Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tak s tymto uz urcite nejazdit ako s bezdusakom...
Zobraziť komentár 15.07.2014 - 13:11:18
01
ale ako to opraviť? teda čím to mám zalepiť?
Zobraziť komentár 15.07.2014 - 13:14:21
00
Mohla by pomôcť záplata vyrobená zo starej duše nalepená z vnútornej strany plášťa.
Zobraziť komentár 15.07.2014 - 13:19:15
00
- Ak je to UST plast, tak zvnutra treba podlepit to miesto zaplatou na opravu UST plastov resp. mozno by stacilo aj kusom hrubsej duse a potom by sa malo dat jazdit dalej bez duse.
- Ak je to len TLR plast, tak tiez to treba podlepit zvnutra zaplatou, ale kedze na TLR plastoch nie je zvnutra dostatocna vrstva gumy, tak sanca, ze bude ta zaplata spolahlivo drzat je mala, preto treba na dalsie jazdenie uz pouzit dusu, ktora tu zaplatu bude zvnutra pritlacat / drzat na mieste.

- Na opravu UST plastov Ti zaplatu odporucit neviem, nikdy som neriesil ani nezhanal. Ja by som pouzil tu hrubsiu dusu (ale len ak nie je prilis poskodeny kord a nevyduva sa bok plasta).
- Na opravu TLR plastov, ktore budes nasledne jazdit s dusou, mozes pouzit kus z bocnice stareho plasta, alebo toto.
Zobraziť komentár 15.07.2014 - 13:26:59
00
Mám TLR plášte...a veru si ma moc nepotešil keďže ten plášť mám len 3tí deň :(
Zobraziť komentár 15.07.2014 - 13:30:08
00
Otázne je aj to, či máš poškodený aj kord. (plátno). Zisti, ako plášť vyzerá aj z vnútornej strany. Podľa toho, že tmel bol úspešný, diera naprieč plášťom nebude asi veľká. Na foto z vonkajšej strany to však vyzerá ináč. Ak je však kord poškodený na viacerých vláknach, už by som s tým ďalej nelaboroval. (dal by som dušu)
Zobraziť komentár 15.07.2014 - 13:44:31
00
A ak je to hutchinson, tak vyhodit, tie sa lepit ani nedaju :lol: .. tu dieru by som inak okrem ineho aj zasil. Este co-to sa s tym bude dat pojazdit.
Zobraziť komentár 15.07.2014 - 14:26:16
00
Ďakujem za info..a nie sú to schwable nobby nic
Zobraziť komentár 15.07.2014 - 14:33:21
00
ak nie sú, tak nabudúce vezmi SnakeSkin. tam bočnice vydržia podstatne viac. klasické som prerezal tiež...
Zobraziť komentár 15.07.2014 - 14:42:15
01
wendo ja som tak sekol na Sulovskom maratone plast. vyhodil som ho :/
opravit to skusit mozes, ale uz tam bude vzdy riziko zlyhania hlavne vo chvili ked to najviac nebudes potrebovat
nabuduce ber SnakeSkin verziu (continental to vola ProTection)
Zobraziť komentár 15.07.2014 - 16:29:05
00
ja som sekol tak 2 krat podlepil som klasickou zaplatou a drzi :)
Zobraziť komentár 15.07.2014 - 19:29:31
00
moja prva skusenosť s prechodom na mlieko... rafik ZTR, paska tiež Notubes, ventilok Spešl... po nahodeni klasickeho plasta geax saguaro prstami.. stačilo nafukať lidl pumpou na 2,5 a patky pekne skočili, všetko tesnilo na 90% , po naliati mlieka cez ventil a trasení cca 3min... pekne utesnilo aj posledný presak a teraz držia po prevezení 2,5atm
uvidíme ráno... test bude štvrtok večer alebo v piatok v TN
PS: úspora na 1 kolese cca 170g
Zobraziť komentár 16.07.2014 - 20:34:29
03
To si doteraz vozil 250 gramove DH duse ked mas na jednom kolese usporu 170 gramov? :)
Zobraziť komentár 17.07.2014 - 10:04:25
00
Asi ráta aj ľahšie ráfiky.
Zobraziť komentár 17.07.2014 - 10:11:00
00
250g DH duse, to su nejake lightaky, nie ? :D
Zobraziť komentár 17.07.2014 - 10:23:37
01
keyboard_arrow_up