Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
ale no!.... jaky panelak?.... ja som na mojom Sharane isiel na Flandre..... 2600 km .... traja bajkery s MTB, zbaleny na 5 dni, celou cestou 140-170kmh, priemer cca 110km/h a spotreba 7,2 L/100km.... to snad nieje moc!!!!!!!!
Ja som siel do Chorvatska aj z Chorvatska za 8 litrov na 100 po dialnici, ale neponahlal som sa Tak 100-110, plne auto, v Madarsku cestou spat poprsalo fajne...keby som siel 140-170, tak mam spotrebu o polovicu vyssiu Benzin je benzin no...
Nie, je to starý ***** mal som ho aj na Passate z 2011. Keď som ho preberal na predajni, aj sám predajca sa so mnou na tom zasmial Avšak na tomto, podľa výrobného čísla, by malo byť všetko v poriadku. Bolo vyrobené v decembri 2015, čiže tri mesiace po tom "problémiku"...
dodavky, pick-upy a male nakladne auta ISUZU sa tiez vyrabaju v Japonsku, lodou idu rozobrate do Talianska a tam sa skladaju pre EU.....
tak som to nemyslel, že je to technicko-logisticky problem. skor som myslel na financnu stranku.
hypoteticky:
ak u nas stoji ceed silver edition 14.000 € a v rusku ekv. 14.500 € aku ma realnu hodnotu. pretoze carmel auto sro tie auta nakupuje zmontovane - schopne okamzitej prevadzky. je mi jasne, že maju medzi sebou podpisane zmluvy a maju mnozstevne zlavy ale i tak... to auto niekto musi priviezt na demontaz. demontaz robi clovek, potom to treba nalozit na vlak, vybavit vyvoznu legislativu, zaplatit furmanku do moskvy trebars, zlozit z vagona , nalozit opat na TIRak a odviezt zo stanice do dielne a opat zlozit. auto musi mat konkurencie schopnu cenu aby bolo predajne v zmysle automobilov rovnakej kategorie-triedy. takze aku ma asi nakupnu cenu carmel auto sro 10.000 € ?
takze nas zakaznik nakupi v showroome za 14.000 ale dalo by sa aj za 10.000 ......a na druhej strane - oplati sa im podstupovat tamtie ukony a vtesnat sa do 4.500 € ?
opakujem tie cisla su len domnieky... nakupna cena pre carmel moze byt aj 8.000 € ...to ja neviem....potom ale lutujem toho sl. zakaznika
Cakal som nejaku seriu s chybnymi suciastkami. Nikde som nezachytil, ze by uz nahravali iny softver od nejakeho VIN, tak ale treba verit. Inak z pohladu emisii to moze byt s novym softverom lepsie, ale to znamena, ze bud bude skor ochadzat DPF, alebo sa zhorsi charakteristika motora, alebo oboje. Ina moznost asi nie je.
tomu snáď nikto neverí že na fábií zarobia 1tis € náklady na výrobu nebudú ani 30% oficiálnej predajnej ceny
ale iste, ale nezabudaj na naklady spojene s vyvinom auta, to auto musi nejake miliardy zaplatit spat za vyvoj. +si prirataj tu masineriu okolo, kolko zamestnancov ma atd atd...
Tak dám aj ja Chorvátsko.
Najprv pomalšie "dolekopcom" a potom rýchlejšie "horekopcom". Na benzíne. Jazda podľa potreby, nie na spotrebu.
Neviem, ako fúkal vietor a neviem aké ešte faktory treba uviesť. Pre objektivitu aj ostatné údaje podľa PP.
tak som to nemyslel, že je to technicko-logisticky problem. skor som myslel na financnu stranku.
hypoteticky:
ak u nas stoji ceed silver edition 14.000 € a v rusku ekv. 14.500 € aku ma realnu hodnotu. pretoze carmel auto sro tie auta nakupuje zmontovane - schopne okamzitej prevadzky. je mi jasne, že maju medzi sebou podpisane zmluvy a maju mnozstevne zlavy ale i tak... to auto niekto musi priviezt na demontaz. demontaz robi clovek, potom to treba nalozit na vlak, vybavit vyvoznu legislativu, zaplatit furmanku do moskvy trebars, zlozit z vagona , nalozit opat na TIRak a odviezt zo stanice do dielne a opat zlozit. auto musi mat konkurencie schopnu cenu aby bolo predajne v zmysle automobilov rovnakej kategorie-triedy. takze aku ma asi nakupnu cenu carmel auto sro 10.000 € ?
takze nas zakaznik nakupi v showroome za 14.000 ale dalo by sa aj za 10.000 ......a na druhej strane - oplati sa im podstupovat tamtie ukony a vtesnat sa do 4.500 € ?
opakujem tie cisla su len domnieky... nakupna cena pre carmel moze byt aj 8.000 € ...to ja neviem....potom ale lutujem toho sl. zakaznika
Ono to nie je iba o tom aká je marža a či sa do nej zmestíš keď demontuješ a znova zmontuješ pár súčiastok. Musíš počítať koľko by to auto reálne stálo keby ho priviezli zložené a museli zaplatiť nejaký anti damping nejakých 47%. To by boli tie autá nepredajné.
