Ano tak sa to vola. Vecsina MZ je "noznicoveho typu, je mozne ze tie klby su porusene a aby MZ nedostaval od 
kolies priamo narazy ta sa to prekryje plechom.
 mame dve druhy zaverov - podpovrchovy a povrchovy. cize asfaltovy alebo tzv noznicovy.  asfaltove zavery sa pouzivaju na konstrukcne jednoduchsich mostov s mensou medzou strihu. 
to ze  nechaju mostny zaver pol roka stat je asi blbost, skor sa jedna o  technologicku prestavku pri betonazach.
najvacsi problem je ked ti pred, alebo za mostom sadne  prechodova oblast, nedajboze stredna podpera ( pilier ) bez vplyvu na nosnost.
 záver sa zmenou vysky nosnikov rozbije a aj ked  zaver osadis novy, na uplne novom zavere nieje vytvorena rovina, comu samozrejme soferi nechapavo krutia hlavou, comu z casti rozumiem.
castokrat chcu spravcovia ciest iba rychle a lacne riesenie ktore je absolutne nevyhovujuce,