Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftdominikkellner7 napísal:
podvozok je slabo odhlučnený, Pomohli tomu lepšie pneumatiky.

tiež mám i30, ktoré konkrétne pneu ti pomohli?
17.03.2025 - 09:50:16
00
Jezus : v pohode,v zásade máš pravdu,ale kľudne sa môže stat,zvlášť po 15 rokoch a 200k km,ze začne sa kaziť viac veci súčasne a opravovať takéto auto sa stane nerentabilne,zvlášť keď auto kupuješ v rámci podnikania. Takže treba byť na to pripravený systémom,dnes sa rozhodnem,zajtra chcem nové;)

Mazda 3 : to ze nemá multilink je mierny fail,auto si ho jednoznačne zaslúži. Ďalej,už neviem ci sa dá hovoriť o bezporuchovosti atmosférickeho motora pri skyaktiv x,už je to asi príliš komplikované.

Teraz by som riešil asi golf v cene 34k.
17.03.2025 - 09:57:43
00
volodaj má to klasické problémy daného motora, ktoré môžu vyskočiť, jediné negatívum, hustota čerpacej siete, pozri si určite kde žiješ a najčastejšie sa pohybuješ, lebo je to dosť bieda. Bratislava ešte ako tak v pohode, ale zvyšok Slovenska škoda reči. Plus je, že môžeš využívať parkovacie domy.
17.03.2025 - 10:18:51
10
Potom je este teoreticky ina moznost - ak vies kupit na firmu, bez DPH ti do limitu mozno padne aj Passat.

Otec ma i30 1.5 dpi a za tu cenu na tie jeho ucely je to bezkonkurencne auto. Ale pre 2025 ma aj ten motor znizeny vykon a rovnako ako Ceed tie drahsie vybavy uz v porovnani s Golfom nedavaju zmysel. Skoda ze Astra ma vdaka tej PSA platforme tiez vzadu malo miesta a ta PSA cenova politika pri prisla ako zly vtip.
17.03.2025 - 10:20:13
00
arrow_leftzasnezeny_kaktus napísal:
S novym focusom niekto skusenosti nemate? V Active X vybave vyzera celkom pohladne

Na ten sa vykasli. Nema normalny motor a vyroba tento rok konci = uz to nejako dokopeme len nech to prejde cez vystupnu kontrolu.

Benzinovy trojvalec od Fordu nechces a tie dizle teraz v Nemecku obcas neprechadzaku uz prvou emisnou prehliadkou (vraj na STK sa mera inak ako ma povolene automobilka a preto to ani nejde reklamovat).
17.03.2025 - 10:52:33
00
arrow_leftdoki napísal:
tiež mám i30, ktoré konkrétne pneu ti pomohli?

Na Ceede som som odhlucnil kufor so zadnymi podbehmi zvnutra a pomohlo to velmi. Tu som sa o tom rozpisal na Kiafore:
https://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=31&t=9628&view=unread#unread
17.03.2025 - 11:00:27
00
cenova politika Peugeotu predovsetkym je uplne mimo. Neviem ani sa mi to nechce zistovat ci davaju na krame zlavy. Ale 508 tak draha, ze si kladiem otazku odkedy je peugeot premiovka? Ten prepad hodnoty po kupe musi boliet.

Stellantis hlavne zarezal bez pokracovatela jedno z naj aut co vyrabali. Posledna insignia bola jedno dospele podarene auto za relativne dobre prachy. Neni to zas az tak davno mozno 2 roky co mi to predajca v CR nukal nove za 850 tis czk. Kombi, dvojliter, automat, nepamatam si uz vsetko ale viem, ze som si hovoril, ze vsetko nutne na palube. Aj si sem tam takto povzdychnem, ze som to mal zobrat. Potom som tuto v Bratislave skusal GSi ale tam uz bola cena nad 44tis€ co mi doslo za Opel vela a bal som sa ze to odomna potom nikto nekupi. Ale jazdne to bol naozaj velmi podareny kocik.

Tam by tu mazdu 3 ktoru dnes ma dal na zadne sedacky :D


Naposledy upravil Zubesuch dňa 17.03.2025 - 11:04:36, celkovo upravené 1 krát.

17.03.2025 - 11:00:45
00
Tiež som si nedávno chcel kúpiť auto napriek tomu že môjmu starému 15 ročnému vlastne nič nebolo...ale hovorím si, že treba čosi čo najnovšie. Povedal som si, že už nepotrebujem Mercedes a stačí aj koncern...Zohnal som si pekného skoro ako nového Tiguana aj keď tiež má svoje roky. Musím povedať, že nie je to zlé auto, ale bohužiaľ ak si odmyslím vo VW modernejší virtuálny kokpit, tak Mercedes bohužiaľ vedie stále o obrovský kus vo všetkých ostatných oblastiach. Normálne ma niekedy prepadajú myšlienky to posunúť ďalej a vrátiť sa k starému GLK....Len najnovšie GLK dnes majú 10 rokov a bohužiaľ stoja viac ako by bolo slušné za ne pýtať. Ale človek nemusí premýšľať ako odhlučniť kufor, motorový priestor, ako zohnať gumy s čo najnižším hlukom, čo urobiť aby auto ťahalo odspodu, ako si krátkymi jazdami nezničiť emisný systém atď......
17.03.2025 - 11:04:22
00
arrow_leftJano1987 napísal:
volodaj má to klasické problémy daného motora, ktoré môžu vyskočiť, jediné negatívum, hustota čerpacej siete, pozri si určite kde žiješ a najčastejšie sa pohybuješ, lebo je to dosť bieda. Bratislava ešte ako tak v pohode, ale zvyšok Slovenska škoda reči. Plus je, že môžeš využívať parkovacie domy.


