Lokalizácia
Formulár sa odosiela
PRESNE! aj ja!
lahky freeride jedine bez plastov!
Zobraziť komentár 10.11.2007 - 03:06:13
00
persing myslim,ze perp uz je na fajnovy FR,nielen lahsi...
Zobraziť komentár 10.11.2007 - 08:54:02
00
Ano, ale to zavisi najma od osadenia. Nakolko tam je fox 36, tak na nejaky extremny freeride to nebude. Samozrejme ten ram je schopny zvladut prasenie toho najhrubsieho zrna.
Zobraziť komentár 10.11.2007 - 21:57:02
00
...povrava sa, ze kanadsky Dorel Industry ma zaujem o akviziciu US vyrobcu Cannondale-u. Dorel je uz vlastnikom Pacific Cycles (Schwinn, GT a Mongoose).

Cannondale patri momentalne Private Equity Firme - Pegasus, ktora ho kupila po bankrote v roku 2003.

cely clánok: http://www.bicycleretailer.com/news/newsDetail/628.html


PS
he he, myslim, ze sila US $ sa uz prejavuje na trhu, kedze je taky lacny, mal by som si tiez nejake akcie zadovazit... :twisted:
Zobraziť komentár 20.11.2007 - 10:39:35
00
potom kup par akcii aj mne ;)
Zobraziť komentár 20.11.2007 - 11:19:28
00
no chlapci takze takto asi...
ja nie som nijaky odbornik na bajky ani nerad velmi teoretizujem o trajektoriach zadneho kolesa a podobne... jednu vec vsak viem isto
cannondale prophet (cca 2 rocne skusensoti) bol prvy bajk na ktorom mojich 100 kil moze normalne jazdit (s vynimkou 20 kilovych motoriek na zjazdy) po rozbitom terene bez toho aby som sa musel bat ze nieco zlomim (pri vahe 12,5 kg), tuhsiu vidlicu ako je lefty (okrem dvojkoruniek) som zatial nevidel - mozno nove foxy 36-ky, avsak chod na loziskach (lefty) sa neda porovnat s klasickou vidlou (jedine ze by si ju po kazdej jazde rozoberal a rekonstruoval)
a poznamka k cene - skuste si pozriet kolko stoja kanony v amerike - to kolko stoja v europe je dosledok politiky predajcu - snaha urobit z kanonu akysi luxusny tovar pritom v amerike je to dost rozsirena znacka.
a co sa tyka jednocapu - zatial asi 10,000 km na suchu, v blate, vode aj v snehu bez akehokolvek zasahu - ziadna udrzba ani mazanie (mam 100 kg) a este ani naznak vole ani nejakych pazvukov.
takze tak... :?
Zobraziť komentár 20.11.2007 - 21:09:25
00
no chlapci takze takto asi...
ja nie som nijaky odbornik na bajky ani nerad velmi teoretizujem o trajektoriach zadneho kolesa a podobne... jednu vec vsak viem isto
cannondale prophet (cca 2 rocne skusensoti) bol prvy bajk na ktorom mojich 100 kil moze normalne jazdit (s vynimkou 20 kilovych motoriek na zjazdy) po rozbitom terene bez toho aby som sa musel bat ze nieco zlomim (pri vahe 12,5 kg), tuhsiu vidlicu ako je lefty (okrem dvojkoruniek) som zatial nevidel - mozno nove foxy 36-ky, avsak chod na loziskach (lefty) sa neda porovnat s klasickou vidlou (jedine ze by si ju po kazdej jazde rozoberal a rekonstruoval)
a poznamka k cene - skuste si pozriet kolko stoja kanony v amerike - to kolko stoja v europe je dosledok politiky predajcu - snaha urobit z kanonu akysi luxusny tovar pritom v amerike je to dost rozsirena znacka.
a co sa tyka jednocapu - zatial asi 10,000 km na suchu, v blate, vode aj v snehu bez akehokolvek zasahu - ziadna udrzba ani mazanie (mam 100 kg) a este ani naznak vole ani nejakych pazvukov.
takze tak... :?


Si moj clovek... Aj ked uznavam, aj stvorcapy maju nieco do seba...
Zobraziť komentár 21.11.2007 - 10:29:44
00
no chlapci takze takto asi...
ja nie som nijaky odbornik na bajky ani nerad velmi teoretizujem o trajektoriach zadneho kolesa a podobne... jednu vec vsak viem isto
cannondale prophet (cca 2 rocne skusensoti) bol prvy bajk na ktorom mojich 100 kil moze normalne jazdit (s vynimkou 20 kilovych motoriek na zjazdy) po rozbitom terene bez toho aby som sa musel bat ze nieco zlomim (pri vahe 12,5 kg)


Vidno, ze toho este vela odjazdene nemas (v zmysle poctu bikov), takmer kazdy bike je robeny aj na 100Kg borcov. To ze sa bojis je subjektivne.. Prakticky nieje coho, tie biky su na to stavane, zvlast so zdvihmi 140+


, tuhsiu vidlicu ako je lefty (okrem dvojkoruniek) som zatial nevidel - mozno nove foxy 36-ky, avsak chod na loziskach (lefty) sa neda porovnat s klasickou vidlou (jedine ze by si ju po kazdej jazde rozoberal a rekonstruoval)


