Ano tak sa to vola. Vecsina MZ je "noznicoveho typu, je mozne ze tie klby su porusene a aby MZ nedostaval od
kolies priamo narazy ta sa to prekryje plechom.
misoR mame dve druhy zaverov - podpovrchovy a povrchovy. cize asfaltovy alebo tzv noznicovy. asfaltove zavery sa pouzivaju na konstrukcne jednoduchsich mostov s mensou medzou strihu.
to ze nechaju mostny zaver pol roka stat je asi blbost, skor sa jedna o technologicku prestavku pri betonazach.
najvacsi problem je ked ti pred, alebo za mostom sadne prechodova oblast, nedajboze stredna podpera ( pilier ) bez vplyvu na nosnost.
záver sa zmenou vysky nosnikov rozbije a aj ked zaver osadis novy, na uplne novom zavere nieje vytvorena rovina, comu samozrejme soferi nechapavo krutia hlavou, comu z casti rozumiem.
castokrat chcu spravcovia ciest iba rychle a lacne riesenie ktore je absolutne nevyhovujuce,