Dagger - tu máš odkaz na oficiálnu stránku KIA v Rusku, a priamo na KIA Ceed: http://www.kia.ru/models/ceed/options/ aktuálny priemerný kurz EUR/RUR je 83,11 RUR/1EUR, takže Ceed tam stojí od cca 8.540 do 14.680 EUR v štandartnej výbave. Pokiaľ si ale dobre pamätám, tak ako iné automobilky, aj KIA má v Rusku svoju montážnu fabriku, práve aby obchádzali dovozné clá na hotové autá. Robí to tak minimálne Nissan, BMW, Škoda...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Moja cesta na dovolenku je 2x ročne cca 3500km, prácu mám skoro 30 km od domu, takže si so mnou autíčko zajazdí celkom dosť.
tak som to nemyslel, že je to technicko-logisticky problem. skor som myslel na financnu stranku.
hypoteticky:
ak u nas stoji ceed silver edition 14.000 € a v rusku ekv. 14.500 € aku ma realnu hodnotu. pretoze carmel auto sro tie auta nakupuje zmontovane - schopne okamzitej prevadzky. je mi jasne, že maju medzi sebou podpisane zmluvy a maju mnozstevne zlavy ale i tak... to auto niekto musi priviezt na demontaz. demontaz robi clovek, potom to treba nalozit na vlak, vybavit vyvoznu legislativu, zaplatit furmanku do moskvy trebars, zlozit z vagona , nalozit opat na TIRak a odviezt zo stanice do dielne a opat zlozit. auto musi mat konkurencie schopnu cenu aby bolo predajne v zmysle automobilov rovnakej kategorie-triedy. takze aku ma asi nakupnu cenu carmel auto sro 10.000 € ?
takze nas zakaznik nakupi v showroome za 14.000 ale dalo by sa aj za 10.000 ......a na druhej strane - oplati sa im podstupovat tamtie ukony a vtesnat sa do 4.500 € ?
opakujem tie cisla su len domnieky... nakupna cena pre carmel moze byt aj 8.000 € ...to ja neviem....potom ale lutujem toho sl. zakaznika
A o aky "problemik" sa jedna? Asi som nezachytil.
ale iste, ale nezabudaj na naklady spojene s vyvinom auta, to auto musi nejake miliardy zaplatit spat za vyvoj. +si prirataj tu masineriu okolo, kolko zamestnancov ma atd atd...
o kadejakom vývoji sa moc baviť nemôžme, lebo teraz je všetko cez spoločné platformy takže sa to kludne rozráta..
Najprv pomalšie "dolekopcom" a potom rýchlejšie "horekopcom". Na benzíne. Jazda podľa potreby, nie na spotrebu.
Neviem, ako fúkal vietor a neviem aké ešte faktory treba uviesť. Pre objektivitu aj ostatné údaje podľa PP.
hypoteticky:
ak u nas stoji ceed silver edition 14.000 € a v rusku ekv. 14.500 € aku ma realnu hodnotu. pretoze carmel auto sro tie auta nakupuje zmontovane - schopne okamzitej prevadzky. je mi jasne, že maju medzi sebou podpisane zmluvy a maju mnozstevne zlavy ale i tak... to auto niekto musi priviezt na demontaz. demontaz robi clovek, potom to treba nalozit na vlak, vybavit vyvoznu legislativu, zaplatit furmanku do moskvy trebars, zlozit z vagona , nalozit opat na TIRak a odviezt zo stanice do dielne a opat zlozit. auto musi mat konkurencie schopnu cenu aby bolo predajne v zmysle automobilov rovnakej kategorie-triedy. takze aku ma asi nakupnu cenu carmel auto sro 10.000 € ?
takze nas zakaznik nakupi v showroome za 14.000 ale dalo by sa aj za 10.000 ......a na druhej strane - oplati sa im podstupovat tamtie ukony a vtesnat sa do 4.500 € ?
opakujem tie cisla su len domnieky... nakupna cena pre carmel moze byt aj 8.000 € ...to ja neviem....potom ale lutujem toho sl. zakaznika
Ono to nie je iba o tom aká je marža a či sa do nej zmestíš keď demontuješ a znova zmontuješ pár súčiastok. Musíš počítať koľko by to auto reálne stálo keby ho priviezli zložené a museli zaplatiť nejaký anti damping nejakých 47%. To by boli tie autá nepredajné.
Vin DIESEL Fast and FuriousOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down