no chlapci takze takto asi...
ja nie som nijaky odbornik na bajky ani nerad velmi teoretizujem o trajektoriach zadneho
kolesa a podobne... jednu vec vsak viem isto
cannondale prophet (cca 2 rocne skusensoti) bol prvy bajk na ktorom mojich 100 kil moze normalne jazdit (s vynimkou 20 kilovych motoriek na zjazdy) po rozbitom terene bez toho aby som sa musel bat ze nieco zlomim (pri vahe 12,5 kg)
Vidno, ze toho este vela odjazdene nemas (v zmysle poctu bikov), takmer kazdy
bike je robeny aj na 100Kg borcov. To ze sa bojis je subjektivne.. Prakticky nieje coho, tie
biky su na to stavane, zvlast so zdvihmi 140+
, tuhsiu vidlicu ako je lefty (okrem dvojkoruniek) som zatial nevidel - mozno nove foxy 36-ky, avsak chod na loziskach (lefty) sa neda porovnat s klasickou vidlou (jedine ze by si ju po kazdej jazde rozoberal a rekonstruoval)
Porovnat sa da, kazdemu vyhovuje nieco ine, mne osobne sa chod leftyn a headshockov vobec nepaci... tuhost je diskutabilna:) Podla mna je lefty ucelovy "vynalez"
a poznamka k cene - skuste si pozriet kolko stoja kanony v amerike - to kolko stoja v europe je dosledok politiky predajcu - snaha urobit z kanonu akysi luxusny tovar pritom v amerike je to dost rozsirena znacka.
a co sa tyka jednocapu - zatial asi 10,000 km na suchu, v blate, vode aj v snehu bez akehokolvek zasahu - ziadna udrzba ani mazanie (mam 100 kg) a este ani naznak vole ani nejakych pazvukov.
takze tak...

Tej ich politike nerozumiem, robia obycajne jednocapy a snazia sa tvarit ako top znacka:) K 1capu, je to najstarsi typ odpruzenia na trhu, v kazdom pripade sa da spravit aj dobry jednocap, zvlast ak mas floating brake kit. Ide o to ze podla mna je jednocap uz davno prekonany. Tie argumenty, ze je to bezudrzbove neberiem. Ja nemam problem kazde 2 roky menit loziska ak je treba, ale je to mnohonasobne vyvazene lepsou funkciou pruzenia..