neviem nast to video kde to hovorili.
Aj gpt to pozna…
Ak máš na
bicykli RockShox Flight Attendant systém a k tomu RockShox Reverb AXS teleskopickú sedlovku, tak sedlovka nepatrí priamo do algoritmu odpruženia, ale je s ním prepojená cez AXS sieť.
Konkrétne to funguje takto:
• Reverb AXS sedlovka má vlastný bezdrôtový ovládač (button) oddelený od systému odpruženia.
• Flight Attendant systém vie rozpoznať, keď znížiš
sedlovku dole (teda keď aktivuješ Reverb AXS).
• Keď detekuje, že si dal sedlovku dole, Flight Attendant automaticky prepne odpruženie do plne otvoreného režimu (Open) – teda maximálne mäkké odpruženie pre zjazd.
• To znamená, že keď si pripravený na technický alebo strmý zjazd a dáš sedlovku dole, nemusíš už manuálne riešiť nastavenie odpruženia. Flight Attendant sa o to postará automaticky.
• Keď sa sedlovka vráti hore (keď ju pustíš späť do najvyššej polohy), Flight Attendant sa vráti do svojho bežného automatického režimu a podľa situácie opäť prepína medzi Open/Pedal/Lock.
Dôležité: Sedlovka sama neposiela žiadne “príkazy”, iba informuje Flight Attendant cez AXS sieť, že zmenila polohu.
⸻
Stručne:
• Sedlovka je nezávislá jednotka v AXS sieti.
• Flight Attendant si z nej číta info o polohe.
• Keď ide sedlovka dole, odpruženie sa otvorí.
• Keď ide sedlovka hore, odpruženie sa vráti do “inteligentného” režimu.
Zatial nic take nie je.
https://support.rockshox.com/hc/en-us/articles/23594734513307-Can-Flight-Attendant-use-data-from-my-Reverb-AXS-dropper-postTie
servisne intervaly, to by bolo fajn, keby to mali osetrene. Tie nove Fox produkty, resp. ich appka to ma.
Snad na tom milostivi sram inzinieri pracuju, alebo aspon to maju v backlogu ?