam je moznost otocit volantom do strany a zlepsit si pristup...
Tiez som co to popil dneska ale zrovna na vymene kotucov nevidim nic narocne....