Po dohode s moderátorom zakladám túto tému.Možno to niekomu pomože pri skladní biku.Sem môžete dávať fotky a reálne váhy komponentov ktoré máte,poznáte a tak podobne.
Extralite UltraBottom - 26.35 komplet, per partes pri fotke
Kladky Fovno 12z NW - 19.95. Krutia sa jak h+ovno ale po vymene maziva v loziskach je to o poznanie lepsie
Goldix NW sram direct mount 34z - 65.54. Velmi dobra hmotnost, vyrobne tolerancie prilis tesne, ale isiel este osadit
Tubolito S-Tubo MTB 29" - 43.87. Medzicasom som ju uz stihol stratit :/
Lezyne pumpicka 20g CO2 - 84.68
Na nerozoznanie od ESI Chunky. Prijemne prekvapenie. Zaslepky su oproti ESI gumove co tiez hodnotim pozitivne. Mohli by v pripade padu absorbovat energiu narazu lepsie ako tvrde ESI.
Hej, zmes T5 a T7 resp. ich kombinácia sú nové zmesi. Zmenil sa však aj dezén. Renegate je rýchleší dezén. Vyhovoval mi iba vzadu. Vpredu mi "nesedel" v zákrutách. Nový dezén má však upravené bloky dezénu a vypadá, že aj na bokoch. Mne však vpredu najviac "sedí" Bontrager XR2 Team Issue v šírke 2,2".
S-Works majú dosť tenké bočnice. Ale zatiaľ som nemala problém ani s Fastrackom ani Renegate vo verzii S-Works. Ak chceš odolnejšie bočnice odporúčam verziu Control.
Fast Trak si prosim ta skusala aj vzadu? Vies porovnat grip v strmych stupaniach oproti Renegade? V zmiesanych podmienkach, aj suche aj blatiste useky..
Hladam narychlo nejaku objemnejsiu nahradu na zadne koleso lebo som rozflakal plast a cez vikend chcem ist maraton. Tak nieco co sa da kupit v kamennom obchode. Alternativy Ikon 2,2 a Ralph 2,25. Dakujem
Kupil som novy vzor Control T5 2,35. Sirka sedi aj v reale na 25mm rafiku, hmotnost velmi slusna 675g.
Vsetky plaste som rozrazil medzi stuplami. Tento je po obvode podstatne hrubsi ako Schwalbe ci Wolfpack ci mam doma.
Normalne rozmyslam ci nezobrat aj na predok v makksej zmesi T7 (vazil som v predajni, hmotnost rovnaka).
Len asi nie je rozumne par dni pred pretekmi menit predny plast ?
Fast track v T7 zmesi hmotnost rovnaka, t.j. 675g? Podla tabulky na spodku tejto stranky, na zaklade ktorej som tiez rozhodnuty pre tieto plaste do dalsej sezony, by mal mat “az” 715g. Preto sa pytam…
Fast track v T7 zmesi hmotnost rovnaka, t.j. 675g? Podla tabulky na spodku tejto stranky, na zaklade ktorej som tiez rozhodnuty pre tieto plaste do dalsej sezony, by mal mat “az” 715g. Preto sa pytam…
Vies co no mohol som sa pomylit, lebo som to vazil v obchode tak, ze som si odvazil control t5 s krabicou a bez. A potom ostatne som vazil len v krabici a porovnaval navzajom. Ale s krabicou a cipom proti ukradnutiu mali aj t5 aj t7 805g
Renegade T5 bol cosi lahsi o nejakych 15g. Specialized Factory vacsinou podla fotiek jazdia Renegade T7. Ten novy Renagade vzor vyzera tiez dobre, tie stuple najma po okrajoch su vyraznejsie. Ale su hustejsie ako pri FT tak sa asi horsie bude cistit.
Ale inak na ten objem je 715g fantasticka hmotnost. Schwalbe co boli doteraz lahke v tych novych Super Race a Super Ground riadne nabrali. Moje merania z obchodu Racing Ralph 29x2,25 z obchodu boli:
- super race 710g (tan wall)
- super ground 725g
Pri 2,35 maju az 760g. Maxxis 2,35 a 2,4 maju tiez ~750g.
Minimalne na pohlad, omak a odvazenie vyzeraju tie nove plaste od Speslu super. Inak a aj najkrajsie bezdusove nahodenie. Plast si pekne sadol hned a nepotreboval som ani booster na nafukanie. Aj bez mlieka som ho nabomboval skoro do 3bar a akurat patky pekne popukali a tesnilo.
Uvidime co na trailoch.
Mam pocitane vsetky recenzie
No S-Works by som osobne nejazdil. Ako hovorim, vacsinou jazdia aj profici Control verziu a ked oni ozeleju tych 60g, tak co my amateri... aj tak dolezitejsi valivy odpor ako hmotnost.
A 2,2 by som si tiez nedaval ak nemas nejaky uzky rafik <25mm. Najdes aj porovnania na youtube kde porovnavali maxxis 2,2 vs 2,35 a napriek vyssej hmotnosti boli aj v stupaniach 2,35ky rychlejsie.
