Nechapem ale celkom co robili na tej dialnici alebo co to bolo na bikoch, ale henten kamion tam siel cez vsetky mozne ciary a ostrovceky, celkom rozumiem, ze ho nenapadlo sa pozriet ci nieco ide napravo, ked tadial fakt nemalo co ist auto, ale aj tak sa mohol pozriet.
toto sa mi stalo ale až na mečiarovej diaľnici pri NMnV, všetci tam asi poznajú ten stacionárny radar, jeden tuším z prvých
k tomu poslednému videu, dosť masaker, ale na tej ceste by si nejazdil na bicykli ani pánovi, aj keby to tam bolo náhodou povolené, to si koleduje len o nejakú takú vec ako sa im prihodila
ak by v tom videu neboli rusi ci ukrajinci aj by som sa nad tym pozastavil...kazdopadne na takej ceste urcite nemali co hladat, moze byt rad ze si to odniesol len clenok podla vsetkeho
Evidentne to nebola diaľnica. Lebo ako sa tam zbierali z tej cesty a hlavne toho kolegu, tak okolo prefrčal iný cesťák, ktorý s nimi nebol a ku koncu videa vidieť ďalších cyklistov, ktorí sa pri nich zastavili.
No a keďže je to najskôr Rusko, kde infraštruktúra pre cyklistov je ešte biednejšia ako u nás a vedľajšie okresky sú skôr ujazdená zemina, ktorá sa za dažďa mení na blátošlap, tak im asi ani iná možnosť ani neostala ako táto cesta.
JOLI v rusku je mozne vsetko a hlavne ludia tam nemaju pud zebazachovy...staci ist na youtube, tam je vacsina havarii a kolizii z rusky hovoriacich krajin
Aj v BB smer Brezno je to diaľnica (resp. rýchlostná cesta R1) a jazdí tadiaľ kopa hlavne cestných bicyklov, lebo iná cesta tým smerom nevedie, dá sa akurát po polnej....
Ak by na useku BA-TT isiel kazdy s tempomatom, tak by jej kapacita bola polovicna. Pri vyssej hustote dopravy sa podla mna tempomat moc pouzivat neda.
Bezne na tomto useku pouzivam tempomat...ked treba, zrychlim, ked nie je priestor, dotknem sa spojkoveho pedala a idem zotrvacnostou...potom len zas tuknem do packy a zrychlim na zvolenu rychlost. Cez cely usek to spravim mozno tak trikrat, takze neviem preco by sa nedal pouzit
Ja tuknem do spojky, dam smerovku dolava a pozeram sa do zrkadla. Ked vidim, ze mozem, idem do stredneho pruhu, aj ked ak uz mi blika smerovka, mal by som mat prednost pred strednopruharmi, ale nie vzdy mozu uhnut do laveho pruhu...niektori sa vsak dolava nepreradia ani ked je ten pruh prazdny.
Pardon, mozno som to pochopil trochu inak. Ja sa vsak uhnem, ked obieham v strednom pruhu a mam priestor v lavom pruhu.
Prednosť v jazde
Na ceste s troma jazdnými pruhmi vyznačenými na vozovke v jednom smere jazdy je vodič prechádzajúci z ľavého jazdného pruhu do stredného jazdného pruhu povinný dať prednosť v jazde vodičovi prechádzajúcemu do stredného jazdného pruhu z pravého jazdného pruhu.
jasné, tak ako sa zo slušnosti uhýba napr keď ide niekto z pripájacieho, nech sa pohodlne zaradí.. ale je to proti predpisom a keby muži zákona chceli tak ťa doprcajú "čo robíš v lavom pruhu?"
Vazne si myslis, ze policajti vedia robit s pocitacmi?
Dostal som odpoveď na môj podnet, z čoho usudzujem, že nejaké základné úkony s počítačom ovládajú.
"Vec: Neriešenie vodičov motor. vozidiel zaparkovaných pod Mostom Apollo – informácia.
