ja sa s tymto v meste v poslednej dobe stretavam viac ako casto. vodici zastavuju pred semaforom na dlzku dalsieho auta pre nimi, a casto vidim zenu zavolantom toto robit.....nova moda asi, predpokladam ze by argumentovali, aby dobre videli na semafor, ale ak zle vidia, treba odovzdat vodicak:D
To nie je o zlom zraku. Keď žiješ v zahraničí a zvykneš si na semafor za križovatkou, nechceš už inak. A môže to byť aj tým, že výhľad z nových áut sa zmenil, ale normy pre semafory sú rovnaké. V zahraničí je dokonca pred semaformi miesto pre cyklistov, až potom stoja autá. Takže v podstate neviem čo vás irituje. Človek keď stojí ďalej sa pohne na oranžovú a križovatkou prejde, ako by stál pod semaformi a mal vykrútený krk.
Ano, nove auta maju tak na prd vyhlad ze je to az nebezpecne. To je proste fakt. Mam tu este par starsich vozov a ked to porovnam je to na novych ako riadit tank. Problem s tym ked si ludia nechavaju odstup pred ciarou, alebo dalsim autom je v tom ze casto sa nedostanu posledne auta do prislusneho prudu lebo je aj vdaka medzeram plny. Potom blokuju pruhy ktore maju napr zelenu a nie je ich kadial obist. Podobny zlozvik je vozenie sa na neutrale do krizovatky ked mam cervenu. Malo komu v tedy docvakne, ze mozno blokuje voz, ktory ma zelenu, ale neoze ist lebo nema ako predist a este sa nerozdelili pruhy.
Mne sa táto móda páči... Na bicykli sa prešmyknem až na čiaru a mám dosť miesta a aj všetci za mnou ma vidia.
Ak niekto stojí tesne pred čiarou, tak ma núti strčiť sa až za čiaru - aby si ma všimol.
Pre tých, čo ostanú na bicykli stáť za tým autom, za ktorým prídu na svetlá - to by som po Bratislave nemusel jazdiť bicyklom, pretože by som nebol rýchlejší ako autá.
Dufam, ze aspon v case spicky sa nehrnies na cesty, ktore zvyknu byt fest plne alebo na nich je viacero semaforov za sebou. Bicyklom sa mozno vies dostat vsade rychlo, ale pokial ide o rozbeh zo statia, budes vzdy tym najpomalsim ucastnikom cestnej premavky a nie vzdy byva dost miesta na obiehanie s vacsim odstupom.
na bicykli? rozhodne na bicykli vyštartuješ prvý a aj križovatkou prejdeš ako prvý.. to by musel byť veľký pretekár na čiare, aby ťa už v križovatke musel predbiehať autom
sak to bola iba srandicka .. vodicov ale cyklista niekedy vytaca do nepricetnosti, ci uz na krizovatke, alebo inde
a taki, ked pridu do Rakuska a zrazu vidia balik cyklistov, ako zabera jazdny pruh, tak chytaju infarkt
ok, to nie je smiesne .. je to velmi smutny pribeh
na bicykli? rozhodne na bicykli vyštartuješ prvý a aj križovatkou prejdeš ako prvý.. to by musel byť veľký pretekár na čiare, aby ťa už v križovatke musel predbiehať autom
Pri tých prispatých vodičov (veľká časť), ktorí dávajú dvojku na manuáli až za križovatkou to nie je žiadny problém. Ale najviac ma zabávajú čo to vytáčajú na jednotke len aby ma predbehli ešte v križovatke.
Junáčkovia, neviem kde žijete, ale čo som si všimol, tak v Bratislave sú semafory na križovatkách usporiadané tak, že jeden je na výložníku nad cestou a druhý na stĺpe vedľa cesty, niekde aj naľavo od cesty (ak je deliaci pruh). Takže ak stojím prvý - druhý, pozerám na semafor vedľa cesty, ak tretí a ďalší tak na semafor nad cestou.
Problém je iba pri viacerých pruhoch v jednom smere - som vľavo prvý a vedľa mňa v pravom zastaví trolejbus, autobus, kamión, veľká dodávka. Vtedy sa buď posuniem ešte o kúsok dopredu, alebo vtedy máte pravdu - musím sa trochu prikrčiť... user_id robím 2x do týždňa, takže ak neprší idem na bicykli ráno pred ôsmou po Záhradníckej - Americkom námestí - Špitálskej na Nám. SNP. Poobede okolo štvrtej z Nám. SNP po Štúrovej - Dostojevského - Karadžičovej na Záhradnícku.
