Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Výpredaj -25% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.4" ProWALL plášť, kevlar
55,99 €
-25%
MOC 82,99 €
savings Specialized Ground Control Sport 27.5x2.35" plášť, drôt
17,49 €
savings
MOC 24,99 €
-14% Pirelli Scorpion™ E-MTB M 27.5x2.6" HyperWALL SmartGRIP Gravity plášť, TLR, kevlar, zlaté nápisy
63,99 €
-14%
MOC 91,99 €
Akcia -27% Pirelli Scorpion™ Race Enduro M 27.5x2.50" DualWALL SmartEVO plášť, TLR, kevlar
65,99 €
-27%
MOC 99,99 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB M 27.5x2.60" HyperWALL™ SmartGRIP Gravity plášť, TR, kevlar, classic
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
savings Schwalbe RACING RALPH 27.5x2.25" TLR plášť, kevlar
24,99 €
savings
MOC 44,99 €
Výpredaj -25% Pirelli Scorpion™ Enduro R 27.5x2.4" SmartGrip ProWALL plášť, kevlar
50,99 €
-25%
MOC 76,99 €
Presne. A potom by napisala na forum, ako doliala chladiacu kvapalinu do oleja a co ma teraz robit.
Ale plne rozumiem, nikto uz na to nema nervy a davno by to koleso kazdy otvoril a skontroloval. Holt, nie kazdy je technicky typ. Aj taki musia byt, ved prave z nich zije servis.
Ale plne rozumiem, nikto uz na to nema nervy a davno by to koleso kazdy otvoril a skontroloval. Holt, nie kazdy je technicky typ. Aj taki musia byt, ved prave z nich zije servis.
Ďakujem, že mi vždy pripomenieš moje "heroické" výkony
no a k bezdusiam - ono sa to tvari ako strasna veda z tu pritomnych dlhorocnych komentarov. ale vobec to tak nieje. je to ako ked sa prvy krat ucis vymenit/zalepit dusu.
a ked si ich nahodis doma sam, zostane ti aj paska, aj mlieko a ked sa nieco udeje a budes musiet riesit napr. cez vikend, sviatok .... tak operativne vyriesis a jazdis. alebo ti je lepsie cakat na servis?
este taka poznamka - ak nemas pristup ku kompresoru tak by som kupil domov booster. odkedy ho mam, nemam obavy z toho, ze by som bezdusak nenahodil a musel to cez niekoho riesit.
ano bezduse su vacsia papracka, je to oproti dusi drahe riesenie, ale pokial vela jazdis tak je to na nezaplatenie.