Kategórie
Bike-techposledný komentár: 20. 8. 2017 o 20:25
Výpredaj -10% Goodyear Newton MTR 27.5x2.6" Dynamic:Trail² plášť, TR, kevlar
52,99 €
-10%
MOC 59,99 €
savings Maxxis Minion DHF 27.5x2.30" EXO plášť, TR, kevlar
34,99 €
savings
MOC 69,99 €
savings Maxxis Ikon 27.5x2.20" EXO 3C Maxx Speed plášť, TR, kevlar
42,99 €
savings
MOC 78,99 €
savings Maxxis Minion DHF 27.5x2.50" DH 3C MaxxGrip plášť, drôt
47,90 €
savings
MOC 76,99 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB M 27.5x2.60" HyperWALL™ SmartGRIP Gravity plášť, TR, kevlar, classic
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
-33% Maxxis Dissector 27.5x2.60" WT EXO+ 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
59,90 €
-33%
MOC 89,99 €
-42% Maxxis Dissector 27.5x2.60" WT EXO 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
49,90 €
-42%
MOC 85,99 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27.5x2.6 HyperWALL TLR plášť, kevlar
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
Výpredaj -22% Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27.5x2.8" HyperWALL plášť, TLR, kevlar
61,99 €
-22%
MOC 88,99 €
Výpredaj -16% WTB Vigilante 27.5x2.50" TCS, Tough High Grip plášť, kevlar
47,99 €
-16%
MOC 66,99 €
Schwalbe EDDY CURRENT FRONT 27.5x2.80" Evolution Soft plášť, TLE, kevlar
65,99 €
MOC 76,99 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ Race Enduro T 27.5x2.50" DualWALL, SmartEVO DH plášť, TLR, kevlar
65,99 €
-26%
MOC 99,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
https://int.vittoria.com/pages/tire-pressure
cesta sedi, mtb dava mensie tlaky
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!
Mam starsiu varku, cize 29x2.1 ma 52-53mm na 25mm rafiku.
Hmotnostna tolerancia Schwalbe je 7%. Treba im pisat ked to prekrocia, pretoze v poslednej dobe QC na urovni podpriemernej ciny.
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!
Tak ťa výroba je riadny šit....preto to nemám na žiadnom biku
Roztrhol som bočnicu na CrossKing 29x2,0" . Sú to jediné plášte, ktoré sa mi podarilo nahodiť ako bezduše na ráfik DT Swiss XR361.
Mám skúsenosti s:
- CrossKing 29x2,2: malý vnútorný priemer
- CrossKing 29x2,3: veľmi malý vnútorný priemer (aj s dušou poriadne nenaskočila patka)
- Tufo Thundero a Speedero 19x37: malý vnútorný priemer, ale problém bol hlavne šírka plášťa
- Schwalbe Marathon Almotion 29x40: nahodiť šiel dobre, ale patky nedržali a v zákrute púšťalo mlieko
Ešte doplním, prečo je z časti problém s plášťami na XR361. Ide o asymetrický ráfik. Diery pre niple na jednej strane zasahuje moc vysoko.
Inak, asi všetky finty s nahadzovaním bezduší poznám (najskôr s dušou, ručne nahodiť jednu stranu, fúkať bez ventilu, booster, ...) a používam, ale teraz by som potreboval len radu o vnútornom priemere plášťov.
Roztrhol som bočnicu na CrossKing 29x2,0" . Sú to jediné plášte, ktoré sa mi podarilo nahodiť ako bezduše na ráfik DT Swiss XR361.
Mám skúsenosti s:
- CrossKing 29x2,2: malý vnútorný priemer
- CrossKing 29x2,3: veľmi malý vnútorný priemer (aj s dušou poriadne nenaskočila patka)
- Tufo Thundero a Speedero 19x37: malý vnútorný priemer, ale problém bol hlavne šírka plášťa
- Schwalbe Marathon Almotion 29x40: nahodiť šiel dobre, ale patky nedržali a v zákrute púšťalo mlieko
Ešte doplním, prečo je z časti problém s plášťami na XR361. Ide o asymetrický ráfik. Diery pre niple na jednej strane zasahuje moc vysoko.
Inak, asi všetky finty s nahadzovaním bezduší poznám (najskôr s dušou, ručne nahodiť jednu stranu, fúkať bez ventilu, booster, ...) a používam, ale teraz by som potreboval len radu o vnútornom priemere plášťov.
Bude problém medzi plášťom a zemou
To, že sem-tam je problém nahodiť plášť na niektoré ráfiky je známa vec.
bongo som rád, že s dt xr361 nemáš problém.
Inak Rocket Ron som skúšal tiež. Nebol problém nahodiť, ale po vypustení vzduchu z kolesa nedržal patku na mieste. To sa mi tiež moc nepáči.