Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Ak mizne voda moze to byt prasknute tesnenie pod hlavou a stade pojde voda bud rovno do valcou alebo do oleja , pozri sa ci ked otvoris viecko od oleja ci na nom neni bieli nanos ak je tak ti unika voda do oleja alebo na mierke moze byt vidiet voda . ak ide z vifuku bieli dym zere ti to vodu ak modrý tak olej.
v nadrzke ziadne olejove skvrny nie su, olejove viecko je ciste a ani kvapky vody neboli na mierke. Biely dym ide len pri nastartovani resp ked je studeny motor
este ma napadla taka vec. minule som dal servisovat turbo. Vo firme co ho repasovala tak mi povedali ze turbo natlakovali a tesni vsetko. V servise po namontovani mi povedali ze turbo netesni, ale ze to nejak pretesnili. Moze to byt aj to ze tam prdlo nejake tesnenie a vsetko unika odtial? Od kedy mam funkcne turbo tak ho aj poriadne vyuzivam tak...
ako prve im daj skontrolovat sacie potrebie (nie je potrebne kontrolovat tesnenie,aspon vylucis zbytocnu robotu s hlavou), su pripady ze to tecie tade, ak je to OK,tak daj skontrolovat tesnenie pod hlavou,hlavu aj blok motora
doma mozes tiez naliat chladiacu a pozeraj kade bude tiect
misung
To co je vytecene pod autom moze byt nemrzka (ludovo fridex). Treba dvihnut auto a zistit odkial to tecie. Pri pezote toho moze byt viac. Chladic egr, chladic motora, vodna pumpa, termostat, hadice, kurenie, nadrzka atd.
Treba doliat po max a poriadne to pred tym prebehnut, ten tlak vtedy jasne ukaze netesnost.
ABS ESP najskor nejake cidlo na kolese hnily konektor alebo samotne cidlo. Treba diagnostiku.
Okolo vstrekov mas naftu. Podfukuje ti tesniaci kruzok na vstreku. Treba to pretesnit. Kruzky stoja par susnov. Treba to riesit ASAP, lebo ked sa tam tie vstreky pripecu tak amen tma. A bude sa to len zhorsovat-smrad v kabine atd atd.
lapaloma tak toto co ostava pod autom je cierne a mazlave takze jedine olej, mozno je tam aj fridex zamiesany niekde, ale hlavne olej vidno na dlazbe. A tamto dobre vediet, vdaka
lapaloma tak toto co ostava pod autom je cierne a mazlave takze jedine olej, mozno je tam aj fridex zamiesany niekde, ale hlavne olej vidno na dlazbe. A tamto dobre vediet, vdaka
Mazlava je aj chladiaca a pezot pouziva taku tmavu zelenu sracku takze to moze byt kludne ona. Namoc do toho bielu servitku. Ak to bude mat farbu do hneda olej ak do zelena nemrzka.
Tak?
Na starých prevodovkach bol kontrolný srob na boku prevodovky ktorý sa povolil a zistil či tam je a zo spodu vypustaci srob.
Na automatoch sa olej v prevodovke mení teda mal by sa meniť a na manuálnej prevodovke je doživotný olej ale vymeniť sa dá samozrejme ale veľa ľudí to nerieši tak isto aj dyferencialny olej.
Ako sa kontroluje olej v prevodovke?hmm?
Prevodovka nemá s tým nič spoločné
Nie? Čierne mazľavé pod autom a prevodový olej s tým nemá určite nič. Neslzí manžeta náhodou?
Ja kontrolujem na svojom héble olej v prevodovke cez náhon tachometru.
tie problemy nastali po pretesnovani turba? ak ano,tak problem je v tom turbe....
Áno. Od kedy sa robilo turbo tak mi tečie olej. ako ho tlakuje tak asi presakuje. Olej vidno na mieste kde je turbo...viac uvidím keď bude na zdvihaku keďže turbo je dosť blbo mieste ze len zospodu ho vidno
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
este ma napadla taka vec. minule som dal servisovat turbo. Vo firme co ho repasovala tak mi povedali ze turbo natlakovali a tesni vsetko. V servise po namontovani mi povedali ze turbo netesni, ale ze to nejak pretesnili. Moze to byt aj to ze tam prdlo nejake tesnenie a vsetko unika odtial? Od kedy mam funkcne turbo tak ho aj poriadne vyuzivam tak...
doma mozes tiez naliat chladiacu a pozeraj kade bude tiect
auto suce do servisu,bacha na to
To co je vytecene pod autom moze byt nemrzka (ludovo fridex). Treba dvihnut auto a zistit odkial to tecie. Pri pezote toho moze byt viac. Chladic egr, chladic motora, vodna pumpa, termostat, hadice, kurenie, nadrzka atd.
Treba doliat po max a poriadne to pred tym prebehnut, ten tlak vtedy jasne ukaze netesnost.
ABS ESP najskor nejake cidlo na kolese hnily konektor alebo samotne cidlo. Treba diagnostiku.
Okolo vstrekov mas naftu. Podfukuje ti tesniaci kruzok na vstreku. Treba to pretesnit. Kruzky stoja par susnov. Treba to riesit ASAP, lebo ked sa tam tie vstreky pripecu tak amen tma. A bude sa to len zhorsovat-smrad v kabine atd atd.
Mazlava je aj chladiaca a pezot pouziva taku tmavu zelenu sracku takze to moze byt kludne ona. Namoc do toho bielu servitku. Ak to bude mat farbu do hneda olej ak do zelena nemrzka.
Sprostosť.
V zime sa bežne tvorí na viečku taký biely sopeľ.
Skontroloval si olej v prevodovke?
Prevodovka nemá s tým nič spoločné
Tak?
Na starých prevodovkach bol kontrolný srob na boku prevodovky ktorý sa povolil a zistil či tam je a zo spodu vypustaci srob.
Na automatoch sa olej v prevodovke mení teda mal by sa meniť a na manuálnej prevodovke je doživotný olej ale vymeniť sa dá samozrejme ale veľa ľudí to nerieši tak isto aj dyferencialny olej.
Prevodovka nemá s tým nič spoločné
Nie? Čierne mazľavé pod autom a prevodový olej s tým nemá určite nič. Neslzí manžeta náhodou?
Ja kontrolujem na svojom héble olej v prevodovke cez náhon tachometru.
To je marketingový dríst - vieš si predstaviť origo olej z výroby po 300-400 tis. km?
Áno. Od kedy sa robilo turbo tak mi tečie olej. ako ho tlakuje tak asi presakuje. Olej vidno na mieste kde je turbo...viac uvidím keď bude na zdvihaku keďže turbo je dosť blbo mieste ze len zospodu ho vidno
Ano viem?