Lokalizácia
Formulár sa odosiela
áno samozrejme to tam rátam všetko :)
o kadejakom vývoji sa moc baviť nemôžme, lebo teraz je všetko cez spoločné platformy takže sa to kludne rozráta..
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 12:44:39
01
Tak dám aj ja Chorvátsko.
Najprv pomalšie "dolekopcom" a potom rýchlejšie "horekopcom". Na benzíne. Jazda podľa potreby, nie na spotrebu.
Neviem, ako fúkal vietor a neviem aké ešte faktory treba uviesť. Pre objektivitu aj ostatné údaje podľa PP.

Prílohy:

Komentár súboru: SK - HR
13082012235.jpg
13082012235.jpg 474.59 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: SK - HR
13082012236.jpg
13082012236.jpg 477.24 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: SK - HR
13082012237.jpg
13082012237.jpg 434.12 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: SK - HR
13082012238.jpg
13082012238.jpg 437.01 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: HR-HU
21082012243.jpg
21082012243.jpg 444.5 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: HR-HU
21082012244.jpg
21082012244.jpg 446.01 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: HR-HU
21082012245.jpg
21082012245.jpg 425.41 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: HR-HU
21082012247.jpg
21082012247.jpg 426.07 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 28.01.2016 - 16:26:11
02
No ale co je to za auto a aky motor si neuviedol. :)
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 17:31:33
01
arrow_leftDagger napísal:
tak som to nemyslel, že je to technicko-logisticky problem. skor som myslel na financnu stranku.
hypoteticky:
ak u nas stoji ceed silver edition 14.000 € a v rusku ekv. 14.500 € aku ma realnu hodnotu. pretoze carmel auto sro tie auta nakupuje zmontovane - schopne okamzitej prevadzky. je mi jasne, že maju medzi sebou podpisane zmluvy a maju mnozstevne zlavy ale i tak... to auto niekto musi priviezt na demontaz. demontaz robi clovek, potom to treba nalozit na vlak, vybavit vyvoznu legislativu, zaplatit furmanku do moskvy trebars, zlozit z vagona , nalozit opat na TIRak a odviezt zo stanice do dielne a opat zlozit. auto musi mat konkurencie schopnu cenu aby bolo predajne v zmysle automobilov rovnakej kategorie-triedy. takze aku ma asi nakupnu cenu carmel auto sro 10.000 € ?
takze nas zakaznik nakupi v showroome za 14.000 ale dalo by sa aj za 10.000 ......a na druhej strane - oplati sa im podstupovat tamtie ukony a vtesnat sa do 4.500 € ?
opakujem tie cisla su len domnieky... nakupna cena pre carmel moze byt aj 8.000 € ...to ja neviem....potom ale lutujem toho sl. zakaznika

