Lokalizácia
Formulár sa odosiela
aha, takze ta zlava je iba pre zakaznikov vasho servisu ?

som myslel ze to je plosne pre zakaznikov vsetkych mercedes servisov na slovensku...


Plosne
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 08:49:21
00
romcco, dobry vyber, Forrester je fajn 8)


kamarat ma forester a po pohlade na palubny pocitac kolko to zerie ma to vobec neoslovilo :?
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 09:13:59
00
subaru nie je ta pravá značka pre tých, čo riešia spotrebu...
a keď už sme pri tej spotrebe http://www.spritmonitor.de/en/overview/0-All_manufacturers/0-All_models.html
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 09:17:49
00
Ziadny benzin nad 1,8 nie je potesenim pre fanusikov nizkej spotreby :) Zavisi vsak aj od najazdenych km, ak sa jazdi malo a na kratkych tratiach, benzin je lepsia volba :idea:
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 09:32:39
00
vsak aj uvazujem nad LPG, v tomto subaru nema chvalabohu problem. Na dlhe trate mame v rodine inu dieselovu kravu.
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 10:27:30
00
Ziadny benzin nad 1,8 nie je potesenim pre fanusikov nizkej spotreby :) Zavisi vsak aj od najazdenych km, ak sa jazdi malo a na kratkych tratiach, benzin je lepsia volba :idea:


(a ani diesel nad 2,0) dutchman, teba je na tuto temu skoda, moc vycnievas vedomostami... :wink:

btw. moj stary benzinovy 3-liter zral 9 l / 100 km, pri 240 PS... tak som si raz spocital rozdiel rocne pri 20.000 km... hm matika nepusti, dutch ma opat pravdu... :roll:
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 14:08:15
00
Ziadny benzin nad 1,8 nie je potesenim pre fanusikov nizkej spotreby :) Zavisi vsak aj od najazdenych km, ak sa jazdi malo a na kratkych tratiach, benzin je lepsia volba :idea:
jj, to som pocula v pondelok aj na vlastne usi, vsak Dudo?! :wink:
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 14:13:17
00
Ked uz sme pri tom porovnavani benzin/diesel, vseobecne v Europe teraz vladne demagogia menom dieselmania a diesel kupuju ludia, ktori ho vobec nevyuziju... Nie je pravda, ze diesel dlhsie vydrzi (to bolo kedysi, ked neexistovali turba a common-raily), je to ovela zlozitejsi motor s vacsou pravdepodobnostou poruchy. Kto uz niekedy menil trysky, vie o com hovorim, cena 10-20 tisic za jednu a kedze su na aute minimalne 4 (podla poctu valcov), je to celkom slusna investicia :)

Dalsou vecou je, ze benzin je ovela menej haklivy na studene starty v zime a tak isto rychlejsie kuri.

Rozdiel v PZP je minimalny.

Co hovori v prospech diesla, je lahsia dalsia predajnost ako jazdeneho vozidla, vid prva veta tohto prispevku.

Takze nie je vsetko lacne, co tak na zaciatku vyzera :)
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 15:58:01
00
dutchman a priebeh krutiaceho momentu(motorov porovnatelnych objemov)?
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 16:21:38
00
dutchman a priebeh krutiaceho momentu(motorov porovnatelnych objemov)?
a spektrum využiteľných otáčok?a benzín je čo sa jazdy týka lepší, akurát prevádzkové náklady sú vyššie
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 16:28:29
00
k spektru vyuz. otacok moj laicky a uplne subjektivny nazor - diesel zacina nizsie, aj konci nizsie. benzin zacina vyssie, aj konci vyssie. nevidim tam nejaky priepastny rozdiel. skor mi islo o to, ze diesel proste "taha odspodu" ako sa hovori. neznasam vysoke otacky a zavijajuce benzinaky(samozrejme zvuk ferrari mi neprekaza, ale tu sa bavime o beznych autach). ja som proste na diesel a jeho kulturu chodu, zvuk, otacky, atd. navyknuty -> benzinove auto by som nechcel...
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 16:46:14
00
PaliG jedine ak 1.8 turbo benzin :wink:
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 18:38:57
00
warozne: hej, tankujem na tvoj ucet :P
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 18:52:51
00
jasneeeeeeeeeeeee :mrgreen: no zase taky rozdiel to nieje,som cital co ho jazdia,ze v pohode normalnou jazdou okolo 7 litrov.Ja mam okolo 6litrov na 1,6HDi a snazim sa ako chcem pod 5,8l/100km som to este nedostal :roll:
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 19:12:48
00
k spektru vyuz. otacok moj laicky a uplne subjektivny nazor - diesel zacina nizsie, aj konci nizsie. benzin zacina vyssie, aj konci vyssie. nevidim tam nejaky priepastny rozdiel. skor mi islo o to, ze diesel proste "taha odspodu" ako sa hovori. neznasam vysoke otacky a zavijajuce benzinaky(samozrejme zvuk ferrari mi neprekaza, ale tu sa bavime o beznych autach). ja som proste na diesel a jeho kulturu chodu, zvuk, otacky, atd. navyknuty -> benzinove auto by som nechcel...


ja zas nemam rad chrochtavy zvuk studenych dieselov...
smrad nafty....

strach z nenastartovania pri naozaj nizkych teplotach...

citlivost hlavne modernych naftakov na kvalitu nafty...

viac motorovej elektroniky, ktora sa moze pokazit...

problemy s prevodovkou po vacsom pocte najazdenych kilometrov
(hlavne pri motoroch s velmi silnym tocivym momentom)



vibracie...

odhliadnuc od toho diesel sa oplati (hlavne u nas) ak rocne spravite minimalne tych 15 az 30tisic km v zavislosti od znacky
Zobraziť komentár 19.12.2007 - 19:22:07
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up