Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Tie motory mi pridu slabe. 77kw bez turba na kombik hmmm. A ten trojvalec do golfu s 68kw. Nesedel som v tom tak nechcem sudit ale jazdievam v tej fabii so 77kw a je to tak akurat na to ze je to take lahke auto.
Je to slabé, ale podľa toho čo si písal som myslel že výkon je nepodstatný 63 kw je síce málo, ale zase turbo posunie krútiaci moment do nižších otáčok takže tá bežne dostupná dynamika môže byť porovnateľná s nejakou atmo 1.6kou.
Tak nie je to pretekarka ale nechcem aby mala lenive auto s ktorym sa neda ani predbiehat a ked s nim pojdeme niekam na dovcu nabaleni tak to nevyjde ani donovaly 😁
Jj tomuto by som sa chcel vyhnut 😁
Ked sme zacinal tam sme mali skarede kacatko, Micru 2001. Jednoliter 44kw. Vo februari do oravskej lesnej bol zazitok 😁
Ale tak uz sme inde. Ta sportage sa jej velmi pacila, skoda jej. Okrem tej spotreby to ma aj nejake ine nevyhody? Mne tam vadili tie 18tkove disky. By to chcelo kua drahe gumy a tiez to asi spotrebe velmi nepridava. Pozeral som ochcavky a zacina to niekde na 15 co je prudko moc. Aj tych 13 bolo cez zuby a vsetky oci zavrete.
Je to slabé, ale podľa toho čo si písal som myslel že výkon je nepodstatný 63 kw je síce málo, ale zase turbo posunie krútiaci moment do nižších otáčok takže tá bežne dostupná dynamika môže byť porovnateľná s nejakou atmo 1.6kou.
Myslím, že moja atmosféra 1.6 tka, 97 kw bude dynamicky lepšie ako toto. 0-100 je u mňa za 10s, udáva sa aj 9,7s. oturbený 63 kw to má za 12 s. Pružnosť 60 - 90 bude asi lepšie, ale šprint určite nie. Ale zasa turbo sa dá čipnúť a pôjde lepšie...
My sme inak voľakedy ako rodinné auto mali Polo 47 kw SDIčko. Piati sme v tom pobehali Slovensko hore - dolu a nikto sa nesťažoval
Pri tom SDI ta to netrapi, lebo to nic nezere, teda zere, furt 5l,, ci mesto, ci zima, ci leto a klima, kopec.. dialnica, tomu autu je to u riti mame este Fabiu SDI uz ako druhe auto, ale kym bolo prve tak sme natom obehali polku europy, 47kW a zeby sme boli brzdou premavky nemozem povedat. Riesit tu kraviny ze to ma len 63kw... Kokos ides na preteky alebo chces nieco cenovo dostupne s nizkou spotrebou, prvo si urc priority. Sa dospekuluju niektory. 😂
Vzdy bude mat nieco vyhody a nevyhody, nic nebude idealne.
Jj tomuto by som sa chcel vyhnut 😁
Ked sme zacinal tam sme mali skarede kacatko, Micru 2001. Jednoliter 44kw. Vo februari do oravskej lesnej bol zazitok 😁
Ale tak uz sme inde. Ta sportage sa jej velmi pacila, skoda jej. Okrem tej spotreby to ma aj nejake ine nevyhody? Mne tam vadili tie 18tkove disky. By to chcelo kua drahe gumy a tiez to asi spotrebe velmi nepridava. Pozeral som ochcavky a zacina to niekde na 15 co je prudko moc. Aj tych 13 bolo cez zuby a vsetky oci zavrete.
Mne na tých SUV vadi, že sú veľké iba zvonka a vnútri ako Mazda 3, alebo Fabia.
Co ja viem tak viem potovnat a bolo to vacsie ako moja i30 takze to su zasa take reci ze ako fabia. Ano je to nepomer medzi vonkajskom a interierom ale zas male to nie je. Ale zas A8L to tiez nie je 😁
Len otázka, viezol som sa v služobnom Peugeote, taká malá dodávka, nejaký starší model. Vadilo mi že tlačítko sťahovania okien fungovalo opačne ako som zvyknutý z OPLA, potiahnem k sebe a okno sa vytiahlo hore, potiahnem od seba a okno sa stiahlo. Som zvyknutý na klasické potiahnem k sebe, okno ide dole a od seba a okno sa vytiahne hore.
