tak podla mna to nie je na elektrinu takze fyzicky to zavriet asi mozes ale cyklisti ti asi nepodakuju, hlavne dole ak je niekto zvyknuty ze to je otvorene tak sa tam moze slusne vykydat. Ano ma davat pozor a je tam aj znacka Pozor zavora. Blbe je ze tie zavory su anticyklisticke. Popravde neviem na co su v strede tie vyrezy lebo je to pol metra nad zemou takze bike tade nepojde.
Inak pomerne casto stretavam v tej oblasti nejakeho typka na enduro motorke, model neviem, taka ta MX co s tym skacu v blate a kade tade. Zatial som ho videl len na ceste ale vzdy dost zablateneho cize zjavne s tym jazdi niekde po lese.
aha ok, tak nic. Myslel som ze su to tie "cyklo" zavory s vyrezom v strede. Ako pisem, tak uz tadial nejazdim, maximalne iba kratky prepoj medzi lesnymi cestami. Je to tam uz prilis divoke, raz som tam stretol aj dvoch rallye pretekarov
Dvaja vedla seba v Rakusku mozu ist iba oficialne cyklokluby pri treningu, tak vyskolil raz rakusky policajt. Pokuta nebola ale poucenie ano. nebolo to nedaleko slovenskych hranic. Nedaval by som za to ruku do ohna ale asi ked to povie rakusky policajt tak to tak bude.
otazne je ci ta len nestrasil alebo ci nie je anticyklista
rakusky cestky zakon:
§ 68. Verhalten der Radfahrer.
bod 2)
(2) Radfahrer dürfen nur auf Radwegen und in Wohnstraßen sowie auf sonstigen Straßen mit öffentlichem Verkehr bei Trainingsfahrten mit Rennfahrrädern nebeneinander fahren; beim Nebeneinanderfahren darf nur der äußerste rechte Fahrstreifen benützt werden.
(2) Cyklisti môžu počas tréningových jázd jazdiť vedľa seba len na cyklistických chodníkoch a v obytných uliciach, ako aj na iných cestách s verejnou premávkou; pri jazde vedľa seba môže byť použitý iba pravý jazdný pruh.
nic viac tam nie je. Ani vysvetlenie co je treningova jazda nikde nie je.
Včerajšie rodeo na obchadzke d1 od NM po Hornú Stredu by som nazval asi davova psychoza. Hovorí sa, že čiara nie je stena, ale asi aj tabule začiatku / konca obce sú niekde len na parádu. Tak som si to valil dedinami 50-60kmh, vidím plnú čiaru a za mnou najprv jeden, potom druhy, tretí, desiaty sa pustili obiehat. Tak neskutočne sa ponáhľali, až som niektorých po pár km dobehol. Ušetrili 0 celých nula celých 0 do p...
to uz je v podvedomi - vcera hned za kruhovym ma (ja na bicykli) musel jeden obiehat, samozrejme pekne na tesno, aj ked oproti slo jedine auto a potom strasne dlho nic. pritom vyjazdomu rychlost z kruhaca sme mali podobnu.
dnes obchvat Tornale nehoda .. a to je cesta, ktora je siroka a prehladna, lenze tam uz niektori stracaju zabrany uplne, poznam to dobre :/ .. rovnako ako cesta Plesivec-Roznava.
Dnes som bol pre zmenu svedkom smutneho vystupu cyklistu; tato krizovatka, auto stalo bez blinkra prve na cervenej vo vylucne odbocovacom pruhu. Sprava sa predral cyklista na uroven toho prveho auta, a ked naskocila zelena, snazil sa ist rovno. Auto sa pomaly pohlo o par metrov, zastavovalo pred prechodom. A takto zblokovany cyklista, ktory zjavne chcel ist rovno, zacal na auto klopat a gestikulovat mu cosi s blikanim. Reakciu v aute som nevidel, cyklista po chvili presiel cez vsetky ciary a pokracoval v ceste rovno po hlavnej, vyzerajuc hrozne pohorsene.
Ani vysvetlenie co je treningova jazda nikde nie je.
Dôležité je vysvetlenie, čo je pretekársky bicykel. Niekedy v prvom desaťročí tohto storočia musel spĺňať tieto podmienky:
- váha najviac 12 kg
- pretekárske riadidlá (myslia sa barany)
- priemer ráfika najmenej 630 mm
- vonkajšia šírka ráfikov najviac 23 mm
Pretekárske bicykle nemusia byť za riadnej viditeľnosti vybavené predpísaným osvetlením.
Predpokladám, že to možno zmenili, lebo aero galuskové ráfiky majú väčšiu šírku ako 23 mm.
Žandárovi by malo stačiť prehlásenie "trainingsfahrt", prípadne otrčiť pred nos licenciu SZC. Aspoň pred tými 15 rokmi stačilo. Odvtedy si netrúfli ma zastaviť. Preventívne som v obale v zadnom vrecku okrem eur, licencie, poistky mal aj vytlačený ten paragraf.
... auto stalo bez blinkra prve na cervenej vo vylucne odbocovacom pruhu. Sprava sa predral cyklista na uroven toho prveho auta, a ked naskocila zelena, snazil sa ist rovno.
To si mal dať do témy "robia zlé meno normálnym cyklistom".
