nechápem tú obrovskú rýchlosť pri pristávaní bez podvozku.
Pri pristávaní má lietadlo štandardne vysunuté maximálne klapky a slats, čo umožňuje letieť 130 uzlov. V clean konfigurácii je minimálna rýchlosť 220 uzlov (407km/h) a presne to sme videli na videu.
Nepochopiteľné je aj to, prečo zosadli až na konci dráhy. (Na fotke som vyznačil, kde približne sadol na dráhu, správne to má byť tam, kde je šípka). Smer pristávania bol na juh.
Nelogické je použitie masívneho zemného valu za dráhou, na ktorom sú antény lokalizátora, na ňom sa lietadlo rozbilo.
Podľa správ piloti prerušili prvé pristátie a pri stúpaní narazil vták do pravého motora, to však stále nevysvetľuje, prečo nemali spustený podvozok (na tomto type sa dá vysunúť aj manuálne bez hydrauliky) a prečo boli bez klapiek, toto spravidla výpadok motora nespôsobuje. Bez podvozku sa ani nedajú zapnúť thrust reversers, lebo tie sú blokované, kým čidlá na podvozku nesignalizujú, že lietadlo je na dráhe.
Na objasnenie týchto záhad si budeme musieť počkať, až zverejnia informácie z čiernych skriniek.