Kategórie
Bike-techTi, co kazia meno normalnym cyklistom # cestná cyklistika # komunita # cyklodoprava # skúsenosti # poradenstvo # diskusia # jazda v teréne
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=2208060219281939&id=1025467950874511
posledný komentár: 5. 7. 2023 o 16:53
posledný komentár: 2. 9. 2011 o 21:22
Pinarello PRINCE FX TiCR Ultegra Fulcrum Wind 400 disk bicykel, červená
6 999 €
MOC 7 099 €
Výpredaj -32% Giant TCR Advanced Pro 0 Disc Compact bicykel, carbon
3 049 €
-32%
MOC 4 499 €
Novinka -15% Giant Propel Advanced 1 bicykel, lcicle white
3 549 €
-15%
MOC 4 399 €
Novinka -28% Pinarello Dogma X DuraAce Di2 bicykel, xolar sun
od 10 999 €
-28%
MOC 15 299 €
Výpredaj -18% Orbea ORCA M20iTEAM 28 bicykel, modrá/strieborná
4 749 €
-18%
MOC 5 799 €
-13% Giant Propel Advanced 1 28 bicykel, orion nebula, testovací
4 199 €
-13%
MOC 4 799 €
Novinka Giant TCR Advanced Pro 0 Di2 bicykel, ocean twilight/glare chrome
6 299 €
MOC 6 599 €
Novinka -16% Superior RR 9.4 bicykel, gloss red/white, poškodená pravá kľuka
2 059 €
-16%
MOC 2 449 €
-31% Sharvan City 3 speed 18 skladací bicykel, biela/čierna, poškriabaný
949 €
-31%
MOC 1 379 €
-38% Sharvan City 3 speed 18 skladací bicykel, carbon/strieborná
999 €
-38%
MOC 1 609 €
-33% Sharvan City 3 speed 18 skladací bicykel, čierna/strieborná
999 €
-33%
MOC 1 489 €
-28% Sharvan City 3 speed 18 skladací bicykel, multicam/strieborná
999 €
-28%
MOC 1 609 €
Prečo? Učiť vodičov otvárať dvere nazornou ukážkou nehody, aby sa zbavili zlozvyku, asi nebude ideálne. Cyklista vždy skončí horšie. V meste je aj tak max. 50ka, a v obytnej zóne 20. Ak sa ponáhľa nikoho nebude obmedzovať a ak tú 50ku nezvláda aspoň na tom krátkom úseku, môže ísť ten kúsok 10km/h a v prípade potreby stihne zabrzdiť. Ani to auto za bicyklom nemôže ísť 50km/h, ak ide vedľa zaparkovaných aut. Ľudia nemajú kde parkovať a najradšej pred domom.
od tunela do dubravky hore tym kopcekom je to take.. musis si uvedomit ze mas MTB plaste cize tebe je sumak co je na kraji tej cesty
najvacsie peklo je ked musim ist v nejakom strednom pruhu lebo pravy odbaca kamsi kam ja nechcem, napriklad od tesca lamac do lamacu. je tam sice 50tka ale nikto tam 50 nechodi vratane busov.
v pondelok som siel okrem ineho aj po tej devinskej ceste smerom do mesta, za mnou autobus ale kedze oproti stale nieco islo alebo mal zastavku tak nemohol predbiehat. No a on musel ist tak 2-3 metre za mnou nalepeny. Kebyze spadnem na tych dierach co su tam tak nema sancu a prejde po mne.
ale o to nejde, proste cyklista nema vymetat ten najposlednejsi kraj cesty len pre to aby panko v plechovej krabici na 4 sirokych gumach nemusel ani zlozit nohu z plynu a mohol spat dalej za jazdy
dokial sa toto bude ludom vtlkat do hlavy ze cyklista je skodna na ceste tak sa nic nezmeni
mám 23c plášte na commuteri Schwalbe Lugano, za 2 roky a nejakých 6000km som dostal v BA na ňom len 3 defekty, aj to boli také, že to by som prerazil aj pneumatiku určenú na down hill. Asi robím potom niečo zlé. Je zaujímavé, že v Nemecku, Rakúsku, Anglicku, či Španielsku nemajú problém jazdiť pri pravom okraji cesty. Či tam tam majú len tupé kamienky? Zaujímavé. Tieto legendy o sklom vysypaných cestách, ostrých kameňoch počúvam už roky.
ale o to nejde, proste cyklista nema vymetat ten najposlednejsi kraj cesty len pre to aby panko v plechovej krabici na 4 sirokych gumach nemusel ani zlozit nohu z plynu a mohol spat dalej za jazdy
dokial sa toto bude ludom vtlkat do hlavy ze cyklista je skodna na ceste tak sa nic nezmeni
Tvoje plaste nikoho nezaujimaju. To je tvoja a iba tvoja osobna vec co si obujes a ako sa na tom bojis defektu. Nikoho v premavke to nezaujima a na nic ta to neopravnuje.
A budem trosku diablov advokat.
Z pohladu plynulosti cestnej premavky je zial cyklista skodna, podobne ako stary traktor a kombajn. Aj preto cyklisti, podobne ako pomale traktory a kombajny nemozu chodit vsade.
Idealne by bolo, keby sa so stavbou cyklotras zacali aj viac oznacovat kriticke useky, kam cyklista ne/moze chodit. Vseliake uzke stupania, useky kde su paralelne cyklotrasy a podobne. Dospelo by to do stavu, kedy by roznych konfliktnych a stresujucich situacii v oboch taboroch vyrazne ubudlo a prestali by sme sa vytlacat a obmedzovat na uzkych cestach.
Lebo realita je taka, ze cyklista v hustej premavke proste nerobi dobrotu, tak ako auto s povolenim na plnej hradzi (raz som dokonca videl, ako nejaky chudak na bicykli vynadal na hradzi pomalovanemu policajnemu autu, ten bol top)
zbohom
10 min dozadu
Cyklista nema povinnost jazdit po cyklo ceste ak ide subezne s cestou, na druhu stranu, chodec nema co na cyklo ceste co robit.
toto je ekvivalent ak by cyklista isiel v zakaze (napr elektrickova trasa na Starom moste, dialnica, tunel...)
Mimochodom este sa mi osobne nestalo, aby v takej situacii nepomohol zvoncek. Skvela 1€ vec...
tak isto ako klakson v aute nie je na stale vytrubovanie po pomalsich autach
Takže logicky, cyklista by mal využívať cestičku pre cyklistov. Ak tam je. Keďže tam je, tak na tom mieste chodec na cestičke pre cyklistov je ekvivalent cyklista na ceste.
Ak budete tvrdiť, že cyklista nemusí využívať cestičku pre cyklistov, ak tam aj je, tak načo sa budú? Poďme rušiť cestičky pre cyklistov, sú zbytočnosť.
Praveze nie