Ako ten pejo mohol ísť v odbočovacom pruhu rovno??? Mal aspoň očný kontakt s tým vodičom a ukázal mu, že je posraný prejsť do stredného pruhu a chcel by pokračovať v odbočovacom pruhu rovno, aby ho pustil? Alebo sa len pustil rovno, mysliac si, však kto by si už chcel poškodiť auto zrazením nejakého drbnutého cyklistu?
V Tirolsku 44-ročný slovenský občan pod vplyvom zrazil na golfovom vozíku 35-ročného rakúskeho elektro-bajkera, ktorý údajne leží s vážnymi zraneniami v nemocnici v Insbrucku.
Ten junáčik musí byť strašne chorý, keď sa vozí s motorčekom...
Nutne nemusi. Napriklad dnes som cital ze sa podaril prelez najtazsieho slovenskeho bouldru za 8b+. Je v oblasti Popradskeho plesa a aby ho tam mohol chodit chalan trenovat a neznicil sa uz cestou k nemu tak si kupil ebajk. Vyslovene to bol dovod kupy. A takychto prikladov ked maju zdravi ludia ebajk je samozrejme viac. Commuting, trailbuilding, sprava vacsich uzemi, ... A su ludia co ti prijdu ako zdravi ale mozu byt bez citu v nohe, s titanom v nohe a podobne. Proste nevies.
Ten junáčik musí byť strašne chorý, keď sa vozí s motorčekom...
Chory, to bol marketing z praveku, dnes tym zachranujes svet. Turbo kola od Specialized: způsob, jak měnit svět k lepšímu. Začni s námi znovu jezdit na kole. Budeš to pořád ty, jen rychlejší. https://www.specialized.com/sk/cs/zacnete_znovu_cz
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Inak pomerne casto stretavam v tej oblasti nejakeho typka na enduro motorke, model neviem, taka ta MX co s tym skacu v blate a kade tade. Zatial som ho videl len na ceste ale vzdy dost zablateneho cize zjavne s tym jazdi niekde po lese.
otazne je ci ta len nestrasil alebo ci nie je anticyklista
rakusky cestky zakon:
§ 68. Verhalten der Radfahrer.
bod 2)
(2) Radfahrer dürfen nur auf Radwegen und in Wohnstraßen sowie auf sonstigen Straßen mit öffentlichem Verkehr bei Trainingsfahrten mit Rennfahrrädern nebeneinander fahren; beim Nebeneinanderfahren darf nur der äußerste rechte Fahrstreifen benützt werden.
(2) Cyklisti môžu počas tréningových jázd jazdiť vedľa seba len na cyklistických chodníkoch a v obytných uliciach, ako aj na iných cestách s verejnou premávkou; pri jazde vedľa seba môže byť použitý iba pravý jazdný pruh.
nic viac tam nie je. Ani vysvetlenie co je treningova jazda nikde nie je.
Dôležité je vysvetlenie, čo je pretekársky bicykel. Niekedy v prvom desaťročí tohto storočia musel spĺňať tieto podmienky:
- váha najviac 12 kg
- pretekárske riadidlá (myslia sa barany)
- priemer ráfika najmenej 630 mm
- vonkajšia šírka ráfikov najviac 23 mm
Pretekárske bicykle nemusia byť za riadnej viditeľnosti vybavené predpísaným osvetlením.
Predpokladám, že to možno zmenili, lebo aero galuskové ráfiky majú väčšiu šírku ako 23 mm.
Žandárovi by malo stačiť prehlásenie "trainingsfahrt", prípadne otrčiť pred nos licenciu SZC. Aspoň pred tými 15 rokmi stačilo. Odvtedy si netrúfli ma zastaviť. Preventívne som v obale v zadnom vrecku okrem eur, licencie, poistky mal aj vytlačený ten paragraf.
To si mal dať do témy "robia zlé meno normálnym cyklistom".
Ako ten pejo mohol ísť v odbočovacom pruhu rovno??? Mal aspoň očný kontakt s tým vodičom a ukázal mu, že je posraný prejsť do stredného pruhu a chcel by pokračovať v odbočovacom pruhu rovno, aby ho pustil? Alebo sa len pustil rovno, mysliac si, však kto by si už chcel poškodiť auto zrazením nejakého drbnutého cyklistu?
https://www.krone.at/2511901
Ten junáčik musí byť strašne chorý, keď sa vozí s motorčekom...
Nutne nemusi. Napriklad dnes som cital ze sa podaril prelez najtazsieho slovenskeho bouldru za 8b+. Je v oblasti Popradskeho plesa a aby ho tam mohol chodit chalan trenovat a neznicil sa uz cestou k nemu tak si kupil ebajk. Vyslovene to bol dovod kupy. A takychto prikladov ked maju zdravi ludia ebajk je samozrejme viac. Commuting, trailbuilding, sprava vacsich uzemi, ... A su ludia co ti prijdu ako zdravi ale mozu byt bez citu v nohe, s titanom v nohe a podobne. Proste nevies.
Chory, to bol marketing z praveku, dnes tym zachranujes svet.
Turbo kola od Specialized: způsob, jak měnit svět k lepšímu. Začni s námi znovu jezdit na kole. Budeš to pořád ty, jen rychlejší.
https://www.specialized.com/sk/cs/zacnete_znovu_cz