Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
-14% Maxxis Fatbike/Plus 27.5 x 2.50/3.00 duša, galuskový ventil 48 mm
8,90 €
-14%
MOC 17,49 €
-40% ACID Super Light 29" x 2.0-2.2" duša, galuskový ventil 40 mm
4,49 €
-40%
MOC 9,95 €
savings Pirelli SPORTUBE 29"x 2.4-2.6" duša, galuskový ventil 48 mm
4,09 €
savings
MOC 11,59 €
savings Continental MTB 27.5"x1.75-2.5" duša, autoventil 40 mm
3,89 €
savings
MOC 8,99 €
Akcia -28% FORCE Lite 26 x 2.10-2.40" duša, galuskový ventil 48 mm
3,59 €
-28%
MOC 5,89 €
savings Maxxis Welter 26" x 1.50/2.50" duša, galuskový ventil 48 mm
3,69 €
savings
MOC 7,29 €
iceman: aky UST rafik mas ? Ja mam nejaku klasiku Mavic, lenze je to tazke ako cert .. 450g by sa dalo prezit, ale tych 50g na specialnych uchytov uz nie
Originál UST kolesá mám Fulcrum red metal 1.
priame porovnanie joes no flat race a cafelatex
cafe výrazne rýchlejšie začína gumovatieť a zasychať cca po minutke v malej vrstve.. joes si dáva na čas 2-3min kým to bola guma... aj to velmi pozvolne.
Náhrada original notubes pásky 22mm/9,15m v podobe pevnej priesvitnej pásky 20mm v 2 vrstvách krásne drží. balenie 20mm/30m za 1,85e...
hutchinson cougar air light-585g si z ZTR ráfkom celkom rozumie, sice som musel pomôcť kompresorom na začiatku,Patka krásne zaskočená a držií aj pri vyfučaní... odskušaný na mokrom a kamenoch na tlaku 2,0 celkom fajn
a vôbec, ak dáš viac, nič sa nestane, akurát gramy++
Jazdim neorigonal pasku uz druhu sezonu
po dubničáku a 5tich výjazdoch pekne drží , tuším lepšie ako originál