Na základe Vášho podania, týkajúceho sa neriešenia vodičov motor. vozidiel zaparkovaných pod Mostom Apollo, pred vstupom do výťahov, za dopravný priestupok, hliadkou Mestskej polície hl. m. SR Bratislavy (ďalej len „MsP“) Vám oznamujem nasledovné informácie:
Zásady zastavenia a státia (t.j. aj parkovania) motorových vozidiel sú obsiahnuté v ustanoveniach § 23 a § 25 zákona č. 8/2009 Z.z. o cestnej premávke v platnom znení. Autá parkujúce v priestore pred výťahmi, pod mostom, nie je možné riešiť v zmysle ustanovenia § 25 ods. 1 písm. u) cit. zákona, nakoľko nevyhovujú dikcii tohto zákonného ustanovenia. Tieto výťahy sú dlhodobo nefunkčné, porozbíjané. Nakoľko však vozidlá pred nefunkčnými výťahmi parkujú na chodníku v rozpore s ustanovením § 52 ods. 2 cit. zákona, je možné ich postihnúť podľa ustanovenia § 25 ods. 1 písm. q) cit. zákona. Pritom môže príslušník MsP využiť aj oprávnenie podľa § 16a zákona č. 564/1991 Zb. o obecnej polícii v platnom znení.
Priestor pod mostným telesom je však možné považovať za miesto mimo cesty, na ktorý je možné sa dostať iba po chodníku, a to v rozpore s ustanovením § 52 ods. 2 zákona o cestnej premávke (nejedná sa tu o použitie chodníka iným účastníkom pri zastavení a státí za podmienok cit. ustanovenia zákona, ale o prejazd iného účastníka cez chodník na iné miesto, kde cieľom je zastavenie a státie s vozidlom na mieste mimo cesty), pričom dochádza aj k postupnej devastácii chodníka (iný spôsob prejazdu na dané miesto neexistuje). Nejde však o zastavenie a státie na chodníku v zmysle ustanovenia § 25 ods. 1 písm. q), ale o porušenie povinností účastníka cestnej premávky dodržiavať pravidlá cestnej premávky podľa ustanovenia § 3 ods. 1 zákona o cestnej premávke.
Preto v prípade týchto vozidiel je MsP kompetentná tieto prípady oznamovať na DI PZ, ale nemôže použiť technický prostriedok na zabránenie odjazdu motor. vozidla podľa § 16a zákona o obecnej polícii. Keďže je to miesto mimo cesty, máme za to, že sa tento priestor vymyká zóne s obmedzeným parkovaním zavedeným zvislým dopravným značením vzoru IP 24a a IP 24b a platným na Pribinovej ulici vrátane chodníka.
Vzhľadom k uvedenému bude Vami oznámenému priestoru venovaná väčšia pozornosť v rámci pravidelného výkonu služby príslušníkov Okrskovej stanice Staré Mesto MsP.
Problém parkovania nedisciplinovaných vodičom na mieste by však mohol správca cesty riešiť aj osadením mechanických zábran – kolíkov na oboch vetvách chodníka vedúceho do priestoru pod mostom Apollo (za vyznačenou cestičkou pre cyklistov)."
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
k tomu poslednému videu, dosť masaker, ale na tej ceste by si nejazdil na bicykli ani pánovi, aj keby to tam bolo náhodou povolené, to si koleduje len o nejakú takú vec ako sa im prihodila
Ak by na useku BA-TT isiel kazdy s tempomatom, tak by jej kapacita bola polovicna. Pri vyssej hustote dopravy sa podla mna tempomat moc pouzivat neda.
No a keďže je to najskôr Rusko, kde infraštruktúra pre cyklistov je ešte biednejšia ako u nás a vedľajšie okresky sú skôr ujazdená zemina, ktorá sa za dažďa mení na blátošlap, tak im asi ani iná možnosť ani neostala ako táto cesta.
Pokiaľ sú tí ľudia ženského rodu, tak tým, podľa môjho názoru, dávajú vodičáky na gynekológii...