Začal som nad tým trochu uvažovať kvôli ekonomickejšej prevádzke. Jazdím 3-4x týždenne 40+40 km do práce (MT-KM). Čerpačka je v MT aj v ZA, takže to by bolo bez problémov a tieto 1.4 sa ešte dodávali s 50 litrovou benzínovou nádržou, keby sa šlo niekam kde je riedke pokrytie CNG stanicami. Zatiaľ je to len taká myšlienka, ale zaujalo ma to celkom.
17.03.2025 - 11:04:47
00
will emisne problemy sa myslim tykali 1.5 EcoBlue, 2.0 EcoBlue radsej tiez nie (remen v oleji, aj ked uz vraj maju k dispozicii remen z noveho materialu podobne ako v PSA), mHEV 1.0 EcoBoost uz maju pokial viem retaz, ale pri tych cenach to zas clovek porovna s Golfom a zisti ze napr. Focus nema ani vyduchy pre zadnych pasazierov atd..). Jediny zaujimavy model je podla mna 2.3 ale tam tiez nezmyselne osekavali naklady. A mozno este 3v 1.5EcoBoost, ale ten rychlo zarezali a zo zaciatku mal olej pumu pohanu ozubenim, ale neskor na nu dali mokry remen... A lepsie ako 1.5TSI to aj tak nie je.
17.03.2025 - 11:09:37
01
arrow_leftdoki napísal:
tiež mám i30, ktoré konkrétne pneu ti pomohli?


Good Year efficient grip 2 v lete, v zime Pirelli Cinturato Winter
17.03.2025 - 11:23:59
00
volodaj my máme v rodine LPG auto (dodatočné dorábane LPG). Bývalý kolega mal Octaviu III 1.4 TSI CNG. Kupoval to už ako jazdenku. Raz ročne s tým musíš na kontrolu, to je tak všetko navyše. Ak mal aj nejaké problémy, boli to problémy, ako keby mal obyčajnú benzínovú 1.4 TSI. Potom je tu otázka servisu, keďže síce môžeš mať problém s motorom, ale bežný servis ti to nemusí zobrať, lebo CNG. Dojazd čisto na CNG bolo okolo 300km. Inak bežný servis na tom mal. Raz ročne alebo max každých 15 tisíc km nový olej, poctivo to kontroloval, keďže mu to žralo tak 1l/3000km, ale podľa Škodovky to bolo v poriadku, norma je až 1l/1000km. Inak obyčajná 1.4 benzín 81kW Octavia.
17.03.2025 - 11:33:06
10
arrow_leftbranomelis napísal:
Tiež som si nedávno chcel kúpiť auto napriek tomu že môjmu starému 15 ročnému vlastne nič nebolo...ale hovorím si, že treba čosi čo najnovšie. Povedal som si, že už nepotrebujem Mercedes a stačí aj koncern...Zohnal som si pekného skoro ako nového Tiguana aj keď tiež má svoje roky. Musím povedať, že nie je to zlé auto, ale bohužiaľ ak si odmyslím vo VW modernejší virtuálny kokpit, tak Mercedes bohužiaľ vedie stále o obrovský kus vo všetkých ostatných oblastiach. Normálne ma niekedy prepadajú myšlienky to posunúť ďalej a vrátiť sa k starému GLK....Len najnovšie GLK dnes majú 10 rokov a bohužiaľ stoja viac ako by bolo slušné za ne pýtať. Ale človek nemusí premýšľať ako odhlučniť kufor, motorový priestor, ako zohnať gumy s čo najnižším hlukom, čo urobiť aby auto ťahalo odspodu, ako si krátkymi jazdami nezničiť emisný systém atď......

tak pod toto sa Ti kludne podpisem aj ja. Hviezda je hviezda
17.03.2025 - 12:02:32
01
arrow_leftdominikkellner7 napísal:
Good Year efficient grip 2 v lete, v zime Pirelli Cinturato Winter

Tieto letné good year som minulý rok kúpil aj ja a tiež ma prekvapili tichom. Ja som kupoval ale verziu suv, keďže mám japonské suv s klasickým japonsko/kórejským odhlučnením...
17.03.2025 - 12:15:16
00
Ja mám rád v podstate všetky autá...poteší ma aj keď mi niekto požičia starý Yaris...ale ak to má človek už jazdiť denne a rýchlo sa zaradiť do kolóny napríklad na modernom aute pomaly bez šance..Ten Tiguan musí najskôr dosiahnuť plniaci tlak a potom vystrelí, spodok úplne nič....GLK sa len stlačil pedál, počkalo sa okamih na prevodovku a od spodku auto na stovku doslova preskočilo ako elektromobil. Jazda v ľahkom teréne špička, automat si šiel krokom akýkoľvek kopec....Na tiguane mám manuál a prekvapilo ma, že pri cúvaní do kopca, ktorý mal asi 50m dĺžku a sklon tak 25% som spálil spojku - nepoužiteľné v teréne. Po nespevnenej ceste podvozok je ako rebriňák...GLK aj vo vyššej rýchlosti filtrovalo všetko....Servis na MB bol v podstate len prehnitá zadná nápravnica - vymenená v rámci nejakej divnej záruky po 14 rokoch. Ale aj tak je ten Tiguaník milý....Len čakal som od rádovo novšieho auta menší rozdiel v celkovom spracovaní....Ostatné aj nové autá sú už na dotyk ďaleko horšie ako Tiguan alebo všeobecne koncern...Aj super auto Corolla pôsobí veľmi podivne, keď sa do toho sadne. Dokonca nová stojí menej ako starší Tiguan.
17.03.2025 - 12:17:49
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up