Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Ne ne nedobre … máloktorá žena by Giuliu ocenila a vedela z jej nepochybneho potenciálu vyťažiť maximum . Teraz aspoň nebude mat výhovorky , že prečo mi nehelfne pri ceste na dovolenku Multivanom . Zoberieme jej káru 😜😜😜
a toto by asi nebrali na dovolenku miesto multivanu ci? do 300h by sme sa asi nezbalili ani 2 na dovcu
Staršie deti odrastajú , tak snáď už na dovolenky nebudem stále ťahať “ mikrobus “ . Véčko už asi v tomto živote nebudem riešiť , s Multivanom som spokojný … asi by mi neodtiahol 3tony dreva s komplet naloženým kufrom a 7 pasažierov . Sám som tomu neveril . Je to skutočne multifunkčný stroj .
Ono záleží, či má človek auto len ako pracovníka, ktorý toho musí čo najviac previezť z bodu A do bodu B, alebo sa aj rád zvezie a má z neho radosť. Pre tú druhú vec je samozrejme najlepší ten sedan alebo coupé so slušným podvozkom. To je potom ten rozdiel medzi užívateľom a petrolheadom. Zatiaľ čo bežného užívateľa nezaujíma nejaký priestorový 5-prvok vzadu, petrolheada nezaujíma, koľko strčí dovnútra bicyklov. Mňa napríklad vôbec nezaujíma, koľko je v mojom aute vzadu priestoru pre nohy. A nepotrebujem byť ani majstrom vo vození vzduchu v kufri. Ale nevedel by som sa stotožniť s autom, ktoré má pohon predných kolies a miesto zadnej nápravy trubku z prívesného vozíku.
Časy, keď som mal Saxo, tak som musel parkovať čo najviac vpredu, lebo sa mi niekoľkokrát stalo, že mi ho skoro ťukli, ako nebolo vidno vidno (ľudia si mysleli, že prázdne miesto) a vleteli na parkovacie miesto. To isté aj pri MGF čo mám, to sa vie a schovať aj za Fabiu 1. generacie.
Chcel som silou mocou do neba. Uz ziaden chiptuning, ziadne driftovanie... Pocet valcov som vydelil dvoma, objem motora tiez. Papierovy vykon ostal. Po prvych 1700km nasledovne - bez nabijania za 8,8l/100km s nabijanim za 8,1l/100km. V zatacke je to nedotacave a ked sa chyti zadok tak cele zle v zhladom na kratky razvor a 2tony...230e v m-baliku
Myslim, ze do neba uz nechcem, vratim sa s5 ku chipnuningu a driftovaniu ?
Na tej mojej i3 sa mi tak celkom nepozdavali tie uplne cierne kolesa (vid obr. vyssie)... mam radsej taky vyraznejsi styl. Tak so si ich trosku skraslil na styl povodnych v cierno striebornej kombinacii, aj ked ta leskla plocha nejde az k stredu rafikov. Uvedomujem si, ze nie kazdemu sa to musi pacit tento styl, ale mne sa to celkom pozdava. Este male zadne kridielko po vzore origo BMW z karbonu a image takmer dokonale. Vsak ked to auto zrychluje ako Ferrari ci Porsche pred 40-50 rokmi...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Staršie deti odrastajú , tak snáď už na dovolenky nebudem stále ťahať “ mikrobus “ . Véčko už asi v tomto živote nebudem riešiť , s Multivanom som spokojný … asi by mi neodtiahol 3tony dreva s komplet naloženým kufrom a 7 pasažierov . Sám som tomu neveril . Je to skutočne multifunkčný stroj .
Je to neskutocne veľké auto . SuperB pre cestujúcich vpredu vzadu je “stiesnený “ oproti es300h . Kufor ujde …
Myslim, ze do neba uz nechcem, vratim sa s5 ku chipnuningu a driftovaniu ?