Hlasový záznamník bol prečítaný. Vyzerá to na štrukturálne zlyhanie (predné okno? - musí sa ešte určiť)... Bolo to rýchle...
inak vcera ma napadla presne tato varianta ked som si spomenul na let 5390 British Airways...ze ci sa nestalo nieco podobne a ci netreba hladat pilotov o par kilometrov inde...
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10158090296-letecke-katastrofy/207382540560003-muz-ktery-prezil-svou-smrt/no a potom tu este mame nieco z nemeckeho Spieglu...
Podle německého serveru Spiegel Online odmítají někteří piloti nastoupit do služby zjevně kvůli skutečnosti, že havarovaný letoun byl v pondělí v Düsseldorfu na několik hodin odstaven kvůli technickému problému na dvířkách příďového podvozku. Lufthansa však tvrdí, že problém byl už v pondělí dopoledne odstraněn.
a tu si mozete precitat take zakulisne info o servisoch A320 :
No, existuje jeden solidní důkaz, že to s tou bezpečností a udržovatelností starých Airbusů (nemyslím klasické A300/A310, ale sérii A318/319/320/321) není zase tak růžové. Co se stává s olétaným B737-300? Prodá se do afriky nebo se přestaví na cargo a létá dál v civilizaci. Co se stane s olétaným A320? Jde do šrotu... Nikomu se nechce pouštět do údržby starých řídících systémů atd. Taky vím od mechaniků od A320, že u těch starších kusů lezou při nočních servisních odstávkách z diagnostiky nekonečné seznamy různých drobných chyb elektroniky a to ještě v závislosti na teplotě okolí a dalších podmínkách. Jsem si zcela jistý, že starý Airbus A320 je prostě znatelně rizikovější, než stejně starý a stejně udržovaný Boeing 737.
no a tu je fotka z Col d Allos kde som povedal ze je to raj na Zemi...a ta hradba vlavo hore je hreben ktory uz A320 nepreletel