Bezne na tomto useku pouzivam tempomat...ked treba, zrychlim, ked nie je priestor, dotknem sa spojkoveho pedala a idem zotrvacnostou...potom len zas tuknem do packy a zrychlim na zvolenu rychlost. Cez cely usek to spravim mozno tak trikrat, takze neviem preco by sa nedal pouzit
na základe čoho?
Na ceste s troma jazdnými pruhmi vyznačenými na vozovke v jednom smere jazdy je vodič prechádzajúci z ľavého jazdného pruhu do stredného jazdného pruhu povinný dať prednosť v jazde vodičovi prechádzajúcemu do stredného jazdného pruhu z pravého jazdného pruhu.
Dostal som odpoveď na môj podnet, z čoho usudzujem, že nejaké základné úkony s počítačom ovládajú.
"Vec: Neriešenie vodičov motor. vozidiel zaparkovaných pod Mostom Apollo – informácia.
Na základe Vášho podania, týkajúceho sa neriešenia vodičov motor. vozidiel zaparkovaných pod Mostom Apollo, pred vstupom do výťahov, za dopravný priestupok, hliadkou Mestskej polície hl. m. SR Bratislavy (ďalej len „MsP“) Vám oznamujem nasledovné informácie:
Zásady zastavenia a státia (t.j. aj parkovania) motorových vozidiel sú obsiahnuté v ustanoveniach § 23 a § 25 zákona č. 8/2009 Z.z. o cestnej premávke v platnom znení. Autá parkujúce v priestore pred výťahmi, pod mostom, nie je možné riešiť v zmysle ustanovenia § 25 ods. 1 písm. u) cit. zákona, nakoľko nevyhovujú dikcii tohto zákonného ustanovenia. Tieto výťahy sú dlhodobo nefunkčné, porozbíjané. Nakoľko však vozidlá pred nefunkčnými výťahmi parkujú na chodníku v rozpore s ustanovením § 52 ods. 2 cit. zákona, je možné ich postihnúť podľa ustanovenia § 25 ods. 1 písm. q) cit. zákona. Pritom môže príslušník MsP využiť aj oprávnenie podľa § 16a zákona č. 564/1991 Zb. o obecnej polícii v platnom znení.
Priestor pod mostným telesom je však možné považovať za miesto mimo cesty, na ktorý je možné sa dostať iba po chodníku, a to v rozpore s ustanovením § 52 ods. 2 zákona o cestnej premávke (nejedná sa tu o použitie chodníka iným účastníkom pri zastavení a státí za podmienok cit. ustanovenia zákona, ale o prejazd iného účastníka cez chodník na iné miesto, kde cieľom je zastavenie a státie s vozidlom na mieste mimo cesty), pričom dochádza aj k postupnej devastácii chodníka (iný spôsob prejazdu na dané miesto neexistuje). Nejde však o zastavenie a státie na chodníku v zmysle ustanovenia § 25 ods. 1 písm. q), ale o porušenie povinností účastníka cestnej premávky dodržiavať pravidlá cestnej premávky podľa ustanovenia § 3 ods. 1 zákona o cestnej premávke.
Preto v prípade týchto vozidiel je MsP kompetentná tieto prípady oznamovať na DI PZ, ale nemôže použiť technický prostriedok na zabránenie odjazdu motor. vozidla podľa § 16a zákona o obecnej polícii. Keďže je to miesto mimo cesty, máme za to, že sa tento priestor vymyká zóne s obmedzeným parkovaním zavedeným zvislým dopravným značením vzoru IP 24a a IP 24b a platným na Pribinovej ulici vrátane chodníka.
Vzhľadom k uvedenému bude Vami oznámenému priestoru venovaná väčšia pozornosť v rámci pravidelného výkonu služby príslušníkov Okrskovej stanice Staré Mesto MsP.
Problém parkovania nedisciplinovaných vodičom na mieste by však mohol správca cesty riešiť aj osadením mechanických zábran – kolíkov na oboch vetvách chodníka vedúceho do priestoru pod mostom Apollo (za vyznačenou cestičkou pre cyklistov)."