Predtým som roky chodil na Patrónku - po Košickej, Landererovej, Dostojevského, nábreží (po ceste, nie popri Dunaji), Mlynskou dolinou a kúsok Lamačskou do areálu SAV. Zvyčajne ráno, z roboty šmyk do AUT trochu pojazdiť.
Problém je iba pri viacerých pruhoch v jednom smere - som vľavo prvý a vedľa mňa v pravom zastaví trolejbus, autobus, kamión, veľká dodávka. Vtedy sa buď posuniem ešte o kúsok dopredu, alebo vtedy máte pravdu - musím sa trochu prikrčiť...
Trolejbus z krizovatky neprestis. Zistil som to dost tvrdo, ked som sa prestahoval do mesta, kde realne jazdia.
No aspoň si stihol tú skúsenosť, kým ich nezrušili. Ale áno, keď chcem chytiť hák za trolejbusom pri rozbiehaní na križovatke, tak to dá zabrať aby mi na prvých metroch nezdrhol.
Teraz trochu z iného súdka. Už dva krát sa mi stalo že ma do kopca ebiker predbiehal presne v momente, keď som míňal protiiduce auto. Raz ma predbehol zľava, raz sprava. Raz som skončil skoro v priekope, raz v aute. Ako do puce jbe vám ľudia?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
To nie je o zlom zraku. Keď žiješ v zahraničí a zvykneš si na semafor za križovatkou, nechceš už inak. A môže to byť aj tým, že výhľad z nových áut sa zmenil, ale normy pre semafory sú rovnaké. V zahraničí je dokonca pred semaformi miesto pre cyklistov, až potom stoja autá. Takže v podstate neviem čo vás irituje. Človek keď stojí ďalej sa pohne na oranžovú a križovatkou prejde, ako by stál pod semaformi a mal vykrútený krk.
Ak niekto stojí tesne pred čiarou, tak ma núti strčiť sa až za čiaru - aby si ma všimol.
Pre tých, čo ostanú na bicykli stáť za tým autom, za ktorým prídu na svetlá - to by som po Bratislave nemusel jazdiť bicyklom, pretože by som nebol rýchlejší ako autá.
Dufam, ze aspon v case spicky sa nehrnies na cesty, ktore zvyknu byt fest plne alebo na nich je viacero semaforov za sebou. Bicyklom sa mozno vies dostat vsade rychlo, ale pokial ide o rozbeh zo statia, budes vzdy tym najpomalsim ucastnikom cestnej premavky a nie vzdy byva dost miesta na obiehanie s vacsim odstupom.
a taki, ked pridu do Rakuska a zrazu vidia balik cyklistov, ako zabera jazdny pruh, tak chytaju infarkt
ok, to nie je smiesne .. je to velmi smutny pribeh
Pri tých prispatých vodičov (veľká časť), ktorí dávajú dvojku na manuáli až za križovatkou to nie je žiadny problém. Ale najviac ma zabávajú čo to vytáčajú na jednotke len aby ma predbehli ešte v križovatke.
Problém je iba pri viacerých pruhoch v jednom smere - som vľavo prvý a vedľa mňa v pravom zastaví trolejbus, autobus, kamión, veľká dodávka. Vtedy sa buď posuniem ešte o kúsok dopredu, alebo vtedy máte pravdu - musím sa trochu prikrčiť...
user_id robím 2x do týždňa, takže ak neprší idem na bicykli ráno pred ôsmou po Záhradníckej - Americkom námestí - Špitálskej na Nám. SNP. Poobede okolo štvrtej z Nám. SNP po Štúrovej - Dostojevského - Karadžičovej na Záhradnícku.
Predtým som roky chodil na Patrónku - po Košickej, Landererovej, Dostojevského, nábreží (po ceste, nie popri Dunaji), Mlynskou dolinou a kúsok Lamačskou do areálu SAV. Zvyčajne ráno, z roboty šmyk do AUT trochu pojazdiť.
Trolejbus z krizovatky neprestis. Zistil som to dost tvrdo, ked som sa prestahoval do mesta, kde realne jazdia.
No aspoň si stihol tú skúsenosť, kým ich nezrušili. Ale áno, keď chcem chytiť hák za trolejbusom pri rozbiehaní na križovatke, tak to dá zabrať aby mi na prvých metroch nezdrhol.