Kategórie
Bike-techServis vidlíc, tlmičov a teleskopických sedloviek # údržba # vidlica # tlmič # oprava # poradenstvo # náhradné diely # technické otázky # servisovanie
mam otazku, kolko vas priemerne stoji servis vasho (vzduchoveho) Fox tlmica a kde si ho davate servisovat? Ja ho musim zaslat priamo do Slovkolexu pretoze potrebujem vymenit jeden diel aby som si ho mohol servisovat neskor sam, ale ta cena ma celkom dviha zo stolicky (108 Euro).. Hadam to bude jednorazova investicia.
resp. ak by mal niekto doma pokazenu/zlomenu dhx 5, odkupil by som ju na nahradne diely
posledný komentár: 17. 8. 2025 o 12:31
Akcia -23% RockShox Vivid Ultimate RC2T Standard tlmič, 230 x 62.5 mm
579 €
-23%
MOC 919 €
-30% RockShox Deluxe Ultimate RCT Trunnion tlmič, 205 x 60 mm, OEM
329 €
-30%
MOC 469 €
-9% RockShox SIDLuxe Ultimate RL 3P Standard tlmič pre Specialized Epic Evo, 190x45 mm
455 €
-9%
MOC 569 €
Akcia -14% FOX Float DPS Trunnion Remote Up Factory PTL SV EVOL tlmič, 165x45 mm
509 €
-14%
MOC 649 €
savings RockShox Vivid Ultimate RC2T Standard tlmič, 230 x 65 mm
579 €
savings
MOC 909 €
savings RockShox Super Deluxe Ultimate Flight Attendant RC2T tlmič, 185x55 mm
709 €
savings
MOC 1 049 €
-20% RockShox fork DAMPER ASSEMBLY - REMOTE 17mm (POPLOC, PRE-2013 PUSHLOC) TURNKEY (THREAD PITCH 0.8mm)
62,99 €
-20%
MOC 78,99 €
savings RockShox servisná sada, 200 hodín, pre vidlice 30 Gold a Silver
11,99 €
savings
MOC 24,99 €
savings RockShox Service Kit Basic pre tlmiče Monarch DebonAir AirCan (2015-2016)
11,39 €
savings
MOC 24,99 €
savings RockShox servisný kit pre vidlice Judy, 200 hodín/1 rok
15,19 €
savings
MOC 24,99 €
-19% RockShox 200 hod/1 rok servisná sada pre tlmič Super Deluxe
53,99 €
-19%
MOC 66,99 €
RockShox Service Kit Basic pre tlmiče Vivid Air B1 Air Can (2014-2015)
27,99 €
MOC 33,99 €
-19% RockShox 200 hodín / 1 rok servisný kit - SUPER DELUXE THRUSHAFT C1 - TREK (2021)
53,99 €
-19%
MOC 66,99 €
potrebujem rozobrať vidlicu na Merida Crossway 40-V, modelový rok 2014. Označenie vidlice je SR NEX ML 63, čo asi bude nejaký OEM model robený priamo pre Meridu, lebo som sa s ním ešte nestretol (na novších modeloch je už klasická NEX HLO s tými modrými čiapkami). Na pravej strane ako je manual lock vôbec neviem ako dať krytku a páčku dole bez toho aby som ju nezlomil. Vedeli by ste niekto?
Ak kvôli servisu alebo výmene patróny pružiny tak áno babrať sa s vrchom má zmysel
Páčka locku by sa z tade mala dať vylúpnúť (tenký nožík, ale jemne. Alebo nechty ak na nich niekomu nezáleží a je sadomaso
Na vybratie struny je treba tak isto ten špeci klúč alebo ak si niekto trúfa tak blitzky
Na bežný servis a vybratie bordelu treba dať dole spodné nohy na spodku by mali byť buď 1 matka na každej nohe alebo skrutky. Tie treba čiastočne odkrútiť a ak sa piestnica nehýbe voľne tak po nich trsnúť drúkom alebo asi lepšie gumeným kladivom a skrutky /matky odkrútiť a stiahnuť spodné nohy
aj cítiš rozdiel?
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
.... inak povedane, chlapi neserte na zakladny servis, aby to nedopadlo takto...
este Grip patrony rozobrat a pretesnit.... som zvedavy aky bude olej v nich...
Po servise a reklamacii v slovkolexe je tlmic lenivý
Aj pri nizaom tlaku pruzenia a otvorenom tlmeni.
Pri strednej polohe locku je uz úplne tvrdý.
Predtym bol len mierne zavretý.