Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
posledný komentár: 13. 5. 2011 o 18:43
posledný komentár: 3. 7. 2010 o 18:18
posledný komentár: 3. 6. 2007 o 11:55
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -23% Pirelli Scorpion Race DH T 27.5x2.50" DualWALL SmartEVO DH plášť, TLR, kevlar, yellow label
66,99 €
-23%
MOC 96,99 €
savings Maxxis Ikon 27.5x2.20" EXO 3C Maxx Speed plášť, TR, kevlar
42,99 €
savings
MOC 78,99 €
Výpredaj -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB M HyperWALL 27.5x2.6 plášť, TLR, kevlar
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
Výpredaj -17% Pirelli Scorpion™ Enduro H 27.5x2.4" HardWALL plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-17%
MOC 112 €
savings Maxxis Severe 27.5x2.25" EXO MaxxSpeed plášť, TR, kevlar
49,90 €
savings
MOC 78,99 €
savings Specialized Eliminator Grid Trail 27.5 x 2.3" 2Bliss Ready T7 plášť, TLR, kevlar, tanwall
41,99 €
savings
MOC 59,99 €
-9% WTB Breakout 27.5x2.3" Tough Fast Rolling plášť, TCS, kevlar
49,99 €
-9%
MOC 54,90 €
savings Schwalbe HANS DAMPF 27.5x2.35" EVO ADDIX Soft plášť, TLE, kevlar
39,99 €
savings
MOC 58 €
savings Schwalbe Rocket Ron 27.5x2.25" Performance Addix TLR plášť, kevlar
25,99 €
savings
MOC 44,99 €
savings Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.60" Performance Addix plášť, kevlar
26,99 €
savings
MOC 43,99 €
savings Maxxis Shorty 27.5x2.40" WT DD 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
60,90 €
savings
MOC 94,99 €
Rubena Tubeless Kit
Souprava pro úpravu klasických ráfků pro použití bezdušových plášťů, zároveň působí jako prevence defektu a případně jeho zacelení.
Sada na dva ráfky obsahuje:
•2 x těsnícíc vložka s venitlkem
•lepící páska
•těsnící kaučuková směs
•redukce na autoventilek
•klíč na ventil
pokud někde trčí ta gumová páska, tak to znamená že plášť není zaskočený v patce a je riziko že to vyzuješ.
na Olympic ráfky se sice může použít gumová páska, nevím jaký je rozdíl v šířce mezi NoTubes a mezi Rubenou, ale je to nesmysl, mnohem jednodušší lehčí a funkčnější je použití žluté 21mm pásky NoTubes ve finále je to i levnější, a i bezpečnější, NoTubes ráfky mají nižší patky a ta guma tam už zavazí pokud je vyšší a širší než je potřeba.
jinak gumová páska neslouží k zatěsnění, má jediný důvod a to je usnadnění nafoukání, plášť drží stejně po zaskočení jen v patkách ráfku,
takže obě pásky ven umít odmastit, koupit žlutou nalepit, ventilky by ti měli pasovat ty co máš, nalít tmel a hurá jezdit, NoTubes ráfky takhle vozím cca 4 sezony
ještě technická, tmel Rubena tam ani nedávej, imho k hovnu, tmel NoTubes je to nejlepší na trhu
Drócik už sa ani nedivím, že ti to nešlo obuť. ZTR ráfy majú nízku prírubu /preto sa ťažšie obúvajú a pri fúkaní plášť "praská" a dosadá/ a v kombinácii s Rubenou sadou je to pitchovina.
- klasika Evo: deravy ako reseto, fucalo cez bocnice, spoje. Sejkrovanie, otacanie a ine spartakiadne ukony na utesnenie. Patka je uplne tesna ako u TL verzie.
- novy Tubeless ready: tesny hned od zaciatku, ziadne uniky cez boky ani patku
Preto ak nahodou mate dilemu ci zvolit novy TL alebo postacuje stary Evo, tak u tychto papierovych plastov (Rocket Ron, Racing Ralph) volit radsej novysi TL a vyhnete sa zbytocnej spartakiade pri utesneni.
Musel som nahodit stary RoRo, kvoli prerezanej bocnici na TL verzii, takze mam cerstve "zazitky"
Cital som viackrat,ze Rubena mlieko je dost velky shit a vsetci odporucaju len No Tubes,ako to teda je?
keď zahrkáš kolesom je tam ešte tmel?
začali mi sfukovať znamená kedy? po kolko km?
Rubena nie je až taký shit, mám podozrenie že dnes zacelil ten tmel jednu dierku (počul som dosť výrazné syčanie zo zadného kolesa ktoré prestalo po nejakých 5 otočeniach
Samozrejme notubes je lepší, plánujem ho kúpiť