Lokalizácia
Formulár sa odosiela
uhlík je pevný v ťahu ale nie v tlaku.náraz z boku do rámu často končí pre rám fatálne.a čo sa týka opravy takejto prasknutej trubky,aká je záruka na opravu?
v živote by som si opravovaný uhlík už nesadol.
Zobraziť komentár 15.10.2024 - 20:21:05
00
kks to je deba toto
Zobraziť komentár 15.10.2024 - 20:26:58
07
Tecka ten segment si pre porovnanie neskusal ist cely s odomknutym odpruzenim?
Zobraziť komentár 16.10.2024 - 16:02:11
00
Nesiel, ale mozem skusit a dam info pre porovnanie.
Zobraziť komentár 16.10.2024 - 16:55:13
01
Akekolvek porovnanie bude irelevantne... v terene zalezi od tolkych faktorov co vplyvaju na valivy odpor. Ci je poda totalne presusena a tvrda, ci sa po dazdoch nevymyla a neukazali nove nerovnost, teraz na jesen to bude zapadane listami atd.. (plus samozrejme vietor atd)
Vidim to na segmentoch, ktore jazdim casto. Vela krat tie iste watty a 12 minutach aj skoro minuta rozdiel.
Zobraziť komentár 16.10.2024 - 23:41:46
02
Ahoj,
Presne minuta naviac, 20W menej ako priemer z niekolkych jazd. Pocitovo, som stracal na vyjazdoch zo zakrut. Ked som sa postavil do pedalov, tak … jasnacka … skoro som zastavil ako to zacalo hupat. Berme to ako zabavu. 🚲🤟


arrow_leftmirec16 napísal:
Tecka ten segment si pre porovnanie neskusal ist cely s odomknutym odpruzenim?
Zobraziť komentár 19.10.2024 - 18:40:25
01
Wattáž si mal práve dodrzat takú istú ,či sa nedalo? Zrejmä tých 20 w dole ,keďže je zimsie asi a telo potrebuje aj pokuriť troška.
Zobraziť komentár 19.10.2024 - 20:28:04
00
arrow_leftTecka napísal:
Ahoj,
Presne minuta naviac, 20W menej ako priemer z niekolkych jazd. Pocitovo, som stracal na vyjazdoch zo zakrut. Ked som sa postavil do pedalov, tak … jasnacka … skoro som zastavil ako to zacalo hupat. Berme to ako zabavu. 🚲🤟

cize si neotestoval nic, kedze si nedodrzal podmienky testovania
Zobraziť komentár 19.10.2024 - 20:44:39
00
Umrem z vas. Cokolvek by som napisal, porovnaval, tak by to bolo zbytocne. Lebo sme tak premudreli, ze youtube biblia :) ??‍♂️

Watty neslo drzat lebo ked som potrebovat sa viac opriet zo sedla, tak mi to vykon znizovalo. Takze som musel ist aj lahsie prevody.

Podmienky si tu kladiem sam, aby bolo jasne. ??
Zobraziť komentár 19.10.2024 - 21:13:09
03
nemozes zmenit 2 podmienky ked nieco testujes, lebo potom nevie ktora z nich mala vplyv na testovanu vec ... to je logika, ktorej zjavne nerozumies ...
ked si testoval cas pri inom nastaveni tlmenia, mal si zmenit LEN to tlmenie, nie aj watty
a ten prostredny odsek, logicky nezmysel ....
Zobraziť komentár 19.10.2024 - 21:27:54
00
Siel som segment na full open. Ziadne zmeny nastavenia. Nepouzival som pedal a full lock, to si asi neporozumel ty. Teraz asi je jasne preco som nemohol dosiahnut watty ako ked sa mozem opriet do pedalov.

Je nepodstane to riesit. Mirec dal otazku, skusil som odpovedat, co bola sucast diskusie o FA.

PS: uz nebudem skusat full open do kopca,
Zobraziť komentár 19.10.2024 - 22:11:15
00
ja som presne porozumel co si pisal aj zmenil ... lock na open ... plus si zmenil watty ... cize teraz nevies ci ta minuta navyse bola sposobena otvorenym tlmenim alebo nizsimi wattmi ... to co pises ze si vdaka open nemohol dosianut nejake watty je cisty blud
Zobraziť komentár 19.10.2024 - 22:15:55
00
Jasne, ze to je blud… ako inak.

Mozeme si spravit root cause analyses.

Preco som nedosialol watty?
Pretoze som musel zvolnovat tempo.
Preco som musel zvolnit tempo?
Pretoze som mal vysoky tep.
Preco som mal vysoky tep?
Pretoze som stracal energiu pri pedalovani.
Preco som stracal energiu pri pedalovani?
Pretoze som nepouzival lock.
Zobraziť komentár 19.10.2024 - 22:30:22
00
lol, ten posledny prispevok patri do vtipkara .... tvoja alternativna fyzika je fakt usmevna
Zobraziť komentár 19.10.2024 - 22:43:14
00
Myslim, ze pri pive by sme sa velmi rychlo pochopili. Takto je to iba o natahovani kvoli fyzike (s ktorou suhlasim) vs. jednoducha jazda.
Zobraziť komentár 19.10.2024 - 22:55:16
00
keyboard_arrow_up