Kategórie
Bike-techServis vidlíc, tlmičov a teleskopických sedloviek # údržba # vidlica # tlmič # oprava # poradenstvo # náhradné diely # technické otázky # servisovanie
mam otazku, kolko vas priemerne stoji servis vasho (vzduchoveho) Fox tlmica a kde si ho davate servisovat? Ja ho musim zaslat priamo do Slovkolexu pretoze potrebujem vymenit jeden diel aby som si ho mohol servisovat neskor sam, ale ta cena ma celkom dviha zo stolicky (108 Euro).. Hadam to bude jednorazova investicia.
resp. ak by mal niekto doma pokazenu/zlomenu dhx 5, odkupil by som ju na nahradne diely
posledný komentár: 17. 8. 2025 o 12:31
Akcia -14% FOX Float DPS Trunnion Remote Up Factory PTL SV EVOL tlmič, 165x45 mm
509 €
-14%
MOC 649 €
-30% RockShox Deluxe Ultimate RCT Trunnion tlmič, 205 x 60 mm, OEM
329 €
-30%
MOC 469 €
savings RockShox Super Deluxe Ultimate Flight Attendant RC2T tlmič, 185x55 mm
709 €
savings
MOC 1 049 €
-9% RockShox SIDLuxe Ultimate RL 3P Standard tlmič pre Specialized Epic Evo, 190x45 mm
455 €
-9%
MOC 569 €
savings RockShox Vivid Ultimate RC2T Standard tlmič, 230 x 65 mm
579 €
savings
MOC 909 €
Akcia -23% RockShox Vivid Ultimate RC2T Standard tlmič, 230 x 62.5 mm
579 €
-23%
MOC 919 €
Akcia savings RockShox základný servisný kit pre vidlice Domain
32,99 €
savings
MOC 52,99 €
savings RockShox servisná sada, 200 hodín, pre vidlice 30 Gold a Silver
11,99 €
savings
MOC 24,99 €
Akcia -5% RockShox servisný kit pre vidlice, SID XX/RL, 200 hod/1 rok
51,99 €
-5%
MOC 67,99 €
savings RockShox Service Kit Basic pre tlmiče Monarch DebonAir AirCan (2015-2016)
15,19 €
savings
MOC 24,99 €
Aspoň keby sa ospravedlnili za ich chybu..takto si nadštandard nepredstavujem.
Nenapisal si vsak k tomu viac - o aku vidlicu sa jedna? Aky to bol servisny zakrok? Mas z Bikeclinicu nejake vyjadrenie? Riesil si to s nimi, lebo z toho "uz im nedoverujem.." to vyzera skor, ze nie..
nejde mi do hlavy, preco to vobec niekomu davas robit...
Btw pisal ze daval robit servis po 4 rokoch, to je tiez na povazenie
https://www.mtbiker.sk/clanky/126321/video-mas-bike-po-sezone-ok-presvedcme-sa-o-tom.html#comments-385230
A posledná poznámka k bikeclinic..
Ja keby som niekomu niečo posral, tak sa ospravedlnim ponúknem riešenie na moje náklady..a nie ako oni napíšu, že to mám poslať alebo doniesť a začnú reklamačný proces...ešte nakoniec by vyhlásili, že som to ja pokazil..
A vidla bola 4 roky bez servisu to áno ale sám servisak mi povedal, že bola v dobrom stave pred servisom!!!!!
A posledná poznámka k bikeclinic..
Ja keby som niekomu niečo posral, tak sa ospravedlnim ponúknem riešenie na moje náklady..a nie ako oni napíšu, že to mám poslať alebo doniesť a začnú reklamačný proces...ešte nakoniec by vyhlásili, že som to ja pokazil..
A vidla bola 4 roky bez servisu to áno ale sám servisak mi povedal, že bola v dobrom stave pred servisom!!!!!
ja chápem že si nasratý, každý by bol, keby mu niečo po servise nefungovalo tak ako má... ale nežijeme v ideálnom svete, kto nič nerobí, nič ani nepokazí... tvoj prístup je ale zvláštny, to keby takto všeobecne fungovalo, že niečo sa mi pokazí a stačí moje dobré slovo a všetci sa mi hneď hodia k nohám s ospravedlnením a ponukami náhrady... by to tu rýchlo krachlo, lebo keby funguje takýto dobrácky prístup, hneď by to bolo vo veľkom zneužívané.
tak týmto si sa definitívne zaradil medzi legendy fóra, gratulujem