Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
posledný komentár: 13. 5. 2011 o 18:43
posledný komentár: 3. 7. 2010 o 18:18
posledný komentár: 3. 6. 2007 o 11:55
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -10% Vittoria Mazza 27.5x2.6" Enduro, G2.0, plášť, TLR, kevlar
53,99 €
-10%
MOC 59,99 €
-13% Continental Cross King 27.5x2.2" ProTection plášť, TLR, kevlar
51,99 €
-13%
MOC 74,99 €
Výpredaj -17% Vittoria Agarro 27.5x2.6" G2.0 4C plášť, TLR, kevlar
49,99 €
-17%
MOC 59,99 €
savings Maxxis Assegai 27.5x2.50" WT 3C MaxxGrip DoubleDown plášť, TR, kevlar
55,90 €
savings
MOC 94,99 €
Akcia -27% Pirelli Scorpion™ Race Enduro M 27.5x2.50" DualWALL SmartEVO plášť, TLR, kevlar
65,99 €
-27%
MOC 99,99 €
Výpredaj -22% Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27.5x2.8" HyperWALL plášť, TLR, kevlar
61,99 €
-22%
MOC 88,99 €
savings Maxxis Minion DHR II 27.5x2.60" EXO DC plášť, TR, kevlar
47,99 €
savings
MOC 74,99 €
Nabudúce sa ozvi, však ich mám na Félixovi. "1 for 3" verzia je určite úplne bez problémov, keď kevlarová verzia prakticky nikde nepúšťa vzduch. Dezén je úplne super, presne pre mňa. Otázkou ostávajú vlastnosti v blate, tie som nemal možnosť zatiaľ otestovať.
keď zahrkáš kolesom je tam ešte tmel?
začali mi sfukovať znamená kedy? po kolko km?
približne 2k km. tmel mi leží na poličke a nie v kolesách
Neviem či ste sa niekto s takým niečim stretol ale ja sa to pokúsim reklamovať u UK distribútora. Ak ma niekto podobnú skúsenosť dajte mi vedieť akú asi mam šancu uspieť.
jasna reklamacia. otazka este, za co ho vymenit. 355 sa este vyraba/dodava? 355 mozno oznacuje pocet dni, kolko vydrzia v nasadeni?
(kolesa Sh XT M-775 + mlieko No Tubes + Race King 2,2 s dratenou patkou)
DT XR400 + DT tubeless sada + Fat Albert 2.35 = hodina kliatia doma, dalsia 1/2 hodina na pumpe. Nakoniec po namydleni nahodene, hoci podla manualu sa nema pouzivat mydlova voda. Doma cez ventilok pridany tmel. Predne tesnilo hned, zadne sa umudrilo po 2 tyzdnoch, dovtedy jemne upustalo.
DT XR400 + DT tubeless sada + Rubena Scylla 2.1 = nenahoditelne. Po neuspesnych pokusoch jazdene s dusou.
ZTR Flow + zlta paska + Fat Albert 2.4 = nahodene bez nadavania pomocou duse a klasickej pumpy. Tmel naliaty po ciastocnom zhodeni 1 patky. Tesnia bez problemov od pociatku.
1. ako prve som zacal s UST raf + UST plaste:
mavic crossmax + specialized fasttrak UST 2Bliss
mavic deemax + maxxis UST miniony a highrollery
po case sa bez mlieka zvykol vzduch na fasttrakoch predrat pomedzi vrstvenie plasta a v dezene sa objavovali "bubliny". aj ked to boli oficos "UST" plaste, tesniace mlieko bolo nevyhnutne, inak sa plast znicil. aktualny model fasttraku je uz len 2Bliss, takze mlieko takcitak treba.
maxxis UST a Lust plaste drzia vzduch velmi dobre aj bez mlieka, chcelo to len raz za cas dofuknut.
nahadzovanie UST plastov na mavic UST rafky uplne bez problemov bez pouzitia hrubej sily. fukanie obyc pumpou. na crossmaxoch zaskocili patky uz pri 2 baroch, na deemaxoch som musel niekedy ist s tlakom vyssie. POZOR - raz mi explodovalo koleso pri 4 baroch!!!
2. bontrager kola, bontrager tubeless pasky, bontrager TLR (tubeless ready) plaste:
nahodenie plastov chce trochu vacsiu silu, nafukanie aj bez mlieka v pohode, avsak netesni to 100%, takze mlieko je potrebne. pouzil som bontrager juice. niekedy patky nechcu uplne "plopnut", bud natlakovat na 3 bary, alebo plast zhodit a znovu nahodit.
3. rafky od dtswiss a alex/spesl + tesniace pasky ECLIPSE:
pokial som pouzil plaste UST a Lust, tesnilo to ihned s polovicnou davkou mlieka. ked som pouzil obycajne spesl fasttrak aramid bead (su tenucke) utesnilo to az vtedy, ked som nalial plnu davku mlieka.
zhrnutie: jazdim bez dusi 4 roky. na krosovych, trailovych, AM a EN kolach je rozdiel vo valivom odpore a v prilnavosti urcite citelny. osobne by som ten rozdiel oznacil za fenomenalny
na DH kolach/gumach ten rozdiel vo valivom odpore az tak necitit. co citit je vyssia odolnost voci seknutiu/snake bite. ak sa aj sekne, mlieko to zceli. na DH kolach som zatial len 1x presekol gumu tak, ze som ju musel lepit.
mlieka/dzusiky:
eclipse biele mlieko, je to na kaucukovej/latexovej? baze:
+ velmi dobre a rychlo tesni
- ***** jak ked sa "blondynka" odfarbuje
stanove mlieko - rovnako ako eclipse
bontrager juice - modry sliz, je to jak zhustena chladiaca zmes od motora, treba flasu vzdy zatriast, lebo casom sadaju na dno take hrubsie castice, vlakienka (zrejme nieco na lepsie tesnenie):
+ pomerne dlho vydrzi, po roku som zhodil zvedavo plast, vela ho uz nebolo, ale plast bol stale pekne vlhky a slizky
+ cistejsia "robota" jak s mliekom
- netesni tak dobre a tak rychlo ako biele mlieka
Utvrdzuje ma to v tom,ze som sa vydal spravnym smerom, cize prec od dusi
No ma lepsie .. jednak nemas dusu = nizsi valivy odpor, druhak o nieco mensi tlak, takze guma lepsie meni tvar v terene a tym aj viac drzi. Zas na druhej strane plus-minus rovnaky vysledok by sa dosiahol aj s dusou, pri nizsom tlaku
Zaujímavé, s Rubena sadou no problem.