Nejaký  čas som hľadal čo by mne vyhovovalo.
Dvojpiest 315 a smrt30  bol základ...
Nie že  by nebrzdili ale bolo nutné  mať  "rozpočet na brzdenie" ako plachtár na pristátie ?.
Skokove zlepšenie bolo stvorpiest  520 a smrt64.Ten kotúč ale tiež úplne neuspokojil, tak ďalší skok bol Magura MDR-C. Limit vidlice bol 180mm.To bolo rovnaké v predu aj v zadu
Prišla zmena a 
vidlica zniesla viac tak 520&MDR-C 203 v predu a vzadu dvojpiest8100 a MDR-C 180 .
Keď som utrapil po 5 tkm predný konusovy 
naboj preplietol som si dt350 6bolt aj preto že som pošluloval po MDR-P 220. No a čo sa týka brzdenia limit je už len moja kondícia,aby som to udržal?
Alebo lepšie povedané cestou z Holí alebo Magury nemusím zastať aby vychladli brzdy,ale uľaviť  rozklepanym ručičkam ?