Ono to nie je iba o tom aká je marža a či sa do nej zmestíš keď demontuješ a znova zmontuješ pár súčiastok. Musíš počítať koľko by to auto reálne stálo keby ho priviezli zložené a museli zaplatiť nejaký anti damping nejakých 47%. To by boli tie autá nepredajné.
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 18:54:56
00
Fast & Furious TDI :D :D
Vin DIESEL Fast and FuriousOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 19:56:44
06
Dagger - tu máš odkaz na oficiálnu stránku KIA v Rusku, a priamo na KIA Ceed: http://www.kia.ru/models/ceed/options/ aktuálny priemerný kurz EUR/RUR je 83,11 RUR/1EUR, takže Ceed tam stojí od cca 8.540 do 14.680 EUR v štandartnej výbave. Pokiaľ si ale dobre pamätám, tak ako iné automobilky, aj KIA má v Rusku svoju montážnu fabriku, práve aby obchádzali dovozné clá na hotové autá. Robí to tak minimálne Nissan, BMW, Škoda...
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 20:05:41
00
s tymi Kiami je to tak ako vravi Vlad01, v ziline v areali ako sidli ZVL maju prenajatu plochu (verim, ze takych maju viac), kde skladuju auta, teda ich casti, pripravene na export... Je tam v podstate komplet hotove auto, z ktoreho su demontovane nejake diely ako napr kolesa a neviem co este... do Ruska do teda dovazaju ako komponenty, nie hotove auto, aby obisli tie dovozne cla... taketo finty sa robia aj v elektronike.. napr LCD televizory.. na komplet TV z Azie je clo 13%, kdezto na komponenty len 3%, preto je lacnejsie doviezt sem "skladacku" ktora sa vo fabrike posklada s nalepkou Made in EU a sup s tym do supermarketov... ak firma robi rocny obrat 200mil EUR, tak tych usetrenych 10% na cle je sakra pekny peniaz ... (nevycucal som si to z prsta, v jednej takej firme som robil :) )
Zobraziť komentár 29.01.2016 - 06:49:25
02
takto to robia aj vo VW aby potom mohli dať na prémiové modely nálepku made in germany, pretože nemčúrom sa to moc nepozdávalo keď na touarega mali v papieroch made in slovakia :D
Zobraziť komentár 29.01.2016 - 07:31:36
00
mám pocit že vw v nemecku len kompletoval motor do auta ... a vymyslelo to porsche so svojím cayennom
Zobraziť komentár 29.01.2016 - 07:34:36
00
kamaratka robila ekonomku v Peugeot-e tusim a hovorila mi ze na tie modely strednej triedy mali cca 1500-2000 eur marzu. ked to bol zakladny model tak ze aj pod 1000 eur isli. takze to nie je ziadna slava zivit sa predajom aut v dnesnej dobe
Zobraziť komentár 29.01.2016 - 08:14:14
00
arrow_leftKristina napísala:
Ono to nie je iba o tom aká je marža a či sa do nej zmestíš keď demontuješ a znova zmontuješ pár súčiastok. Musíš počítať koľko by to auto reálne stálo keby ho priviezli zložené a museli zaplatiť nejaký anti damping nejakých 47%. To by boli tie autá nepredajné.


pripušťam ale tie dovozne podmienky snad maju vsetci importeri rovnake ..i ked sa jeda o rusko. ked tych 47% ma v danej kubature kia, tak potom aj vsetky obdobne modely inych znaciek, by som povedal...
Zobraziť komentár 29.01.2016 - 08:32:25
00
To bol iba príklad. ja neviem aké sú dovozné clá na autá. Podobne sa to robí s bicyklami aby sa obišiel antidumping. Chcela som iba povedať, že marža nie je taká vysoká aby pokryla náklady na montáž / demontáž, ale vyplatí sa keď sa počíta koľko sa ušetrí na dovoznej prirážke kompletného auta.
Zobraziť komentár 29.01.2016 - 09:33:28
01
z aliexpresu mi vcera prisli tieto haciky do kufra na moj passat a pod prelepenou cinskou nalepkou bolo made in czech republic s logom vw audi. taktiez na spodnej strane plastu vyrazene logo vw. zaujmava historia produktu :lol:

http://www.aliexpress.com/item/Wholesale-Cargo-Trunk-Bag-Hook-Hanger-Holder-For-VW-VOLKSWAGEN-Passat-Jetta-Audi-A4-Black/1813955821.html
Zobraziť komentár 29.01.2016 - 10:52:57
02
A ake to ma vyuzitie?
Zobraziť komentár 29.01.2016 - 11:24:00
00
neviem co riesite marze :) ak by pre vyrobcov aut bola ich cinnost stratova, tak preco by doteraz fungovali? :)
stratove je napr aj Bugatti Veyron.. tam to cele dotuje koncern VW... je to pre nich len taka "zabavka"... zisky maju z predaja inych aut...
kada firma (jedno ci je to automobilka) ak sa chce diverzifikovat (tak sa to pise?) tak musi pocitat s tym, ze na jednom produkte zarobi viac, na jednom menej, a niektory bude muset dotovat, no podpori jej to predaj toho produktu, na ktorom zarobi...
nikto predsa nebude dobrovolne podnikat dlhodobo so stratou...
Zobraziť komentár 29.01.2016 - 11:25:21
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up