Caute. Vopred sa ospravedlnujem ak tu tato tema uz existuje... uz dlhsie zvazujem vymenit svoju mechaniku XX1 za AXS no chcel by som od Vas co ju vlastnite par skusenosti/dokazov ze sa to za tych 800e fakt vyplati... Lebo mat iba o jeden bowden menej za 800e to sa mi fakt nechce... V com je to AXS tak brutalne? Dikes
Strasne malo jasnych informacii je dostupnych.
Nevie z toho clovek pochopit co je optimum.
Vo finale, tak ako tu uz bolo spomenute, zrejme najlepsie riesenie je pouzite cely ecosystem, aby to bolo plnohodnotne.
Pohravam sa s myslienkou (ked sa dam dokopy), ze o par rokov by som nahodil tento system na bajk.
ALE… vo finale by som chcel pedale Asioma mx2 co mozno nebude fungovat s FA.
Tiez by som si to niekde chcel vyskusat.
Kristina daj vediet ako to funguje, ked sa k tomu dopracujes
Len si prečítajte na zahraničných forách že sú prípady kedy to nefunguje dobre. Písalo tam pár ludí že to zamrzlo a atd, stále to je iba nejaká elektronika asi by bolo lepšie pár rokov ešte počkať.
Tak aj so starym axs pise sem tam niekto, ze to nerobi co to ma…
Kamosovi meni na novom canyone gx trans salter za novy, blbol od nova.
Tak s FA to nebude ine.
Niekto mi tu daval link na prevodnik pre transmission na 104bcd… za toho certa to neviem najst. ??♂️ hladal som aj inych temach.
Dik za znovu poslanie
Na Flight Attendant nemusis cakat roky, lebo to uz viac ako rok jazdci pouzivaju, Takze je to vyladene. Len to potrebuje mat konkretny powermeter, a mat FA na vidle aj na tlmici a tiez mat Transmission od SRAMu aby vedelo aky mas prevod nahodeny. A co je najdolezitejsie, musis mat bike, ktory je stym kompaktibilny a tych nie je vela. Ide o geometriu biku a ako sa sprava. Jednoducho FA je ladane na konkretny model biku.
este dodam ze Flight Attendant je dobry na XCO kedze tam je trat kratka a neustale sa strieda kopec, zjazd, technicke prekazky. Pri maratone az take velke vyuzitie nema, lebo podmienky sa ti tak rychlo nemenia aby si musel(a) neustale prepinat vidlu/tlmic.
este dodam ze Flight Attendant je dobry na XCO kedze tam je trat kratka a neustale sa strieda kopec, zjazd, technicke prekazky. Pri maratone az take velke vyuzitie nema, lebo podmienky sa ti tak rychlo nemenia aby si musel(a) neustale prepinat vidlu/tlmic.
To si asi nešiel maratóny v ČR, alebo v Taliansku. Niektoré sú ako XCO, ale na 80km.
A ako som písala vyššie, najskôr bol zaradený pre odpruženie určené pre enduro a downcountry.
zatiaľ iba prevody... Ale už som mala ponuku na testovanie špeciálneho odpruženého gravel rámu s vidlou. Ale po odsúhlasení sa viac už neozvali. Asi momentálne testujú inde.
SRAM force AXS ... vsetky baterky (prehadzovacka, prevodnik, paky) nabite a aplikacia hlasi stav OK, vsetko pripojene, dokonca som vsetko aktualizoval na novy firmware ...
a napriek tomu lava paka neradi kazetu smerom dole ... po zatlaceni tlacitka na pake zasieti zelena kontrolka, ale po stlaceni paky ani ťuk... prava paka smerom hore kazetu radí ...
v com moze byt problem ? diky
mne sa toto stalo ked som vybral a zalozil gombikovu baterku v pake. musel som potom spravit nove kompletne parovanie vsetkych komponentov cez prehadzovacku. potom to znova islo. ked nepomoze toto, potom asi len reklamovat..
Dnes na vyjazde sa mi vybila baterka v radeni
takze 3 hodiny som teraz siel bez radenia, aj Cerovku. Zostalo mi to na 6. najvacsom pastorku, takze celkom sa na tom dalo ist, teda az na cestu domov popri dunaji...
Poucenie - raz za cas sa treba kuknut na spodnu stranu, ci to pri preradovani uz neblika nacerveno
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://www.pinkbike.com/news/review-rockshox-flight-attendant.html
Strasne malo jasnych informacii je dostupnych.
Nevie z toho clovek pochopit co je optimum.
Vo finale, tak ako tu uz bolo spomenute, zrejme najlepsie riesenie je pouzite cely ecosystem, aby to bolo plnohodnotne.
Pohravam sa s myslienkou (ked sa dam dokopy), ze o par rokov by som nahodil tento system na bajk.
ALE… vo finale by som chcel pedale Asioma mx2 co mozno nebude fungovat s FA.
Tiez by som si to niekde chcel vyskusat.
Kristina daj vediet ako to funguje, ked sa k tomu dopracujes
https://m.pinkbike.com/news/spotted-vali-holl-appears-to-be-testing-a-flight-attendant-equipped-rockshox-boxxer.html
https://bikerumor.com/yt-tues-carbon-dh-bike-of-world-champ-vali-hoell-with-rockshox-blackbox-dh-fork/
Kamosovi meni na novom canyone gx trans salter za novy, blbol od nova.
Tak s FA to nebude ine.
Dik za znovu poslanie
To si asi nešiel maratóny v ČR, alebo v Taliansku. Niektoré sú ako XCO, ale na 80km.
A ako som písala vyššie, najskôr bol zaradený pre odpruženie určené pre enduro a downcountry.
a napriek tomu lava paka neradi kazetu smerom dole ... po zatlaceni tlacitka na pake zasieti zelena kontrolka, ale po stlaceni paky ani ťuk... prava paka smerom hore kazetu radí ...
v com moze byt problem ? diky
takze 3 hodiny som teraz siel bez radenia, aj Cerovku. Zostalo mi to na 6. najvacsom pastorku, takze celkom sa na tom dalo ist, teda az na cestu domov popri dunaji...
Poucenie - raz za cas sa treba kuknut na spodnu stranu, ci to pri preradovani uz neblika nacerveno