Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
savings Maxxis Ikon 27.5x2.20" EXO 3C Maxx Speed plášť, TR, kevlar
42,99 €
savings
MOC 78,99 €
Výpredaj -22% Pirelli Scorpion™ Enduro M 27.5x2.60" SmartGRIP HardWALL plášť, TLR, kevlar
62,99 €
-22%
MOC 109,99 €
savings Maxxis Severe 27.5x2.25" EXO MaxxSpeed plášť, TR, kevlar
49,90 €
savings
MOC 78,99 €
-18% Maxxis Dissector 27.5x2.40" WT EXO+ 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
45,99 €
-18%
MOC 85,99 €
Výpredaj -15% Continental Trail King 27.5"x2.2 ProTection plášť, TR, kevlar
39,99 €
-15%
MOC 49,17 €
savings Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.80" Performance Addix plášť, kevlar
28,99 €
savings
MOC 43,99 €
Výpredaj -26% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.40" HardWALL SmartGRIP plášť, TLR, kevlar
50,99 €
-26%
MOC 76,99 €
-18% WTB Vigilante 27.5x2.60" TCS Tough, Fast Rolling plášť, kevlar
54,90 €
-18%
MOC 66,99 €
-18% Schwalbe Hans Dampf 27.5x2.35" EVO ADDIX Soft plášť, TLE, kevlar
49,99 €
-18%
MOC 60,90 €
Výpredaj -20% Vittoria Martello 27.5x2.6 G2.0 TNT TLR plášť, kevlar
47,99 €
-20%
MOC 59,99 €
Výpredaj -25% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.4" ProWALL plášť, kevlar
55,99 €
-25%
MOC 82,99 €
Výpredaj -22% Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27.5x2.8" HyperWALL plášť, TLR, kevlar
61,99 €
-22%
MOC 88,99 €
-18% WTB Vigilante 27.5x2.5" TriTec Fast Rolling plášť, TCS, kevlar
46,99 €
-18%
MOC 66,99 €
Akcia -23% Pirelli Scorpion Race DH T 27.5x2.50" DualWALL SmartEVO DH plášť, TLR, kevlar, yellow label
66,99 €
-23%
MOC 96,99 €
-42% Maxxis Dissector 27.5x2.60" WT EXO 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
49,90 €
-42%
MOC 85,99 €
savings Maxxis Assegai 27.5x2.60" 3C MaxxTerra EXO plášť, TR, kevlar
47,99 €
savings
MOC 85,99 €
a nic ti nevycitam
edit: a nič nevyhadzuj lebo dostneš cez frňák i keď si o dve hlavy vyšší.
Urobil som blbost z nepozornosti ? Alebo je to dvojme nafukovanie iba safe-proof method pri tazsom dosadani patiek. Apropo, pouzivate vobec niekto striekackovu metodu ?
Dnes som rozrezal na struske zo zlievarne, 1cm diera ako ziletoku, tmel to sice zalepil, ale po dofukaní to hned fucalo a striekalo dalej.. 15min boja , nakoniec som urval kusok z flaku a natlačil do diery, hned to zalepilo a dofrčal som domov,
Vies poradit preco ? Lebo nasiel som take navody aj take navody.
Kazdopadne nepustilo to ani stotinu baru za cely den takze zatial fajn :- ).
Včera som skúšal DT Swiss TLR ráfik, najlacnejšiu drôtenú Schwalbe pneumatiku, priemyselnú pásku a tmel Slime Pro, ktorého som tam nalial vyše deci. DIY "kompresorom" z PET flaše som to bez problémov nahodil (ani mydlovú vodu nebolo treba), no vyzeralo to úplne beznádejne, zelený sliz striekal na všetky strany a nie a nie zaceliť tie diery v plášti. Vzhľadom na deklarované okamžité utesnenie dier do veľkosti 3 mm som z toho bol dosť sklamaný. Nepomáhalo ani trasenie a točenie kolesa, no nakoniec sa to nejako ustálilo a zadné koleso vyzeralo že drží, predné sa mi utesniť nepodarilo, tak som dal späť dušu. 50 km asfaltový výjazd to síce vydržalo bez nutnosti dofukovať, no z pôvodných 4 barov na začiatku výjazdu boli cca. 2 bary na jeho konci.
Dnes som si teda kúpil Joe´s žltú pásku aj Joe´s tmel, že to skúsim spraviť poriadne. Nalepil som pásku, nasadil ventily, do každej pneumatiky som dal cca. 75 ml tmelu a nahodil. Diery v oboch pneumatikách sa takmer okamžite utesnili (oproti tomu Slime Pro to bol neskutočný rozdiel) no na rozdiel od včerajška mi to fučalo okolo ventilov, tak som matičky utiahol kliešťami, do každého kolesa natlačil 4 bary, do batoha som okrem tých klieští hodil aj 3 náhradné duše a s malou dušičkou som vyrazil na rovnaký asfaltový výjazd ako včera. No ešte som ani nenasadol a jedno z kolies začalo len tak samé od seba syčať, tak som krútil a triasol, až kým to neprestalo, čo mi síce na sebavedomí veľmi nepridalo, ale nakoľko som už bol oblečený a vychystaný, povedal som si, že idem tak či tak. Naschvál, že čo sa bude diať
Ako sa dalo čakať, výjazd som nakoniec skrátil na 45 km počas ktorých som musel 2x dofukovať (možno by stačilo len raz, ak by som tam znova natlačil 4 atmosféry, to sa mi však malou ***** nechcelo).
Teraz som do každého kolesa dolial ďalších 30 ml a dofúkal a pretriasol, som zvedavý ako to bude vyzerať ráno.
Je možné, že by som zle nalepil tú pásku a púšťalo by mi to okrem iného aj okolo niplov? Nech som sa totiž akokoľvek snažil, ostalo mi tam dosť vzduchových bublín, ktoré som nevedel vytlačiť von.
a davali sme kit supravu kde by človek nepredpokladal problém tak na zadnom kolese nám ten ventil problém urobil. Po niekolkých zborká -rozborka sme omotali teflonovu niť okolo ventilu a koleso drží aj po skuške pod vodou.
Vieš si predstaviť ako by sme vyzerali pri tom mlieku?
Toť fsio.