Chudáci cestní cyklisti, čo pod 25 km/h prakticky ani nejazdia.
11.05.2025 - 09:50:37
12
Nic sa neopotrebuvava viac.Bludy a dohady.
To ze sa kolesa otacaju rychlejsie,neznamena ze aj motor sa toci rychlejsie.
Ten ide stale rovnako.
25 je len legislativa a nie ochrana motora ?
11.05.2025 - 19:24:25
02
Nehovoriac o tom že tie isté motory majú v USA a tam môžu 32.Tam by podľa tejto teórie iba menili komponenty.
11.05.2025 - 19:28:19
02
Asi tak
11.05.2025 - 19:37:44
00
arrow_lefttrial napísal:
Nic sa neopotrebuvava viac.Bludy a dohady

arrow_leftjack3r napísal:
Nehovoriac o tom že tie isté motory majú v USA a tam môžu 32.Tam by podľa tejto teórie iba menili komponenty.


Vazne, pani, na toto netreba PhD. z fyziky a dlhorocne studie, aby sme mohli zhodnotit, ze pri vyssich rychlostiach sa veci opotrebavaju rychlejsie. Ci to je pri 25 vs 32 km/h vyznamne, si teda nemyslim. Ale otazka bola ohladom odblokovania, co zvykne byt na 45-50 km/h a to je uz o inom.
11.05.2025 - 22:46:55
00
Hoorhay, radšej sa na to vyser. Netráp sa tým. Neeskaluj tému.
11.05.2025 - 23:12:10
01
arrow_leftHoorhay napísal:
Vazne, pani, na toto netreba PhD. z fyziky a dlhorocne studie, aby sme mohli zhodnotit, ze pri vyssich rychlostiach sa veci opotrebavaju rychlejsie. Ci to je pri 25 vs 32 km/h vyznamne, si teda nemyslim. Ale otazka bola ohladom odblokovania, co zvykne byt na 45-50 km/h a to je uz o inom.


Ako dlho dokaze ist priemerny Ebiket 40km/h ?Ja som zhodou okolnosti isiel vcera cca 37 a po par desiatkach metroch som to vzdal.Aj keby som bol v takej super kondicii ze by som to vladal udrzat na 40km/h tak jedine co opotrebujem rychlejsie je najmensi pastorok na kazete a retaz.Do kopca sa viac ako na 25 ajtak vo vacsine pripadov nedostanem.
12.05.2025 - 07:05:51
01
s čipom dokážeš ísť trvale 40 kmh :) či to má nejaký zásadný vplyv na opotrebovanie komponentov, či už pohonu, alebo dnu v motore, ťažko povedať. niečo málo určite, každý si musí vyhodnotiť čo je pre neho zásadné, či vymení napr. reťaz po 1000, alebo 1300 km atď. limit 25 kmh je ale málo na rovinaté presuny, tých 32 kmh by bolo optimálnych. určite trpia komponenty viac, keď niekto šlape do kopca nízkou kadenciou na Turbe na treťom pastorku zospodu na nečipovanom bajku.
12.05.2025 - 07:47:52
01
Ano ako pises.Tak ako na aute ked sa podtaca.
12.05.2025 - 08:02:57
00
Zdar
Zajtra idem škodu mtb maraton slovenský raj,a neviem na akych režimoch ísť .
Mam Trek rail zo 750 batériou
Rozmýšľal som nad Eco a Auto ale nie som si istý a ide sa dosť stúpania tak sa bojím že mi to auto zožerie batériu ....... Nejaka rada bude dobrá
06.06.2025 - 22:06:18
00
Kopce Tour+ (+2). Roviny, zvlneny teren Auto ten zerie prekvapivo malo po rovine, (-3 a krutak 65Nm). Takto to mam nastavene ja, ale to je velmi individualne.

Na Ecu to bude utrpenie. Mozes skusit aj linearny rezim Tour. Vyhoda Boschu je, ze si tie rezimy mozes upravit aj pocas maratonu. Mrkol som trate a prevysenia, neviem aku mas kondicku a aku ides trat, ale dlhu a 1600 vyskovych ta 750tka bateria da s prehladom (ale nie stale na turbe a auto :D ).

Inak appka Boschu ma odhad spotreby baterie, ked nahras gpx subor. Dole klikni na Plan potom "my routes" hore v pravom rohu tri bodky a nahraj gpx, ukaze ti v akych rezimoch kolko baterie zostane. Na zaklade tvojej historie.
06.06.2025 - 22:45:55
01
Neviem ako jazdis, kolko mas kg, ako vyladeny bike a pod. Ale posledny Horal (63km, takmer 1900vm) som dal na 750wh na doraz. Ostali mi 2%, ale siel som stale turbo a zo seba som daval maximum. Kadencia 96 a vykon takmer 200W. Takze za mna su obe trate v raji jazditelne na turbe so 750wh bateriou. Stredna uplne v pohode, dlha s obcasnym kontrolovanim nastupanych metrov nech ta neprekvapi nahodou prazdna bateria v poslednom kopci.
06.06.2025 - 23:00:56
00
Ahoj motor Bosch CX performance 4 gen po najazdených 800 km zacal ako keby cukat v zmysle idem na tour + dlhšie do kopca konštantnou rýchlosťou 15 km a chcem zrychlit na 20 km a podpora motora začne vynechávať a nie je konštantná napriek tomu že som neprekročil 25 km a kadenciu mám okolo 70, displej nič nehlási ani nevypina vie niekto poradiť. Okrem toho som si všimol že pri dlhsej jazde napr na tour+ prepnem do Eco módu v kopci a mám pocit že podpora motora nie je dostatočná napriek tomu že kadenciu udržujem napr na 70?Vdaka
08.06.2025 - 11:25:42
00
arrow_leftSesulak napísal:
Ale mohol by byt ten limit aspon 30km/h. Nejak som nepatral, ze preco je to prave 25km/h.

Vôbec do problematiky s čipmi a odblokovaním nevidím, či by sme sa na tu 30-tku nedostali aj zadaním do systému menšieho priemeru kolesa ako v skutočnosti je ... Nájazd by bol menší (na budíku) ale rýchlosť by šla hore (v skutočnosti) ... :)
08.06.2025 - 11:40:25
00
arrow_leftpjootre napísal:
Ahoj motor Bosch CX performance 4 gen po najazdených 800 km zacal ako keby cukat v zmysle idem na tour + dlhšie do kopca konštantnou rýchlosťou 15 km a chcem zrychlit na 20 km a podpora motora začne vynechávať a nie je konštantná napriek tomu že som neprekročil 25 km a kadenciu mám okolo 70, displej nič nehlási ani nevypina vie niekto poradiť. Okrem toho som si všimol že pri dlhsej jazde napr na tour+ prepnem do Eco módu v kopci a mám pocit že podpora motora nie je dostatočná napriek tomu že kadenciu udržujem napr na 70?Vdaka

Takto nejak sa to prejavuje? Bojoval som s tym dost dlho, zacalo to takmer od novoty. Prestalo to az s novou bateriou.
https://www.mtbiker.sk/forum/post2063619.html#p2063619

dees Obvod nastavuje vyrobca. To nepojde, mozes vyskusat aj v appke je to uvedene, iba male korekcie mm napr. pri inom/zjazdenom plasti sa daju nastavit. Jedine, ze by ti to urobili v servise, ale to nebudu riskovat, kedze to ide vsetko online.
08.06.2025 - 12:04:17
00
keyboard_arrow_up