Použijem analógiu:
Pozrel som si tvoje konto. Máš tam nejaké fotografie prilieb, čo si si zrejme kupoval aj pre seba. Keby si podľa tvojej teórie jazdil s rozumom, žiadnu prilbu nepotrebuješ.
No tak dosť blbá analógia.
Prilba ma nezachráni pred tým, aby som spadol - nie je to prvok, ktorý kontroluje moju rovnováhu, ale ochráni moju hlavu v prípade, že na tú hlavu pri páde nejako padnem. Takisto pozornosť vodiča neochrani jeho ani ostatných pred nehodou, ktorú nespôsobí úplne svojou vinou, ale prispeje k tomu, že môže včas vhodne zareagovať a buď sa nehode vyhnúť, alebo minimalizovať jej následky.
misoR Téma je chýbajúci odstavný pruh. Ja by som šiel v noci za zlého počasia v strednom. Ty by si možno v pravom tú dievčinu trafil.
Ja by som mohol naďalej kľudne spávať. Hejty pravopruhárov sú mi šumafuk.
Keby ju zrazil taký Zipsík, tak by sa možno vytešoval, že bol účastný zápisu Darwinovej ceny...
A tá analógia s pilbou: Hovoril si, že ti nehrozí nehoda v pravom pruhu, keď jazdíš pozorne. Tak jazdi pozorne aj na bajku a nehrozí ti pád.
Prilba je povinná len v športových autách. V civilných autách je ochrana hlavy riešená kombináciou bezpečnostných pásov, opierky hlavy, airbagov a tapacírom interiéru.
A čo si Kefalín predstavuje pod slovom dostatočne?
Samozrejme, že bezpečnostné prvky sú vo vývoji. Ak sa ti zdá súčasné bežné auto nedostatočné, kúp si limuzínu, v akej sa vozí americký prezident. Tam je trochu vyšší stupeň bezpečia.
Schumacher mal aj prilbu... nič nefunguje absolútne bezpečne...
Vidím, že Kefalín nevie čo chce. Najprv že všetko pre zvýšenie bezpečnosti a teraz že autá sú dostatočne bezpečné a prilbu netreba. A Šumacher nemal úraz v aute ale na lyžovačke. Zišiel mimo zjazdovku a narazil na kameň.
Kice: nemal si na mysli Ayrtona Sennu, ktoremu prerazilo priezor tesne pod hranou prilby ? Inak 4(5)bodove pasy + prilba v aute a ziadne airbagy netreba .. len asi trochu nepohodlne pre mobilnych maniakov
ivan s prilbou si začal ty. A tak ako je u teba zvykom, začal si mimo reailty....
Tak ťa už nechám tak, Ja som tu reagoval pre chýbajúci odstavný pruh na D1 BA-TT.
Viem čo sa stalo Shumacherovi, hovoril som, že mal prilbu a neochránila mu hlavu. To k tvojej prilbe a dostatočnej ochrane.
misoR Téma je chýbajúci odstavný pruh. Ja by som šiel v noci za zlého počasia v strednom. Ty by si možno v pravom tú dievčinu trafil.
Ja by som mohol naďalej kľudne spávať. Hejty pravopruhárov sú mi šumafuk.
Keby ju zrazil taký Zipsík, tak by sa možno vytešoval, že bol účastný zápisu Darwinovej ceny...
A tá analógia s pilbou: Hovoril si, že ti nehrozí nehoda v pravom pruhu, keď jazdíš pozorne. Tak jazdi pozorne aj na bajku a nehrozí ti pád.
Mne sa paci ako si ty schopny si z prispevkov vziat to co tam vobec napisane nebolo a to co tam napisane je uplne odignorovat a vytvorit si vlastnu realitu 🤣 to je fakt neskutocne 👏
duves -om uvedená nehoda patrí na triko stavu tej "trojprúdovej" diaľnice, ktorú permanentne kritizujem a vy ma za to hejtujete. Na nehode má obrovský podiel absencia odstavného pruhu. Keby túto skutočnosť vodiči s rozumom pochopili a pokiaľ sa dá, jazdili v strednom pruhu, dievčina by možno žila.
