Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Na druhú stranu, toto vypracovanie je, mám pocit, na hojdačke už aj v Mercedese a BMW. Topspeed trebárs teraz dali test MB AMG GT63 a najväčšia výtka bol zúfalo rozvrzganý interiér. Al C klassa aktuálnej generácia mala zozačiatku ten problém.
Ono, ked by som napr. cinu "virtualne" porovnat napr. s Mercedesom R class z uvodu strany, tak vela veci, samozrejme nie technologie, ktore prisli casom a neboli dostupne vo vyvoji tu uz Mercedes a predpokladam aj bavori a podobni davnejsie mali. R class vysla myslim 2006. Vela veci z coho bol ten pan odvaleny (len som to preklikal, neviem o vsetkom) bola uz v tej dobe. Samozrejme LED svetielka a novy fancy design vtedy este nebol.. Cize sikmaci maju sklz +-15-20 rokov, ale ich tempo je závratné, ako rychlost na nemeckej dialnici. a ta 1.5l premiova atmosfera
Tak teda po dlhej odmlke pridam aj niečo z vlastneho archivu. Rossfeld Panorama Strasse na nemecko-rakúskom pohraničí blizko tzv. "Eagles nest"
Pekná vyhliadková cesta po horách s maximalnou n. výškou cez 1600 m.n.m.
Pri presune z projektu na projekt som si neodpustil malu zachadzku 9€ vstupne pre osobak.
Pozeram nato, je to riadna štreka. V dany moment som sa ponahľal na hotel do Luxemburska a na Alpenstrasse som bol okolo 14tej. To som potom doháňal na autobahn-och.
Ale vďaka za tip, ulkladam
4 roky uplynuli aj pre limo. Tak sa maj, bavorský hybrid. Nebol zlý, ba naopak v mnohých ohľadoch lepší ako vtedajšia S class, ale pokiaľ bude doba priať a zdravie slúžiť, už len čistokrvné benzínové kone.
Prajem všetkým zdravie, pokoj, prajnosť, a nech nás šťastie neobchádza. Aj keď niečo mi hovorí, že doba, ktorá prichádza, vyskúša každého. V mnohých ohľadoch. Tak si držme klobúky (a palce).
Je to 2023 AMG E53 4MATIC+ sedan, Night Packet plus TrackPace, odblokovaný.
Kristina Je to 3.0 R6, výkon 435 (457) k, torque 520 (+250) Nm, údaje v zátvorke sú momentálne pri plnom využití EQ Boost. Čiže vlastne to pure petrol nie je
corsair Baterka sa mi pri mojich autách nestihla nikdy vybiť, ale áno viem je to vcelku bežný gadget.
Je to 2023 AMG E53 4MATIC+ sedan, Night Packet plus TrackPace, odblokovaný. Kristina Je to 3.0 R6, výkon 435 (457) k, torque 520 (+250) Nm, údaje v zátvorke sú momentálne pri plnom využití EQ Boost. Čiže vlastne to pure petrol nie je
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Pekná vyhliadková cesta po horách s maximalnou n. výškou cez 1600 m.n.m.
Pri presune z projektu na projekt som si neodpustil malu zachadzku
Ak je projekt niekde viac na západe, tak sa oplatí pokračovať po Deutsche Alpenstrasse.
Ale vďaka za tip, ulkladam
Prajem všetkým zdravie, pokoj, prajnosť, a nech nás šťastie neobchádza. Aj keď niečo mi hovorí, že doba, ktorá prichádza, vyskúša každého. V mnohých ohľadoch. Tak si držme klobúky (a palce).
Kristina Je to 3.0 R6, výkon 435 (457) k, torque 520 (+250) Nm, údaje v zátvorke sú momentálne pri plnom využití EQ Boost. Čiže vlastne to pure petrol nie je
corsair Baterka sa mi pri mojich autách nestihla nikdy vybiť, ale áno viem
Kristina Je to 3.0 R6, výkon 435 (457) k, torque 520 (+250) Nm, údaje v zátvorke sú momentálne pri plnom využití EQ Boost. Čiže vlastne to pure petrol nie je
ja bez elektriky