Alebo som videl video kde chalan porovnaval Schwalbe Addix Speed vs Performance, kde je tiez vyssia hmotost a rozdiely boli ~1%. Skor to potom na pocit citil na traile ale casovo to bolo volmi podobne.
Jazdil som aj 2,25 aj 2,35/2,4 a sirsi balonik je vzdy pohodlnejsi a jadzit na tom 30km/h po ceste nie je ziadny problem.
Tak hadam viem preco ho davam, teda planujem… Sirsi sa mi nezmestil do ramu. A aj 2,2 je na 27mm rafiku akurat objem. Neznamena ze sa zacali vo velkom robit 2,3-2,4 plaste ze ich musime automaticky aj vsetci jazdit
A je tiež rozdiel či máte hmotnosť na strede alebo na kolese, hlavne ak máte FS
Ale pozrel som, moje XTR s 30z majú 514g a trojprevodníkove som našiel 680g
Ked uz sa riesilo porovnanie, tak len pre komplexnejsie info /niezeby na tom zalezalo, je to len taka info z historie, 2x11 je lepsie nez 3x9 z hladiska prevodov, ale vahovo najhorsie/ : prehazka sram 9sp 190g /bez brzdy, existoval extrem okolo 120g, neviem ci aj nie lahsi/, kazeta celotitanova 11-32 190g /alu kazety neriesim/, xtr pily 3x asi tych 680 (stredy su podobne), radenie sram L+P sa mi mari 210g, presmyk 120g /zalezi ale aky typ/ a lanko+bowden nan asi 20g. Hmotnost naviac 3x vs 1x = 166-50 (najlahsia xtr 12sp) +120+20+90 (12sp radenie je tazsie zda sa). Najlahsia kazeta 12sp je asi okolo 330g (?), teda - 140g = cca 200g naviac u 3x9 /karbonove kluky neriesim, tam to bude podobne/. Abs. rozsah prevodov rovnaky, odstupnovanie horsie u 1x na dlhsich prevodoch /dolezite skor na rovinky, pevny hladky povrch, 11-13-15 nie je moc dobre, 11-12-14 podstatne lepsie/. Cenovo asi kusok lacnejsie 3x9 /vo vyssich urovniach/. Porovnanie beznych lacnych komponentov uz bude ale vahovo (a asi aj cenovo) vyrazne v neprospech 1x. Polkila naviac na zadnom kolese /napr. /. Potom je tu este vec ohladne tuhosti pastorkov/prevodnikov, ale to je uz ina zalezitost. A ohladne hmotnosti na zadnom kolese: aj tie rozne miniony poltonove su dost
prerabka z 2x10 na 1x12 do 200 eur (maj 2021). ako sramista som pri totalnom lowcoste siahol po shimane (deore salter aj radenie), prevodnik aj kazeta su sram mostly z kompatibilnych dovodov (sram kluky, hg orech), nx eagle retaz kvoli brutalnemu cena/vydrz pomeru.
Povodne tam bola x0 hazka, x9 radenie, x7 presmyk a xt 11-36 kazeta, cize aj ked si oco vahovo nepolepsil (skor par g nakupil), tak uz po par jazdach zhodnotil, ze nic ine ako 1x uz nechce. Najazdenych tam ma par 100 km, takze k spolahlivosti deore sa zatial nevyjadrujem, ale snad sa to po 1000km nerozpadne, ako som sa tu niekde docital..
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Kladky Fovno 12z NW - 19.95. Krutia sa jak h+ovno ale po vymene maziva v loziskach je to o poznanie lepsie
Goldix NW sram direct mount 34z - 65.54. Velmi dobra hmotnost, vyrobne tolerancie prilis tesne, ale isiel este osadit
Tubolito S-Tubo MTB 29" - 43.87. Medzicasom som ju uz stihol stratit :/
Lezyne pumpicka 20g CO2 - 84.68
S-Works majú dosť tenké bočnice. Ale zatiaľ som nemala problém ani s Fastrackom ani Renegate vo verzii S-Works. Ak chceš odolnejšie bočnice odporúčam verziu Control.
Fast Trak si prosim ta skusala aj vzadu? Vies porovnat grip v strmych stupaniach oproti Renegade? V zmiesanych podmienkach, aj suche aj blatiste useky..
Hladam narychlo nejaku objemnejsiu nahradu na zadne koleso lebo som rozflakal plast a cez vikend chcem ist maraton. Tak nieco co sa da kupit v kamennom obchode. Alternativy Ikon 2,2 a Ralph 2,25. Dakujem
Kupil som novy vzor Control T5 2,35. Sirka sedi aj v reale na 25mm rafiku, hmotnost velmi slusna 675g.
Vsetky plaste som rozrazil medzi stuplami. Tento je po obvode podstatne hrubsi ako Schwalbe ci Wolfpack ci mam doma.
Normalne rozmyslam ci nezobrat aj na predok v makksej zmesi T7 (vazil som v predajni, hmotnost rovnaka).