Odstavný pruh s tým absolútne nič nemá. V Británii je veľa diaľnic rsp. rýchlostných ciest bez odstavného pruhu. Nájde sa dosť idiotov, čo jazdia permanentne v strednom, ale ľavý je hodne využívaný. Je totiž určený na jazdenie a nie na státie. Pomerne často tam vidím stáť auto a problémy to nespôsobuje. Vodiči s tým rátajú a sledujú situáciu. Informujú správcu diaľnice, zavolajú free recovery. Kým ho odtiahnu prídu aj dve autá s majákmi a elektronické značky informujú, že ľavý pruh je uzavretý. Ale hlavne vždy keď niečo také vidím, kým tam ešte nie je auto správy diaľnic, posádka sedí vo vestách vonku za zvodidlami. Vždy. V tomto sú Briti tupé ovce (ako hovoria naši národne orientovaní) čo dodržiavajú predpisy.
Dokonca odstavné pruhy aj keď sú, tak sú často využívané počas dopravnej ***** na jazdu. Vtedy o tom informujú elektronické dopravné značky.
Táto nehoda ide na vrub jedine tej dievčiny. A vodiča, ktorý ju pustil. Musel vedieť, že nie je kompletná.
Teraz by som použil na citácie mojich správ hlášku Gašpara Ivanoviča: "vy ste analfabet?"
Kice, ty zásadne presadzuješ jazdu v strednom pruhu podľa tvojich reakcií. Ja zásadne jazdím vpravo. Aj napríklad pri Štrbe alebo Východnej či pri Zamarovciach hore kopcom, keď idem ~110 (lebo tak chcem, neriesme prečo). Dovolím si v tomto prípade aj nehorázne porušiť predpisy v prípade, keď dobehnem v tomto pruhu kamión, tak ho cez plnú čiaru obehnem v strednom (je tam zo stredného prerusovana, sprava plná). Tam je kde odstavný pruh? Je to plnohodnotná diaľnica? Podla značenia asi áno. Čo keď sa mi tam pokazí auto? Situácia rovnaká ako na d1 ba-tt, resp opačne. Stretol som tam odstavené vozidlo častejšie ako medzi ba a TT.
Hm, tak som si prečítal dva príspevky vyššie a položil by som takú básnickú otázku: Načo sa vlastne budujú odstavné pruhy, keď sú podľa vás úplne zbytočné a vôbec neprispievajú k bezpečnosti premávky? Tí dopravní inžinieri vo vyspelom svete musia byť čistí analfabeti.
Prečo nie je dlhé roky D1 na úseku BA-TT značená ako plnohodnotná diaľnica, ale ako stavba? Prečo sa diaľničiari neporadia s expertami na tomto fóre a neoznačia ju normálne?
Zvyšujúca úroveň pasivnej bezpecnosti, či už plechoviek ale aj dopravnej infraštruktúry ma za následok potlačenie prirodzeneho pocitu nebezpecenstva.
V drvivej väčšine prípadov by jazda vyzerala úplne inak,keby namiesto airbagu v strede volantu trčal vojenský bodak.
A tak sa jednoducho z pohodlnosti prestávame starať o svoju bezpečnosť.
Takže to hodiť na absenciu odstavneho pruhu je pohodlné...
Asi nechápeš súvislosti. Ja sa práve starám o svoju bezpečnosť. Keď chýba odstavný pruh, tak si ho nahradím pravým a jazdím v strednom.
Ja nesúhlasím s tými, čo tvrdia, ža odstavný pruh nie je bezpečnostný prvok a že je jedno či je, alebo nie je.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://www.noviny.sk/krimi/631528-tragicka-nehoda-na-d2-auto-vletelo-pod-kamion-jeden-clovek-bol-na-mieste-mrtvy
Pozrel som si tvoje konto. Máš tam nejaké fotografie prilieb, čo si si zrejme kupoval aj pre seba. Keby si podľa tvojej teórie jazdil s rozumom, žiadnu prilbu nepotrebuješ.
No tak dosť blbá analógia.
Prilba ma nezachráni pred tým, aby som spadol - nie je to prvok, ktorý kontroluje moju rovnováhu, ale ochráni moju hlavu v prípade, že na tú hlavu pri páde nejako padnem. Takisto pozornosť vodiča neochrani jeho ani ostatných pred nehodou, ktorú nespôsobí úplne svojou vinou, ale prispeje k tomu, že môže včas vhodne zareagovať a buď sa nehode vyhnúť, alebo minimalizovať jej následky.
Ja by som mohol naďalej kľudne spávať. Hejty pravopruhárov sú mi šumafuk.
