Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Dobra tema. Nove fyzikalne jednotky (silovykon, vykonove usilie) , aj perpetuum mobile :lol: (strata energie vlastne vedie k zrychleniu) Len tak dalej :lol:
22.10.2024 - 13:29:10
01
Nemusíš zas hneď rýpať, normálne diskutujeme. Podľa tejto logiky by potom boli perpetuum mobile napr. aj podhustené pneumatiky v teréne. Energia sa samozrejme nikde nestráca ani nevzniká, len sa menia jej formy. Pri mäkších pneumatikách sa časť energie ktorú "vkladáš do bajku" spotrebuje na deformáciu plášťa, no je jej menej, než by sa spotrebovalo na poskakovanie bicykla na terénnych nerovnostiach. Takže vo výsledku ideš rýchlejšie. Nič viac, nič menej. A podobne je to aj pri otvorenom / zatvorenom pružení. Ide len o to, kedy čo prevažuje.

Na to kvantifikovanie rozdielu otvorené pruženie vs. manuálne zamykanie vs. Flight Attendant ani netreba nejaké hi-tech meracie zariadenia. Stačí "len" zobrať niekoľko jazdcov a na vhodnom okruhu ich nechať ísť maximálnym úsilím pri každej konfigurácii. Ak tam sú merateľné rozdiely, tak pri dostatočnom počte pokusov (nie 2,3,5 ani 10) by sa už mali začať ukazovať.
22.10.2024 - 14:34:33
02
Zdravim. Neviete poradit z vlastnych skusenosti, ci je potrebny na rozbehanie adaptive ride dynamics (ARD) na vidle powermeter ale staci len snimac pedalovania alebo treba mat aj zadny tlmic? Mam hardtail a kupil som vidlu SID s FA. Prepinanie 3 poloh OK, strata jedneho lanka je super. Kalibrovat to nejde, lebo system nema zadny tlmic ale ten je podla apky potrebny len v " auto mode " .
Je to relativne novy system a nikto nikde mi nevie s istotou povedat, ci a vobec sa to da rozbehat na ARD na hardtaily.

Prílohy:

Screenshot_20250117_192651_SRAM AXS.jpg
Screenshot_20250117_192651_SRAM AXS.jpg 75.58 KiB thumb_up0thumb_down

Screenshot_20250117_192704_SRAM AXS.jpg
Screenshot_20250117_192704_SRAM AXS.jpg 54.31 KiB thumb_up0thumb_down

Screenshot_20250117_192720_SRAM AXS.jpg
Screenshot_20250117_192720_SRAM AXS.jpg 83.11 KiB thumb_up0thumb_down

Screenshot_20250117_192805_SRAM AXS.jpg
Screenshot_20250117_192805_SRAM AXS.jpg 70.62 KiB thumb_up0thumb_down

17.01.2025 - 21:17:11
00
Na WC jazdili aj na HT, mali aj PM. Bez toho to asi nepojde. Snimac pedalovania asi “neotvori” vsetky moznosti systemu.

Skus zohnat nejakeho kamosa s PM sram, mozete jazdit vedla seba alebo prehodte kluky na test ARD

Daj vediet ako to jazdi

Edit:
Blevins jazdil Spesl WC s SID FA a obyc zadnym tlmicom, ale ako a co pouzival ani gugl nezna :)



Flight Attendant is currently only available on RockShox's premium-level Ultimate suspension products and can only be used on a full-suspension bike. Yep, it's not an option for hardtail riders at this time.12. 3. 2024
17.01.2025 - 21:22:39
00
Halo halo chlapci!!!

Ziadny feedback nedavate, to znamena, ze stale eate jazdite? :)

Sup sem so skusenostami!
22.02.2025 - 19:20:35
00
Ahoj

Ako slape system? Vede by si dat nejake info a ake mas z toho pocity?

Dik


arrow_leftMarchello napísal:
Zdravim. Neviete poradit z vlastnych skusenosti, ci je potrebny na rozbehanie adaptive ride dynamics (ARD) na vidle powermeter ale staci len snimac pedalovania alebo treba mat aj zadny tlmic? Mam hardtail a kupil som vidlu SID s FA. Prepinanie 3 poloh OK, strata jedneho lanka je super. Kalibrovat to nejde, lebo system nema zadny tlmic ale ten je podla apky potrebny len v " auto mode " .
Je to relativne novy system a nikto nikde mi nevie s istotou povedat, ci a vobec sa to da rozbehat na ARD na hardtaily.
28.03.2025 - 10:26:00
00
Sevas. Ja nemam cely system FA. Mam len vidlu ale ak uvazujes nad kupou SID Ultimate, tak si doplat a kup tuto FA. Ziadne lanko, od decembra som nabijal iba raz aj to iba pre istotu.
Co sa tyka chodu, tak je to jedna basen, masielko.
Jedina nevyhoda je, ze rezimy sa prepinaju zlava doprava a nedaju sa spatne. Cize ak presvihnes napr rezim open, musis zas 3x naklikat aby si bol v rezime open. A na priamom slnku je slabsie viditelna "ledka".

Zatial som nic ine nevysriesil, ale ze vraj ma vyjst update softu aby to bolo pouzitelne aj na HT. Ale to som len niekde cital, neviem s istotou.
28.03.2025 - 10:48:23
10
Marchello
Teraz mi to vyskocilo

https://youtu.be/jcI_sSqla5U?si=v8fwkCGqRxO-pI0D
29.03.2025 - 23:10:43
00
Vyyyborne. Teraz uz len zohnat komponeny na pozicanie. 😀
30.03.2025 - 06:48:24
00
Objednaj a vratis :)

Ak objednam a budem mat cestu cez PD, ozvem sa.
30.03.2025 - 09:05:18
00
Som si viac nez isty, ze upgrade software-u, na prisposobenie pouzivania aj pre HT, je cochvila tu.

To video som dnes rano tiez videl, sranda. Je to celkom fajn hack pre taketo dlhe zavody, na ktore sa Jesse chysta.
Este ma pri pozerani toho videa napadlo, dalsia doplnujuca vychytavka, ten tlmic si cez appku uplne zamknut, resp. system na tlmic nebude reagovat a tym padom sa bude pozoronost sustredovat len na vidlu. A tlmic bude tisko spat v tej jeho brasni :)

Btw, FA vidlicu a tlmic som si doprial tiez, od oktobra a za mna, pocitovo a funkcne, najlepsia investicia do biku, plus k tomu vymena sram level ult za magura sl trail, absolutny a nekonecny usmev od ucha k uchu.
30.03.2025 - 13:46:05
11
Nepis taketo veci… (mam to vsetko v kosiku a nevaham ho odkliknut). :)

Zaujima ma, ked to manualne locknes ovladanim, tak ako to potom pustis do automatoky?

Ak by si vedel popisat nejake skusenosti oproti obyc vidle/tlmicu. Dik
30.03.2025 - 15:38:36
00
Ja to teda pre zmenu jazdim zatial len na manual, nemam ani pedal senzor... Chod je teda zamna veeelmi maslovy a prijemny...
30.03.2025 - 18:25:48
10
Prosim ta, tebe ten manual ako funguje?

Open-pedal-lock-pedal-open ?


arrow_leftbackyfx napísal:
Ja to teda pre zmenu jazdim zatial len na manual, nemam ani pedal senzor... Chod je teda zamna veeelmi maslovy a prijemny...
30.03.2025 - 19:20:25
00
NIE... Open/pedal/lock/open...
30.03.2025 - 19:24:02
20
keyboard_arrow_up