Je to "vychytávka" starších modelov alebo to majú aj novšie tak? Alebo len peugeoty?
to máš nejaké pomýlené ty a inžinieri v opli... okno ide hore keď páčka ide hore... okno ide dole keď páčka ide dole...
práveže to tvoje oplácke nastavenie je úplne pomýlené....
Nejdem tá presviedčať časom zistíš aj sám naj auto pre rodinu je MPV. Vysoké, široké. Žena nechcela Alhambru bo moc veľká, a tak máme od 2014 Mazdu 5. Teraz už druhú, nepriamovstek benzín vhodný do mesta, posuvné dvere. Deti nastúpia aj same. Žiadne stveranie ako do vyssieho SUV cez malé dvere.
A pritom je to vyššie ako osobák, čiže nakladanie do sedačky je dosť viac easy. Príjemný kompromis.
Mám aj superba kombi a bike nedám bez rozloženie na stojáka. Sedačky dole a na leziaka... Tie kombi sú nízke a ešte ak majú aj zvažujucu sa zadnú časť. A to nehovorím o gymnastike pri nakladaní deti do sedačiek keď parkujeme pri autách a nechceš obuchat svoje aj cudzie
H Jazz, 57kW, 17+rokov,maly zvonka velky vnutri, bicykle aj na stojaka vnutri (predne koleso dole, samozrejme), kludne by som kupil znovu, resp trochu novsi ci menej ojazdeny. Dobra spotreba, najma mesto/okresky, 5l na 170.00 km. Na dialnice to je horsie, do 130 sa to sa ešte dá.. tam spotreba rastie.
kým som to nevidel na vlastné oči, neveril som, čo tam všetko vojde
fakt zvnútra obrovské auto oproti tomu ako vyzerá zvonku
vyhrali sa s tým do posledného detailu
Myslím, že moja atmosféra 1.6 tka, 97 kw bude dynamicky lepšie ako toto. 0-100 je u mňa za 10s, udáva sa aj 9,7s. oturbený 63 kw to má za 12 s. Pružnosť 60 - 90 bude asi lepšie, ale šprint určite nie. Ale zasa turbo sa dá čipnúť a pôjde lepšie...
My sme inak voľakedy ako rodinné auto mali Polo 47 kw SDIčko. Piati sme v tom pobehali Slovensko hore - dolu a nikto sa nesťažoval
Preto som napísal v bežne dostupných otáčkach, bez nejakého zbesilého podraďovania - veď tvoja 1.6tka má 160Nm a ten oturbený trojvalec 175. 97kw už nie je na 1.6tku úplne bežné a predpokladám že ten výkon bude dostupný až v naozaj vysokých otáčkach. Takže áno, pri vytáčaní, využívaní max otáčok ten výkon dosiahne a bude rýchlejšia, ale pri bežnej jazde v oblasti 2-3000 ot. to bude jedno
Ja som v 1.2 TSI 81kw tiež prešiel Slovensko s piatimi ľudmi a batožinou po strechu a brzdou premávky som veru nebol - jediní kto sa sťažoval boli spolucestujúci že im je zle
ste mi pripomenuli - ked som siel s rodicmi - boli sme 4-ria v Twingu 43kw (2007) s batozinou na 4 dni v Tatrach, len tatko vazil 110kg - ako islo to - len som sa citil ako kamionista - kym sa to rozbehlo a zabrzdilo chvilku trvalo, z hradku na strbske to zozralo asi aj travu popri ceste, od strby po L. mikulas som nedokazal predbehnut cmudiacu tatru inac v jednej osobe celkom zive auto do tych 80km/h
Sportage- tak pre dvoch. Jeho Jediná Výhoda je spoľahlivosť. Dvaja dospelý a dve.sedacky a jazdime natrepany jak čínske lego. Pre rodinu je jediný kompromis mpv. Aj veľké suv nieje reálne veľké, iba sa naň hrá. O obstarávacej hodnote a prevádzkových nákladoch ani nehovorím. Jediná Výhoda je že si muž-otec rodiny urobil radosť. Sám by som xel napr nové sorrento,no Alhambra by.ho vo všetkom predcinila a cca za polovicu
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Príp. Golf Sportsvan https://www.autobazar.eu/volkswagen-golf-sportsvan-10-tsi-opf-trendline-id20086987.html
hore to nechá vychadiť,šupne obed a pokračuje na liptov
Ked sme zacinal tam sme mali skarede kacatko, Micru 2001. Jednoliter 44kw. Vo februari do oravskej lesnej bol zazitok 😁
Ale tak uz sme inde. Ta sportage sa jej velmi pacila, skoda jej. Okrem tej spotreby to ma aj nejake ine nevyhody? Mne tam vadili tie 18tkove disky. By to chcelo kua drahe gumy a tiez to asi spotrebe velmi nepridava. Pozeral som ochcavky a zacina to niekde na 15 co je prudko moc. Aj tych 13 bolo cez zuby a vsetky oci zavrete.
