Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
- co sa tyka sirky pneumatik tak si myslim ze u zimnych pneumatik podla mna plati pravidlo zlatej strednej cesty... extrem jednym aj druhym smerom je urceny v jednom smere specialistom ktori chcu pretekat na snehu (uzke pneu s lepsou smerovou stabilitou na polotvrdom povrchu) a v smere druhom sebevrahom (siroke pneu funguju na nasnezenej ceste ako squele takmer neovladatelne sanky )
- osobne jazdim v zime o stupen uzsie pneu ako v lete z toho dovodu ze jazdim casto do hor kde je cerstvo ujazdeny sneh pomerne bezna zalezitost. sirsie pneu su citlivejsie na nerovnosti/kolaje na ceste (namrznuty lad) a nachylnejsie na aquaplanning na clapkanici ktora sa zvykne vyrobit po nasoleni zasnezenej cesty...
- podla mna je v prvom rade podstatne najma v akom stave je dezen pneumatiky a najvyznamnejsi faktor zvykne byt niekde medzi sedadlom a volantom
Jaro čo si na ňom nepochopil? Je milé keď sa Ťa deti pred bytovkou pýtajú či to parkuje samo. hehe Pre mňa má dobrú úžitkovú hodnotu a nevyzerá ako krabica typu Berlingo. A trošku vidím aj na strechy okoloidúcich áut. hehe
P.S. Tá poznámka "čo je medzi sedadlom a volantom" je naozaj veľmi dôležitý faktor ako som už tiež poznamenal vyššie.
Horšie jazdné vlastnosti? Nekupoval som jeep, len cross úpravu na Tourane. Asi si to auto naživo nevidel a nesedel v ňom. Oproti klasike je dvihnutý len o dva centi. Ale dosť bolo písania. Autá aj tak nie sú moje hobby a ani nič čo by som dokázal obdivovať. hehe
nevie niekto kolko by cca stal dovoz auta z nemecka do blavy? komplet s vybavovackami aj so znackami, proste az pred barak.. (dajmetomu tie vychodne casti nemecka, berlin, mnichov a tak.. nie francuzske hranice )
pripadne aj co by stalo to iste z ciech..
nevie niekto kolko by cca stal dovoz auta z nemecka do blavy? komplet s vybavovackami aj so znackami, proste az pred barak.. (dajmetomu tie vychodne casti nemecka, berlin, mnichov a tak.. nie francuzske hranice )
pripadne aj co by stalo to iste z ciech..
Ja som kupoval z ciech po vlastnej osi. Vyslo to komplet cca 15000SK aj s prepisom a aj s cestou. Auto slo po vlastnej osi na prevoznych znackach. V nemecku budu drahsie prevozne znacky + budes musiet zaplatit za preklad TP+nadobudacich papierov do nasho jazyka. Inac nic, no a este drahsia cesta, kedze je to dalej. Lacnejsie to mozno bude ak mas moznost auto doviest nalozene, odpada potreba vybavovat prevozne znacky a poistenie...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
heh niekto ma predbehol
- osobne jazdim v zime o stupen uzsie pneu ako v lete z toho dovodu ze jazdim casto do hor kde je cerstvo ujazdeny sneh pomerne bezna zalezitost. sirsie pneu su citlivejsie na nerovnosti/kolaje na ceste (namrznuty lad) a nachylnejsie na aquaplanning na clapkanici ktora sa zvykne vyrobit po nasoleni zasnezenej cesty...
- podla mna je v prvom rade podstatne najma v akom stave je dezen pneumatiky a najvyznamnejsi faktor zvykne byt niekde medzi sedadlom a volantom
P.S. Tá poznámka "čo je medzi sedadlom a volantom" je naozaj veľmi dôležitý faktor ako som už tiež poznamenal vyššie.
len nechapem, naco na ten cross davaju take siroke pneu.. co za motor v tom mas ?
pripadne aj co by stalo to iste z ciech..
50 na znackach
pripadne aj co by stalo to iste z ciech..
Ja som kupoval z ciech po vlastnej osi. Vyslo to komplet cca 15000SK aj s prepisom a aj s cestou. Auto slo po vlastnej osi na prevoznych znackach. V nemecku budu drahsie prevozne znacky + budes musiet zaplatit za preklad TP+nadobudacich papierov do nasho jazyka. Inac nic, no a este drahsia cesta, kedze je to dalej. Lacnejsie to mozno bude ak mas moznost auto doviest nalozene, odpada potreba vybavovat prevozne znacky a poistenie...
Si siel do Elastiku?
nahodou