Len asi nie je rozumne par dni pred pretekmi menit predny plast ?
Vies co no mohol som sa pomylit, lebo som to vazil v obchode tak, ze som si odvazil control t5 s krabicou a bez. A potom ostatne som vazil len v krabici a porovnaval navzajom. Ale s krabicou a cipom proti ukradnutiu mali aj t5 aj t7 805g
Renegade T5 bol cosi lahsi o nejakych 15g. Specialized Factory vacsinou podla fotiek jazdia Renegade T7. Ten novy Renagade vzor vyzera tiez dobre, tie stuple najma po okrajoch su vyraznejsie. Ale su hustejsie ako pri FT tak sa asi horsie bude cistit.
Ale inak na ten objem je 715g fantasticka hmotnost. Schwalbe co boli doteraz lahke v tych novych Super Race a Super Ground riadne nabrali. Moje merania z obchodu Racing Ralph 29x2,25 z obchodu boli:
- super race 710g (tan wall)
- super ground 725g
Pri 2,35 maju az 760g. Maxxis 2,35 a 2,4 maju tiez ~750g.
Minimalne na pohlad, omak a odvazenie vyzeraju tie nove plaste od Speslu super. Inak a aj najkrajsie bezdusove nahodenie. Plast si pekne sadol hned a nepotreboval som ani booster na nafukanie. Aj bez mlieka som ho nabomboval skoro do 3bar a akurat patky pekne popukali a tesnilo.
Uvidime co na trailoch.
https://www.bicycling.com/bikes-gear/mountain-bike/a36654360/specialized-xc-tires/
Ja mam v plane dopredu s-works ft 2,35 a dozadu renegade 2,2 t5, oba by mali mat rovnakych 615g
https://www.bicycling.com/bikes-gear/mountain-bike/a36654360/specialized-xc-tires/
Ja mam v plane dopredu s-works ft 2,35 a dozadu renegade 2,2 t5, oba by mali mat rovnakych 615g
Mam pocitane vsetky recenzie
No S-Works by som osobne nejazdil. Ako hovorim, vacsinou jazdia aj profici Control verziu a ked oni ozeleju tych 60g, tak co my amateri... aj tak dolezitejsi valivy odpor ako hmotnost.
A 2,2 by som si tiez nedaval ak nemas nejaky uzky rafik <25mm. Najdes aj porovnania na youtube kde porovnavali maxxis 2,2 vs 2,35 a napriek vyssej hmotnosti boli aj v stupaniach 2,35ky rychlejsie.
Alebo som videl video kde chalan porovnaval Schwalbe Addix Speed vs Performance, kde je tiez vyssia hmotost a rozdiely boli ~1%. Skor to potom na pocit citil na traile ale casovo to bolo volmi podobne.
Jazdil som aj 2,25 aj 2,35/2,4 a sirsi balonik je vzdy pohodlnejsi a jadzit na tom 30km/h po ceste nie je ziadny problem.
Ale pozrel som, moje XTR s 30z majú 514g a trojprevodníkove som našiel 680g
Ked uz sa riesilo porovnanie, tak len pre komplexnejsie info /niezeby na tom zalezalo, je to len taka info z historie, 2x11 je lepsie nez 3x9 z hladiska prevodov, ale vahovo najhorsie/ : prehazka sram 9sp 190g /bez brzdy, existoval extrem okolo 120g, neviem ci aj nie lahsi/, kazeta celotitanova 11-32 190g /alu kazety neriesim/, xtr pily 3x asi tych 680 (stredy su podobne), radenie sram L+P sa mi mari 210g, presmyk 120g /zalezi ale aky typ/ a lanko+bowden nan asi 20g. Hmotnost naviac 3x vs 1x = 166-50 (najlahsia xtr 12sp) +120+20+90 (12sp radenie je tazsie zda sa). Najlahsia kazeta 12sp je asi okolo 330g (?), teda - 140g = cca 200g naviac u 3x9 /karbonove kluky neriesim, tam to bude podobne/. Abs. rozsah prevodov rovnaky, odstupnovanie horsie u 1x na dlhsich prevodoch /dolezite skor na rovinky, pevny hladky povrch, 11-13-15 nie je moc dobre, 11-12-14 podstatne lepsie/. Cenovo asi kusok lacnejsie 3x9 /vo vyssich urovniach/. Porovnanie beznych lacnych komponentov uz bude ale vahovo (a asi aj cenovo) vyrazne v neprospech 1x. Polkila naviac na zadnom kolese /napr.
Povodne tam bola x0 hazka, x9 radenie, x7 presmyk a xt 11-36 kazeta, cize aj ked si oco vahovo nepolepsil (skor par g nakupil), tak uz po par jazdach zhodnotil, ze nic ine ako 1x uz nechce. Najazdenych tam ma par 100 km, takze k spolahlivosti deore sa zatial nevyjadrujem, ale snad sa to po 1000km nerozpadne, ako som sa tu niekde docital..