Keby ju zrazil taký Zipsík, tak by sa možno vytešoval, že bol účastný zápisu Darwinovej ceny...
A tá analógia s pilbou: Hovoril si, že ti nehrozí nehoda v pravom pruhu, keď jazdíš pozorne. Tak jazdi pozorne aj na bajku a nehrozí ti pád.
Samozrejme, že bezpečnostné prvky sú vo vývoji. Ak sa ti zdá súčasné bežné auto nedostatočné, kúp si limuzínu, v akej sa vozí americký prezident. Tam je trochu vyšší stupeň bezpečia.
Schumacher mal aj prilbu... nič nefunguje absolútne bezpečne...
Tak ťa už nechám tak, Ja som tu reagoval pre chýbajúci odstavný pruh na D1 BA-TT.
Viem čo sa stalo Shumacherovi, hovoril som, že mal prilbu a neochránila mu hlavu. To k tvojej prilbe a dostatočnej ochrane.
Ja by som mohol naďalej kľudne spávať. Hejty pravopruhárov sú mi šumafuk.
Keby ju zrazil taký Zipsík, tak by sa možno vytešoval, že bol účastný zápisu Darwinovej ceny...
A tá analógia s pilbou: Hovoril si, že ti nehrozí nehoda v pravom pruhu, keď jazdíš pozorne. Tak jazdi pozorne aj na bajku a nehrozí ti pád.
Mne sa paci ako si ty schopny si z prispevkov vziat to co tam vobec napisane nebolo a to co tam napisane je uplne odignorovat a vytvorit si vlastnu realitu 🤣 to je fakt neskutocne 👏
Odstavný pruh s tým absolútne nič nemá. V Británii je veľa diaľnic rsp. rýchlostných ciest bez odstavného pruhu. Nájde sa dosť idiotov, čo jazdia permanentne v strednom, ale ľavý je hodne využívaný. Je totiž určený na jazdenie a nie na státie. Pomerne často tam vidím stáť auto a problémy to nespôsobuje. Vodiči s tým rátajú a sledujú situáciu. Informujú správcu diaľnice, zavolajú free recovery. Kým ho odtiahnu prídu aj dve autá s majákmi a elektronické značky informujú, že ľavý pruh je uzavretý. Ale hlavne vždy keď niečo také vidím, kým tam ešte nie je auto správy diaľnic, posádka sedí vo vestách vonku za zvodidlami. Vždy. V tomto sú Briti tupé ovce (ako hovoria naši národne orientovaní) čo dodržiavajú predpisy.
Dokonca odstavné pruhy aj keď sú, tak sú často využívané počas dopravnej ***** na jazdu. Vtedy o tom informujú elektronické dopravné značky.
Táto nehoda ide na vrub jedine tej dievčiny. A vodiča, ktorý ju pustil. Musel vedieť, že nie je kompletná.
Kice, ty zásadne presadzuješ jazdu v strednom pruhu podľa tvojich reakcií. Ja zásadne jazdím vpravo. Aj napríklad pri Štrbe alebo Východnej či pri Zamarovciach hore kopcom, keď idem ~110 (lebo tak chcem, neriesme prečo). Dovolím si v tomto prípade aj nehorázne porušiť predpisy v prípade, keď dobehnem v tomto pruhu kamión, tak ho cez plnú čiaru obehnem v strednom (je tam zo stredného prerusovana, sprava plná). Tam je kde odstavný pruh? Je to plnohodnotná diaľnica? Podla značenia asi áno. Čo keď sa mi tam pokazí auto? Situácia rovnaká ako na d1 ba-tt, resp opačne. Stretol som tam odstavené vozidlo častejšie ako medzi ba a TT.
Prečo nie je dlhé roky D1 na úseku BA-TT značená ako plnohodnotná diaľnica, ale ako stavba? Prečo sa diaľničiari neporadia s expertami na tomto fóre a neoznačia ju normálne?
V drvivej väčšine prípadov by jazda vyzerala úplne inak,keby namiesto airbagu v strede volantu trčal vojenský bodak.
A tak sa jednoducho z pohodlnosti prestávame starať o svoju bezpečnosť.
Takže to hodiť na absenciu odstavneho pruhu je pohodlné...
Ja nesúhlasím s tými, čo tvrdia, ža odstavný pruh nie je bezpečnostný prvok a že je jedno či je, alebo nie je.