zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Mne isli nahodit Schwalbaky na RM0 vzdy len pumpou.
NoTubes tmel a ventilky z Rubena kitu.
fukni to aspon na 5Bar a pozri ventilok mne to na zadnom kolese s ventilkami od rubeny fucalo tam po sfuknuti cca na 3 som ho nie dotiahol ale kusok povolil a zatial drzi
Subjektivne mam z toho pocit lepsi ako z continental TLR plastov.
Sice bocnice boli ako cednik, ale nic co by nezalepilo trochu tmelu pretacanim a trasenim s kolesom.
Mlieko trochu vytieklo okolo ventila, ale do dnesneho rana plast nesfukol, tak by to malo byt OK. Konecne sa pojdem povozit
Ibaze v tom rubena kite bolo iba 100 ml mlieka, tak som miesal do kazdeho kolesa 50ml rubena+40ml cafelatex.
Tmel to síce zacelil a vyzerá ze aj tlak bude drzat len z toho nemám zrovna najlepsi pocit.