Myslím, že moja atmosféra 1.6 tka, 97 kw bude dynamicky lepšie ako toto. 0-100 je u mňa za 10s, udáva sa aj 9,7s. oturbený 63 kw to má za 12 s. Pružnosť 60 - 90 bude asi lepšie, ale šprint určite nie. Ale zasa turbo sa dá čipnúť a pôjde lepšie...
My sme inak voľakedy ako rodinné auto mali Polo 47 kw SDIčko. Piati sme v tom pobehali Slovensko hore - dolu a nikto sa nesťažoval
Vzdy bude mat nieco vyhody a nevyhody, nic nebude idealne.
Ked sme zacinal tam sme mali skarede kacatko, Micru 2001. Jednoliter 44kw. Vo februari do oravskej lesnej bol zazitok 😁
Ale tak uz sme inde. Ta sportage sa jej velmi pacila, skoda jej. Okrem tej spotreby to ma aj nejake ine nevyhody? Mne tam vadili tie 18tkove disky. By to chcelo kua drahe gumy a tiez to asi spotrebe velmi nepridava. Pozeral som ochcavky a zacina to niekde na 15 co je prudko moc. Aj tych 13 bolo cez zuby a vsetky oci zavrete.
Mne na tých SUV vadi, že sú veľké iba zvonka a vnútri ako Mazda 3, alebo Fabia.
valecek sú tu otázky na Sportage a mladá rodina
Je to "vychytávka" starších modelov alebo to majú aj novšie tak? Alebo len peugeoty?
to máš nejaké pomýlené ty a inžinieri v opli... okno ide hore keď páčka ide hore... okno ide dole keď páčka ide dole...
práveže to tvoje oplácke nastavenie je úplne pomýlené....
A pritom je to vyššie ako osobák, čiže nakladanie do sedačky je dosť viac easy. Príjemný kompromis.
Mám aj superba kombi a bike nedám bez rozloženie na stojáka. Sedačky dole a na leziaka... Tie kombi sú nízke a ešte ak majú aj zvažujucu sa zadnú časť. A to nehovorím o gymnastike pri nakladaní deti do sedačiek keď parkujeme pri autách a nechceš obuchat svoje aj cudzie
fakt zvnútra obrovské auto oproti tomu ako vyzerá zvonku
vyhrali sa s tým do posledného detailu
My sme inak voľakedy ako rodinné auto mali Polo 47 kw SDIčko. Piati sme v tom pobehali Slovensko hore - dolu a nikto sa nesťažoval
Preto som napísal v bežne dostupných otáčkach, bez nejakého zbesilého podraďovania - veď tvoja 1.6tka má 160Nm a ten oturbený trojvalec 175. 97kw už nie je na 1.6tku úplne bežné a predpokladám že ten výkon bude dostupný až v naozaj vysokých otáčkach. Takže áno, pri vytáčaní, využívaní max otáčok ten výkon dosiahne a bude rýchlejšia, ale pri bežnej jazde v oblasti 2-3000 ot. to bude jedno
Ja som v 1.2 TSI 81kw tiež prešiel Slovensko s piatimi ľudmi a batožinou po strechu a brzdou premávky som veru nebol - jediní kto sa sťažoval boli spolucestujúci že im je zle