Porovnat sa da, kazdemu vyhovuje nieco ine, mne osobne sa chod leftyn a headshockov vobec nepaci... tuhost je diskutabilna:) Podla mna je lefty ucelovy "vynalez"

a poznamka k cene - skuste si pozriet kolko stoja kanony v amerike - to kolko stoja v europe je dosledok politiky predajcu - snaha urobit z kanonu akysi luxusny tovar pritom v amerike je to dost rozsirena znacka.
a co sa tyka jednocapu - zatial asi 10,000 km na suchu, v blate, vode aj v snehu bez akehokolvek zasahu - ziadna udrzba ani mazanie (mam 100 kg) a este ani naznak vole ani nejakych pazvukov.
takze tak... :?


Tej ich politike nerozumiem, robia obycajne jednocapy a snazia sa tvarit ako top znacka:) K 1capu, je to najstarsi typ odpruzenia na trhu, v kazdom pripade sa da spravit aj dobry jednocap, zvlast ak mas floating brake kit. Ide o to ze podla mna je jednocap uz davno prekonany. Tie argumenty, ze je to bezudrzbove neberiem. Ja nemam problem kazde 2 roky menit loziska ak je treba, ale je to mnohonasobne vyvazene lepsou funkciou pruzenia..
Zobraziť komentár 21.11.2007 - 13:21:02
00
S napätím som čakal, že Djick sa určite vyjadrí ku chválospevom.
A stalo sa. hehe
V podstate s ním súhlasím.
K Leftyne sa vyjadriť nemôžem, ale headshockov som už pár videl pekne zhumplovaných. Chrústalo to v nich a trelo ajajáj. /Je jasné, že na tom určite mali aj majitelia tých vidiel svoj podiel viny./
Podľa mňa je trošku nemiestne povedať že Cannondale a jeho systémy pruženia a rámy vyčnievajú kvalitatívne nad všetkým ostatným.
Samotnú značku ale nechcem nijako dehonestovať, veď áno každému sa páči niečo iné.
Zobraziť komentár 21.11.2007 - 14:02:13
00
ach ja snad zalozim zvlast temu o ekonomike a cenotvorbe...

mnohi rozdelujete bajky iba na "drahe" a "lacne"...
neuvazujete o financovani vyvoja...
neuvazujete o cenovej politike, clach, menovych kurzoch...
neuvazujete o mieste vyroby bajku resp. ramu...
neuvazujete o sponzoringu, tzn. financovani oddielov...
neuvazujete o mnozstve predanych kusov vo svete...
neuvazujete o tradicii a cenovom vyjadreni znacky...

atd atd

Dijckov postoj ma samozrejme neprekvapil, lebo ho poznam, ALE viaceri porovnavate vacsinou dva rozne typy bajkov - XC a ENDURO. Pokial viem, tak tazisko CD bajkov je hlavne v XC a maratonoch, tzn. zdvihy okolo 100 a niektore ine znacky sa zase specializuju na vacsie zdvihy. To nie je o tom, ze 100 je zle a 140 je dobre...

Rad by som videl kritiku / porovnanie typu napr.:

1/ lefty porovnat s rovnako tazkou vidlou s rovnakym zdvihom (samozrejme, ze je viac typov leftyn)
2/ ram jednocap porovnat s rovnakou vahou, geometriou a rovnakym zdvihom a aj materialom

potom budu tie argumenty vyzerat odborne a hlavne padne. (Ja to zial porovnat neviem)
Zobraziť komentár 21.11.2007 - 15:07:16
00
Len tak dalej Dudo, daj im... :twisted:
Zobraziť komentár 21.11.2007 - 15:31:57
00
Počúvaj Dijck len jedna vec ma zaujíma koľko ti máš vlastne rokov keď si toľko bikov vyskúšal - existuje vôbec značka a systém pruženia ktorý si nejazdil ?
Zobraziť komentár 21.11.2007 - 16:12:05
00
Cannondale tak, či tak patrí medzi 3 top svetové značky :roll: ...
nerozumiem však tomu, prečo je jednočap tuhší ako riešenie s ložiskami ďaleko od seba (VP, FSR...) veď tam je vďaka tomu podľa mňa väčšia tuhosť :idea: .
Zobraziť komentár 21.11.2007 - 19:54:04
00
ohladom tych jedno a stvorcapov by mohla vzniknut nova tema,celkom ma to zaujma :shock: inac suhlas z Dijckom aj Dudom,kazdy ma vlastne pravdu a aj ked si myslim,ze Cannondale je predrazena znacka,iste je,ze platis aj za ich vyvoj-vyskum a kvalitu spracovania...len mi nejde do hlavy,preco ostavaju pri tych jednocapoch a predne odpruzenie maju tak prepracovane...
Zobraziť komentár 21.11.2007 - 20:44:38
00
asi je v dnešnej dobe už všetko vymyslené? :lol: haha
ale najviac kešov do vývoja šupuje Specialized
Zobraziť komentár 21.11.2007 - 20:51:00
00
keyboard_arrow_up